Gave tat's komen hier langs Ben zelf bezig om m'n 1e tattoo te ontwerpen. Van de week even bij Tattoo Eus hier in Leiden binnenwandelen voor een afspraak. Denk er al zo ontzettend lang over
LiesxAnne
Geplaatst: 12-12-11 12:08
Die is wel erg apart hoor! staat er erg goed!
Ik heb ook alweer een nieuwe afspraak voor mijn 7e Dit gaat het worden en dan op ze zijkant van mijn lichaam ( ribben, begreep dat dit best gevoelig is )
ik wil graag een white ink tattoo.. had er laatst ook al een topic over geopend nou zat ik aan iets kleins te denken.. een hartje of een of 2 woordjes.. namelijk 'love life' op de binnenkant van mijn linkerpols.. nou zou ik graag willen weten hoeveel zoiets kost? mij is wijsgemaakt dat een tattoo erg duur is al neem je de kleinste..
voordat ik ging informeren bij een tattoo artiest wilde ik jullie mening
(tekst hierboven vind ik wel heeeel erg mooi! *denkt aan moeilijke tijd* )
Ik geloof dat alle steriele spullen al 45 euro zijn dus dat betaal je zoiezo! Als je het vergelijkt met het feit dat je het wel voor altijd op je lichaam draagt vind ik het niet duur. Maar denk dat als je een eigen baan hebt dat het al gelijk anders is dan als je nog op school zit en een bijbaantje hebt.
Ik heb voor mijn kleine vogel (5cm) op mijn ribben 150 betaald, en ik vond het dat meer dan waard. Het is snel gezet (30min), dus je zou kunnen denken dat het goedkoper moet, maar uiteindelijk of je daar nu 8u ligt of 10min, de tatoeƫerder heeft voor elke persoon alles nieuw nodig en moet idd alles steriel maken (alles wat hij aanraakt, moet steriel gemaakt worden of afgeplakt worden, dat betekent dat zelfs de lamp die hij gebruikt, moet afdekken). dus liever iets meer dat je weet dat alles proper en netjes is dan snelsnel ergens in een kelder denk ik maar.
LiesxAnne
Geplaatst: 12-12-11 14:50
vroli1 schreef:
ik zit niet meer op school
maar begrijp nu de duurte ervan
Het was ook in het algemeen bedoelt hoor, niet dat ik bedoelde dat jij nog op school zat Je kan ook elke maand wat geld opzij leggen en dan over 3 maanden de tattoo laten zetten bijv?
Ik was ook voor mijn ini-mini tattoo 60 euro kwijt omdat dat het starttarief was
Eilish
Geplaatst: 12-12-11 17:30
cinn87 schreef:
Die is wel erg apart hoor! staat er erg goed!
Ik heb ook alweer een nieuwe afspraak voor mijn 7e Dit gaat het worden en dan op ze zijkant van mijn lichaam ( ribben, begreep dat dit best gevoelig is )*foto*
Mooie tekst! Misschien nog een komma achter 'of giving up' plaatsen?
Marshaha
Geplaatst: 12-12-11 19:32
Ik zoek de boktnaam van "knip"
Edit:laat maar, ik heb een mms gekregen van de agenda met haar nr in
Ben doodziek... Pfff Altijd erg om iemand te teleurstellen
Onderste veer zou dan ongeveer bij m'n onderste rib (rechterkant) komen, bovenste vogel ter hoogte van m'n borst. Morgen ga ik langs bij Tattoo Eus in Leiden, om een afspraak te maken en door te spreken of het mogelijk is.
Ik heb van de week ook mijn tweede laten zetten.. Ben er super super blij mee.. Hij moet nog wel wat kleur hebben, maar dat is voor over een poosje.. eerst maar weer eens moed verzamelen.. Ik vond het af en toe heel erg pijnlijk, maar zo de moeite waard..