Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aardbeitje_ schreef:Blegh, ik zit hier met een zwaar ontstoken MD.![]()
Heb hem braaf verzorgd zoals de piercer mij heeft verteld, maar het is helemaal dik en rood rondom de piercing en hij is aan het etteren.
Piercer opgebeld, die heeft me verteld om gewoon door te gaan met het schoonmaken en als de ontsteking aanhoudt toch maar langs de dokter te gaan.
Iemand nog tips om een ontstoken MD te kalmeren? Baal er ontzettend van.
Magnummm schreef:Dan moet je je tongriempje door laten snijden
Dreamy schreef:Magnummm schreef:Dan moet je je tongriempje door laten snijden
Zelfs dat hoeft niet! Heb hetzelfde probleem en de ene shop zei dat het onmogelijk was, maar bij de ander konden ze 'm iets schuin zetten (langs het tongriempje af, van de bovenkant lijkt ie gewoon recht hoor!) en dat heb ik dan ook laten doen!
Bij mij zit ie dus gewoon, zonder dat te laten doen! Zal wel even een foto maken van hoe kort mijn tong is en hoe hij nu zit!
Magnummm schreef:Ik heb dat zelf ook zo gehad inderdaad. Vond het alleen niet zo mooi dat hij scheef zat. En dan is tongriempje weg laten snijden een optie
kYliieJ schreef:nou ik heb eindelijk mijn kortere tongpiercing na 6 weken!
voelt wel strak aan nu haha, maar heb wel ruimte over, maar voel wel dattie korter is.
heb aan de onderkant een kleiner plastic bolletje en bovenop een met diamantjes met een coating erom.
ik schrok me kapot aan de kassa, moest gewoon 17,50 voor dat diamantjes balletje betalen! Dat was dus eens en nooit meer sjonge. kon de prijs niet zien want het bakje lag zo vol, ik dacht max 10 euro voor een bolletje.
volgende ga k dus via internet bestellen, scheelt me een hoop.
moet ik dan een bolletje 1,6 of 1,2 pakken?
Voor de dame die bang is voor morgen, ik heb ook zohard getwijfelt, zat te shaken daar op die bank, maar oo het viel me ZOOO Super erg mee. je hoeft je echt nergens druk om te maken, geloof me.
succes