Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mylady_E schreef:Mylady_E schreef:Dan heb jij veel geluk daarmee (al zal het misschien ook verschillen omdat je al kinderen hebt). Ik heb het nu 7 uur en nog steeds pijnVlak na het zetten zelfs flauwvallen en overgeven van de pijn ...
Volgende dag was het al beter. Warm kersenpittenkussen op m'n buik en rustig in de zetel.
Ondertussen voel ik mij weer volledig in ordeNog licht bloedverlies en soms een kleine kramp, maar dat komt ook wel goed.
@ Mars: Daarvoor ben ik nu ook wel bang ... opeens een plons te horen die er niet zou moeten zijn ... of erger: het juist niet horen!
@ Cash87: Dat was mijn eerste plan, het even snel tussendoor laten zetten. Ben nu toch wel blij dat het op vrijdagavond was en ik een heel weekend kon bijkomen.
zonnebloem18 schreef:Ik had even een vraagje: ik ben 3 en halve week geleden gestopt met de pil omdat we graag zwanger zouden willen worden, nu heb ik sinds een aantal dagen ontzettend gevoelige tepels, een BH aan wil net maar met slapen en draaien deed het toch flink zeer.
Iemand dit al wel eens meegemaakt na het stoppen met de pil.
Ik ga er iig nog niet van uit dat ik zwanger ben dat zou wel heel snel zijn.
Yessy schreef:DaiskeLover schreef:ik hab een vraagje
ik zit in de 2de, ben 13 in augustus 14, en idereen uit mijn klas is al ongesteld, en ik niet, ik durf dat ook niet te zeggen, maar ik maak me er wel zorge over, is dit normaal?
Nee hoor, geen zorgen over maken! Ik geloof dat alles tot 16 normaal is