Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chipieke schreef:Ik denk digitale, alhoewel je je daar ook niet op mag blindstaren.
Zo heeft mijn digitale mee ooit eens verteld dat ik 12 kilo was afgevallen in totaal,
bij de diëtiste was er terug 20 kilo bijDe digitale woog dus totaaaal verkeerd.
jetwii schreef:hmmm... mijn weegschaal deugt niet...
ene moment nuchter 70.3 en andere moment 72
:S mijn startgewicht vanne week toen gaf ie aan 71.1
Anne_mieke88 schreef:chipieke schreef:Ik denk digitale, alhoewel je je daar ook niet op mag blindstaren.
Zo heeft mijn digitale mee ooit eens verteld dat ik 12 kilo was afgevallen in totaal,
bij de diëtiste was er terug 20 kilo bijDe digitale woog dus totaaaal verkeerd.
? huh maar 32 kilo verschil dat merk je toch wel? dan denk je toch wel van zo ik ben 20 kilo lichter nou ik merk niets aan mijn kleding?
F_Orumster schreef:waar is.brinta van gemaakt?
Ik omtbijt vooral met havermout.
Madeira_ schreef:Bedankt allemaal.
Naamloos1, netjes 0,6 eraf in 1 week. Zeker als je aangeeft dat niet alle dagen even netjes zijn.
F_Orumster schreef:waar is.brinta van gemaakt?
Ik omtbijt vooral met havermout.
Ik eet als lunch soms ook havermout, goed te doen vind ik. Alleen dat kan natuurlijk niet als ik op mijn werk ben, wordt wat lastiger.
Jetwii, yeah onder de 70, goed bezig!Hoeveel wil je nog kwijt?
Anne_mieke, ik zou niet weten welke correcter aangeeft wat betreft. Vind zelf altijd zo irritant dat de weegschalen allemaal wat anders aangeven haha.
Welkom RubyRed!![]()
Lelijke_heks zou jij bent wel lekker in beweging zo. Super dat er weer een kilo af is!
Ik moet 12 juni weer naar de diëtiste. Maar denk niet dat ik dit keer veel kwijt ben, misschien 1 kilo. Gaat echt niet meer zo hard, de laatste paar kilo's als in het begin. Dus even doorzetten.