[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:40

Ik vind ze inderdaad wel heeeeel gaaf ja :=

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:41

misschien doet hij het wel als je haar quote, en dan de Link naar je adresbalk kopieert. toen deed hij het hier ook pas :+

ik heb daar ook een tijdje over zitten twijfelen. maar op de een of andere manier vind ik het heel eng om door mijn tong te piercen. terwijl ik over heel mijn lichaam kleine ijzertjes heb -O-

SaBiNa_S

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 20:16

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 17:07

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 17:30

oh oke dankjewel! En zag je van veraf ook echt dat het een hartje was?

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 21:57

Blegh, ik zit hier met een zwaar ontstoken MD. :\
Heb hem braaf verzorgd zoals de piercer mij heeft verteld, maar het is helemaal dik en rood rondom de piercing en hij is aan het etteren.
Piercer opgebeld, die heeft me verteld om gewoon door te gaan met het schoonmaken en als de ontsteking aanhoudt toch maar langs de dokter te gaan.
Iemand nog tips om een ontstoken MD te kalmeren? Baal er ontzettend van. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 11:09

Vooral niet teveel aankomen en schoon houden .. die van mij zijn best vaak rood en dik, vooral als mijn weerstand wat lager is of ik last heb van stress (en stress heb ik nogal veel op het einde van een semester met de examens in zicht :+ ). Tegenwoordig doe ik ook niet heel veel speciaals meer qua schoonmaken dan, gewoon onder de douche goed zepen en afspoelen. Met deze tactiek heb ik ze toch al bijna 2 jaar :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 14:52

Gister 2 acrylspiralen besteld bij alloverpiercings, krijg ik net de post binnen, hebben ze er maar eentje opgestuurd :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 15:47

Had maar even een mailtje gestuurd en ze gaan de 2e vandaag nog verzenden, snel opgelost dus :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 19:16

aardbeitje_ schreef:
Blegh, ik zit hier met een zwaar ontstoken MD. :\
Heb hem braaf verzorgd zoals de piercer mij heeft verteld, maar het is helemaal dik en rood rondom de piercing en hij is aan het etteren.
Piercer opgebeld, die heeft me verteld om gewoon door te gaan met het schoonmaken en als de ontsteking aanhoudt toch maar langs de dokter te gaan.
Iemand nog tips om een ontstoken MD te kalmeren? Baal er ontzettend van. ;(

Vooral niet eruit halen, dan ben je helemaal de sjaak ;)
Inderdaad gewoon braaf schoon blijven maken. Je lichaam lost het waarschijnlijk zelf op :j

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 22:25

Goed blijven verzorgen aardbeitje. Dan komt het vanzelf goed. Waar zit ie? Klinkt wel pijnlijk :(

Aaaahhhh morgen m'n tongpiercing! Ik ben zo bang! Was deze week een beetje ziek. O.a keelpijn maar dat is nu al een stuk minder gelukkig dus ik laat het gewoon doorgaan :).
Laatst bijgewerkt door Maris89 op 01-12-11 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 22:28

Tongpiercing viel mij alles mee hoor. Het voelt een beetje gek, alsof ze door rubber prikken, en het brandt wel.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:26

Kan iedereen een tongpiercing? Ik wil het al heel lang zo graag maar mijn draadje van mn tong zit redelijk ver naar voren, en vind een tongpiercing die vooraan zit niet mooi.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:36

Dan moet je je tongriempje door laten snijden :)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:43

bij een piercer? Of the hospital?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:43

Magnummm schreef:

Zelfs dat hoeft niet! Heb hetzelfde probleem en de ene shop zei dat het onmogelijk was, maar bij de ander konden ze 'm iets schuin zetten (langs het tongriempje af, van de bovenkant lijkt ie gewoon recht hoor!) en dat heb ik dan ook laten doen!
Bij mij zit ie dus gewoon, zonder dat te laten doen! Zal wel even een foto maken van hoe kort mijn tong is en hoe hij nu zit! :)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:47

Dreamy schreef:
Magnummm schreef:

