Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuulsie schreef:Vippie schreef:Raketjes zitten de minste kalorietjes in, laat de zomer maar komen!!
En eigenlijk ook gewoon t lekkerst... Liefst wel die met dat chocolade puntje
MelodyT schreef:Haha dat hopen we maar,buik en billen mogen nog net wat strakker!
Ik denk dat ik het weekend gewoon lekker aan de fruit ga en dan lekker een salade met crab of gambas!
Tyrcanol schreef:djuulsie schreef:
En eigenlijk ook gewoon t lekkerst... Liefst wel die met dat chocolade puntje
Dat puntje zit er nergens meer op toch?
Bedankt mensen voor de steun, de verzekering is gebeld, en morgen wordt de rest geregeld met die mensen, wellicht moet ik me er bij neerleggen dat het me een hoop geld gaat kosten, althans dat is wat de verzekering zei..
nu terug ontopic, ben toch nog altijd benieuwd naar mijn vreemde stijging in gewicht,
Ik ben in 5 dagen tijd 1.5 kg aangekomen, en toch niet veel gegeten, zou dit echt door de pil kunnen komen?
Baal er echt goed van ..
Of komt het door het vele crystal clear shine dat ik drink?
Tyrcanol schreef:nu terug ontopic, ben toch nog altijd benieuwd naar mijn vreemde stijging in gewicht,
Ik ben in 5 dagen tijd 1.5 kg aangekomen, en toch niet veel gegeten, zou dit echt door de pil kunnen komen?
Baal er echt goed van ..
Of komt het door het vele crystal clear shine dat ik drink?
tinewien schreef:Woow ik ben even weekje off geweest! en lig gelijk 50 pag. achter![]()
Maar heb eigenlijk hele slechte week.. chips koekjes nooitjes, chocopudding, chocola..![]()
Maar heb deze week ook allemaal nare dingen voor me kiezen gekregen..![]()
Volgende week maar weer even weer streng zijn voor mezelf!!
Carlijn schreef:Heel even tussendoor over dat broodbeleg: pindakaas is niet slecht. Er zit veel vet in, maar vooral ook (ondanks de verzadigde vetten) heel veel goede, gezonde vetten die je nodig hebt. Dus mits je het niet te veel en te dik gebruikt, kun je dat met een gerust hart af en toe op je brood smeren.(niet de light variant! die is wel slecht).
MrUlbe schreef:MelodyT schreef:Zit meer suiker in maar daarin tegen totaal geen vet.Bij mij scheelt dat wel als ik fruit dagje doe.
Paar weken geleden heb ik een week lang tussen de middag 2 peren en 1 kiwi gegeten.Dele middag vol gevoel en toch super kunnenn lijnen!
oke mooi
want dat vind ik echt heerlijk