Tamadine een goede tattoo artist zal dat voor je doen als je uitlegt wat je wilt, zo is het bij mij ook gegaan, afspraak gemaakt, doorgesproken en een week van tevoren kreeg ik de tekening waar nog aanpassingen aan gemaakt konden worden.
Oke, maar het zou dan niet geven als je echt nog niet weet wat je wilt (alleen wat vage ideeen hebt) en de artiest misschien meerdere malen iets moet tekenen of moet veranderen?!
Authentic
Geplaatst: 12-08-12 21:58
Hm sja allereerst zou ik eigenlijk pas een afspraak maken als je ongeveer wel weet wat je zou willen, bijvoorbeeld welk symbool (zwaluw, bloem) je wilt voor de betekenis. Maar dat is dan vooral omdat het iets is wat er ook echt de rest van je leven moet staan. De meeste artiesten zullen het denk ik niet vervelend vinden om aanpassingen te maken, zo lang het maar niet te gek wordt natuurlijk. (De ene week een bloem en de andere week een paard om de week daarna weer van mening te veranderen ofzo ofzo )
Nou ik heb dus idd totaal niets in mn hoofd qua afbeelding en dat maakt het zo moeilijk. Zal een beetje proberen uit te leggen: ik wil een tattoo op mijn enkel uitlopend op de voet. Dit met tribel vorming. Daarnaast wil ik er een oort van tribel vormend paarden hoofd erin verwerkt. Maar niet op die manier dat je dorect ziet dat het een paarden hoofd is. Daarnaast zou ik graag een soort dierenring teken hebben die erin verwerkt word... En misschien nog een roos/rozen erin verwerkt. Dus zoals je begrijpt, best lastig en aangezien ik totaal niet creatief ben kan ik me ook geen beeld vormen.
Authentic
Geplaatst: 12-08-12 22:15
Heb je wel eens op internet gezocht naar foto's van tattoos die jou aanspreken? Ik heb eerst een arties uitgekozen die me aansprak, de 3 elementen doorgemaild die ik erin wilde hebben en ook foto's gestuurd van stijlen die me aantrokken. Toen kreeg ik dus een tijdje later de ruwe schets met de vraag of het akkoord was, en daarna met details
ik wil al een hele tijd op de binnenkand van me pols de tekst
Forever is a lie.
en dan met de gedachte niet alles is voor eeuwig, je moet blij zijn met wat je hebt.
ik wil het nu zeker al wel 1 jaar. maar ben van plan t voorlopig nog niet te zetten. ook omdat ik t niet durf, maar een vriend van mij heeft zon beetje op zen knieen zitten smeken om nog een aantal jaar te wachten. omdat je die tattoo niet zo maar even weg haalt.
ben nu bijna 18 als k 19 ben en ik wil t nog steeds, dan ga k een keer actie onder nemen.
Huertecilla
Geplaatst: 13-08-12 01:15
Mnon1994 schreef:
ik wil al een hele tijd op de binnenkand van me pols de tekst
Forever is a lie.
en dan met de gedachte niet alles is voor eeuwig, je moet blij zijn met wat je hebt.
Ah; Carpe Diem in goed nederlands; Pluk de Dag
Marshaha
Geplaatst: 13-08-12 09:11
IJp schreef:
mijn voorkeur gaat toch uit naar draken tattoo's
hell yeah!! het is het jaar van de draak!
Huertecilla
Geplaatst: 13-08-12 09:58
Integraal ontwerp drakenmeisje:
Hier is het al begonnen Hoewel de bikkel nog twee keer terug moet; voor miljoenen inktprikken, vroeg ze vanmorgen of ik een imaginaire lus op haar bil wilde ´tekenen´. Wat ik de vrouwelijke lijn vond. Ik mijn fantasie de vrije loop gelaten; een krullend blad en bloemlus doorgetrokken over het heupbeen; haar rondingen volgend, accentuerend.
´Vind je dat lekker staan?´
Ik: (of dat niet duídelijk zichtbaar was...)
´Dan laat ik die voor je verjaardag zetten. Déze is voor mij, dát dan extra voor jou.´
Ik:
´... en een erheen fladderend vlindertje op de andere bil voor het speelse leuk voor allebei´
Ik: Sprakeloze ....
Laatst bijgewerkt door Huertecilla op 13-08-12 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat hebben de meeste mensen met tatouages op zích Die kunnen doorgaans ´erg mooi´ al niet opbrengen.
Dat is iets waar je bij het beslissen over niet of niet makkelijk met kleding te bedekken permanente lichaamskunst moet meenemen in je overweging. Het heeft consequenties voor je sociale leven. Beetje vergelijkbaar met een grote, als ´gevaarlijk´ ervaren hond. Het wordt niet overal gewaardeerd en hoewel je daarvan kan vinden wat je wil, doe je er deuren mee voor je dicht. Helaas, maar wel werkelijkheid.
Niet bedekbare permanente lichaamskunst wordt in onze samenleving gezien een behoorlijk extreem inconformistische uiting. Heel raar eigenlijk want ´permanente make-up´ van wenkbrauwen, -eyeliner, -liplijn en oorlelpiercings zijn Libelle Ík zie het verschil niet; voor mij is het fundamenteel hetzelfde, maar ik ben danook de oude gek op de berg
ik vind een droomvanger opzich wel erg mooi, voor aan de deur ofzo, maar zou hem zelf niet als tattoo willen, wat ik bij andere dan weer wel heel mooi vind.
Needje
Geplaatst: 13-08-12 13:38
Deze is wel echt
en deze!
Laatst bijgewerkt door Needje op 13-08-12 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt