Of dat door de blender?
Yuck, denk ik?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

....Ik wil je ontzettend veel sterkte en kracht toewensen voor de intensieve behandeling die je moet ondergaan! En dat je straks maar weer wat beter kan eten en weer lekker kan genieten van je paardje
(terwijl ik dol ben op al het vreetwerk dan
). En helaas doordat je zo slecht eet, ga je gewoon snel achteruit en heb je gewoon geen energie meer...dat is denk is echt het nadeel van zoiets......vorige jaar dus ontzettend zware strijd gehad om mijn energie weer op te bouwen (moest in het begin een half uur moed verzamelen om uit mijn stoel te komen
), maar als ik nu mijn energie goed indeel gaat het best wel weer goed
Dus na regen komt echt wel zonnenschijn, ik zal ook voor jouw duimen!
Vraag trouwens optijd naar Morfine pleisters! Ik was best eigenwijs in het begin.....maar haalt wel de scherpte randjes eraf! Nogmaals heel veel sterkte! Horse_lover9 schreef:Gaat meestal zo goed.. Maar soms.. Dan dringt het bij vlagen gewoon wat door lijkt wel.
Soms kan ik het gewoon even niet zo zien pauline.. Dat ik op weg naar genezing ben enzo..
Mogen we in t huiskamer topic schelden? Doe mij dat maar dan.
Geen zorgen over eten waa ik niet van kan eten.. Je vergeet dan dat ik er niet eens trek van krijg.. Hoe bizar ook. Zo wel.. Alleen maar goed! Stop ik eens met dat stomme afvallen..

lust je mars en bounty en milky way? De groete AH filialen hebben mars/ bounty/ milky way drinks, zit in kartonnen pakjes en slurp je zo op, zit veel energie in, misschien dat je er wat aan hebt?
Dat wilde ik niet verstoren
Paardenfanaatmentaliteit denk ik
Maar voor een normaal mens is het niet te bedenken wat het niet kunnen eten inhoudt.....eten is ook het sociale gebeuren, het genieten en je energie...en dat is best lastig vond ik