Ik heb vanmorgen les 13 gelopen en het ging wel weer lekker! Al was ik erna wel eventjes helemaal kapot, maar dat mocht ook wel vond ikzelf.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Yv_ schreef:Jij rende niet met Evy toch Magda? Want 2x 8 minuten klinkt zo uhh niet-Evy! Wow, over 3 lessen al naar de 18 minuten? Sterkte alvast
!
_Mara_ schreef:Goed bezig Yv_!
Ik heb vanmorgen les 13 gelopen en het ging wel weer lekker! Al was ik erna wel eventjes helemaal kapot, maar dat mocht ook wel vond ikzelf.

Je kunt er daadwerkelijk niets mee en dat is zeer frustrerend (netjes uitgedrukt). 

Kreeg de 2 minuten al niet uitgerend, had ook een beetje last van mijn buik (dus te snel na het eten gegaan denk ik) en onderweg zag ik ineens dat de gps het niet deed dus heb ik niks opgeslagen en ik zie graag het resultaat in runtastic. Ga hem dus woensdag nog maar een keer lopen 

mn lijf wil ook nog niet zo... ik leg me er maar bij neer, en gaan morgen weer met frisse moed van start
ik wil heel graag morgenochtend hardlopen maar dat heb ik al vanochtend al gedaan dus dan zou het wandelen worden, maar daar heb ik geen zin in. Zal het dus kwaad kunnen als ik bv les 1 galopen morgen? Dat is 7x 1 minuut en 2 minuten wandelpauzes, of 8x dat weet ik niet meer zeker. Of moet ik toch wandelen? Een van de twee wordt het iig wel

ik hoor nu steeds vaker van ''ik heb ''...'' geprobeerd en t lukt goed!''