Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik had stiekem al de hoop opgegeven bij mezelf, maar betrap me er steeds vaker op dat ik steeds weer wat minder last heb (of ik doe te weinig qua krachttraining
)
raar dat ze bij die 1e keer 1,5 jaar geleden geen mri hebben gedaan? (kost natuurlijk ook wel flink wat) op foto's is namelijk niet heel veel te zien (was bij mij ook niet & toch zat er een flinke scheur in de meniscus). wel fijn dat de orthopeed nu gelijk een mri heeft laten maken, littekenweefsel kan erg vervelend zijn. hopelijk valt het mee voor je/ is het makkelijk op te lossen. Ik ga in ieder geval voor je duimen
ben zo happy, dat ik het gewoon even kwijt moet
maar je hebt het maar mooi gedaan

daarna een iets minder gevoel maar dat kon me even niks meer schelen. Vandaag was de dierenarts er voor mijn eigen paard om bloed af te nemen en dan kan ik haar zelf niet eens vasthouden, God wat frustrerend, dan heb ik gewoon te veel pijn en sta ik niet stevig genoeg op mijn benen ( ik heb een heel rillerig en sensibele pony, ze ging echt even op haar achterste met bloed afnemen) dan heb ik vandaag weer teveel pijn dat ik zelfs mijn moeder moet vragen of zij wil poetsen. Pffff wat ben ik dat toch zat, a.s. donderdag telefonische afspraak met mijn orthopeed
Maargoed dan wordt er waarschijnlijk gewoon weer een afspraak gemaakt voor MRI. Ik moet ook echt even maagbeschemer gaan regelen voor mijn pijnstillers want ik heb nu iedere dag heel erg het maagzuur en dat is niet echt goed,gebruik het al 2 Jaar zonder tussen poses. Voorderest is het met de pijn nog steeds het zelfde, zit geen vooruitgang in, klote knie.

2x een hoge steiger gehad en mevrouw wilde alleen maar hard. voelde wel mijn knie, maar het valt tot nu toe nog reuze mee. alleen de spieren aan de binnenkant van mijn bovenbenen zijn zo stijf als maar kan