Zelfs dat hoeft niet! Heb hetzelfde probleem en de ene shop zei dat het onmogelijk was, maar bij de ander konden ze 'm iets schuin zetten (langs het tongriempje af, van de bovenkant lijkt ie gewoon recht hoor!) en dat heb ik dan ook laten doen!
Bij mij zit ie dus gewoon, zonder dat te laten doen! Zal wel even een foto maken van hoe kort mijn tong is en hoe hij nu zit! :)

Ik heb dat zelf ook zo gehad inderdaad. Vond het alleen niet zo mooi dat hij scheef zat. En dan is tongriempje weg laten snijden een optie :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:50

Magnummm schreef:
Ik heb dat zelf ook zo gehad inderdaad. Vond het alleen niet zo mooi dat hij scheef zat. En dan is tongriempje weg laten snijden een optie :)

Bij mij zie je het alleen aan de onderkant (als je heel goed kijkt!), en laat ik die nou net niet showen :D
Je ziet het verder echt helemaal niet.
Maar als je het zelf wel ziet en je vindt 't niet mooi dan kun je dat evt. idd laten doen ;)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:59

Zie hier hoe kort tongetje ik heb (verder kan ik 'm niet uitsteken!)
Afbeelding

Bovenkant
Afbeelding

Onderkant
Afbeelding

En zo zie je 'm van de voorzijde als ik m'n best doe :') Maar dan zie je dat je nauwelijks ziet dat ie schuin zit! :)
Afbeelding

Edit: Sorry, heb ze in photobucket gerotated, maar dat wil hier niet :\

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 00:02

dankjewel dreamy en magnum!!!!

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 00:05

nou ik heb eindelijk mijn kortere tongpiercing na 6 weken!
voelt wel strak aan nu haha, maar heb wel ruimte over, maar voel wel dattie korter is.
heb aan de onderkant een kleiner plastic bolletje en bovenop een met diamantjes met een coating erom.
ik schrok me kapot aan de kassa, moest gewoon 17,50 voor dat diamantjes balletje betalen! Dat was dus eens en nooit meer sjonge. kon de prijs niet zien want het bakje lag zo vol, ik dacht max 10 euro voor een bolletje.
volgende ga k dus via internet bestellen, scheelt me een hoop.
moet ik dan een bolletje 1,6 of 1,2 pakken?

Voor de dame die bang is voor morgen, ik heb ook zohard getwijfelt, zat te shaken daar op die bank, maar oo het viel me ZOOO Super erg mee. je hoeft je echt nergens druk om te maken, geloof me.
succes

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 00:05

voelt wel strak aan nu haha, maar heb wel ruimte over, maar voel wel dattie korter is.
heb aan de onderkant een kleiner plastic bolletje en bovenop een met diamantjes met een coating erom.
ik schrok me kapot aan de kassa, moest gewoon 17,50 voor dat diamantjes balletje betalen! Dat was dus eens en nooit meer sjonge. kon de prijs niet zien want het bakje lag zo vol, ik dacht max 10 euro voor een bolletje.

Voor de dame die bang is voor morgen, ik heb ook zohard getwijfelt, zat te shaken daar op die bank, maar oo het viel me ZOOO Super erg mee. je hoeft je echt nergens druk om te maken, geloof me.
succes

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 00:09

-O-
kYliieJ schreef:

succes

1.6 heb ik, dat is standaardmaat zei de piercer tegen mij.
OOOOH, dat betekend dat ik nog een bolletje heb dan! Ik had een maat te groot voor m'n conch besteld :D Dan passen deze er mss wel op! WAAA ik ga gelijk proberen haha :D

-O- Ik krijg'm niet los.

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 00:36

Kylie, je hebt 1,6 mm schroefdraad. En p-one is duur hea met de balletjes!! :oo ik schrok toen ook toen ik een kleiner balletje van acryl voor onder nodig had. 8 euro ofzoiets was het toen. Heb sindsdien daar ook niks meer gehaald en bestel alles bij CF.
Toen ik mijn tongpiercing er zelf niet meer in kreeg doordat ik staafje kwijt was, ben ik langs gegaan bij p-one en moest toen voor het "strechen" ook 2,50 betalen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 01:26

Balletjes koop ik nooit meer in een piercingshop, veel te duur. Alles via AOP of bij de Six. Al heeft de laatste niet meer zoveel leuks de laatste jaren.