[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 11:19

Ja klopt Carpe diem, het is in ambigram!

Roxxiejj

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 11:41

Mooi hoor! :j
Misschien slippers met een wijde (flair) broek erover?

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 11:48

Slippers heb ik wel, had gisteren nieuwe birkenstocks gekocht met alleen een band over je voet en die valt er precies naast. Zo'n broek heb ik niet, maar ik ga zo ff naar het dorp en misschien hebben ze die daar wel en anders doe ik gewoon een sok aan als ik naar buiten ga!

Paarden gaan zometeen voor t eerst het land in en k denk dat het niet zo handig is om mn pony op mn slippers in het land te zetten :+

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 11:51

Joanne1987 schreef:
Volgens mij carpe diem idd... Je moet wel goed kijken haha

Oh ja, ik zie het! :))

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 11:58

Optiwolk schreef:
Kijk eens in de openingspost?
Daar staat geloof ik ook iets in van appelsap drinken, omdat je bloed daar dikker van wordt.

_O- Bloed kan echt niet dikker of dunner worden. Het gaat om de stollingstijd! vit K laat je bloed sneller stollen, net als bepaalde groente (koolsoorten) Van appelsap had ik nog niet gehoord
Zo is het idd niet verstandig om vlak voor een bloedige ingreep (waar tatoueren ook onder valt) aspirine te nemen, dit beinvloed de stolling (bloed stolt langzamer, dus blijf je langer bloeden)

(sorry wil niet betweterig overkomen, maar bloed is mijn werk ;), )
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 23-04-11 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 12:07

Haha Essie73, ik moest er ook al om lachen :P Maar ik heb maar wijzelijk mijn mond gehouden, dacht als mensen het dan als fijner ervaren moeten ze het zeker doen.

Maar qua redenatie ga ik helemaal met je mee :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 18:52

Essie73 schreef:
Optiwolk schreef:
Kijk eens in de openingspost?
Daar staat geloof ik ook iets in van appelsap drinken, omdat je bloed daar dikker van wordt.

_O- Bloed kan echt niet dikker of dunner worden. Het gaat om de stollingstijd! vit K laat je bloed sneller stollen, net als bepaalde groente (koolsoorten) Van appelsap had ik nog niet gehoord
Zo is het idd niet verstandig om vlak voor een bloedige ingreep (waar tatoueren ook onder valt) aspirine te nemen, dit beinvloed de stolling (bloed stolt langzamer, dus blijf je langer bloeden)

(sorry wil niet betweterig overkomen, maar bloed is mijn werk ;), )

Ik veronderstel dat je goed genoeg weet wat ze bedoelt als het je werk is dus een minder hautaine reactie had ook gekunt.
Aspirine die wij nemen hebben niet zo'n invloed dat het een probleem wordt met tattoo's en bovendien zijn er ook dingen zoals dafalgan die het zelfde resultaat bekomen zonder de stolling echt te beïnvloeden. Bovendien staat het inderdaad zo in de openingspost. ;)

xxJenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:11

Hoi allemaal!

Ik meld me ook even, 2 mei is de dag dat ik mijn allereerste tattoo krijg!
En ik moet eerlijk zijn, schijt hem toch wel een beetje! hahaha :o

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:16

Je zal niet de enige zijn Jenn ;)
Spannend! Wat ga je laten zetten ?

Lola, hij wordt erg mooi !

Mooie tattoo Joopie, wat voor een tattoo heb je nog meer ?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:18

xxJenn schreef:
Hoi allemaal!

Ik ben op weg naar mijn tweede (3e eigenlijk technisch gezien) en ik schijt m nog. Is deel van de charme :D

PuddingXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:31

ik scheet hem ook verschrikkelijk toen ik mn 1e ging laten zetten :P
Toen ik daar eenmaal was had ik zweethandjes haha, maar toen hij begon viel het me echt super mee! :D
Wil stiekem alweer een nieuwe en deze zit vandaag net 5 weken :o

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 21:43

Ik heb mijn vierde nu bijna twee weken en ik heb het idee dat ik nu wel een tijdje voldaan zal zijn :=

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 22:05

Joopie, wat is 'ie mooi geworden! Ziet er goed uit!

Iedereen die plannen heeft, succes.
Las ook iemand die het samen met zussen eventueel wilde doen. Ik zou dan lekker naar de ship gaan en daar een advies vragen en wat laten ontwerpen eventueel.

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:07

xxJenn schreef:
Hoi allemaal!

Ik vond het ook doodeng, maar ben er nu zo blij mee (heb hem al 11 jaar ofzo) Toch twijfel ik nu ook weer. Niet zo zeer over de tattoo, maar over de plek. Het is toch iets wat pertinent is. Een peircing kan je er weer uit halen. (of eruit groeien, zoals bij mij)

xxJenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 15:57

higgins schreef:
Je zal niet de enige zijn Jenn ;)
Spannend! Wat ga je laten zetten ?

Lola, hij wordt erg mooi !

Mooie tattoo Joopie, wat voor een tattoo heb je nog meer ?

hahah dat dacht ik inderdaad al!
mijn tattoo word;

A brother is a friend
given by nature
IV X XCVI

Op mijn pols!
Alleen het vinden van de goede lettertype is een drama, het zijn er ook zoooooooooooooveel!
Laatst bijgewerkt door xxJenn op 24-04-11 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

xxJenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 16:02

Essie73 schreef:
Ik vond het ook doodeng, maar ben er nu zo blij mee (heb hem al 11 jaar ofzo) Toch twijfel ik nu ook weer. Niet zo zeer over de tattoo, maar over de plek. Het is toch iets wat pertinent is. Een peircing kan je er weer uit halen. (of eruit groeien, zoals bij mij)

Ach, nog een weekje afwachten en dan merk ik het vanzelf wel. Gelukkig heb ik mijn backup mee! hahaha.
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Heb ook super lang erover na moeten denken. Maar doe het met een reden en niet gewoon zomaar, neem de tekst;
A brother is a friend
given by nature
IV X XCVI
op mijn pols. Mijn ouders zijn 11 jaar terug gescheiden en heb altijd het idee gehad dat ik mijn broertje moest beschermen etc. Mijn broertje is ontzettend belangrijk voor mij en wil het zo altijd bij me dragen. Dat gaf voor mij zeg maar de doorslag! hihi

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 17:58

Ik krijg mijn tattoo op mijn onderrug maar nu hoorde ik dat ik met het slapen het best een oud matrashoes erom kan doen omdat mijn tattoo verschrikkelijk zou gaan afgeven, klopt dat? :+

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 18:18

Ik heb afgelopen donderdag een op mijn schouderblad laten zetten, en toen heeft hij gezegd dat ik het beste een oud t-shirt aan kon doen, en voor de zekerheid een oud dekbedovertrek. Dit heb ik gedaan, maar hij heeft helemaal niet afgegeven ;)
Voordat ik ging slapen heb ik het even gedept, zodat alle 'natte' inkt er van af kwam, weet niet of dat heeft geholpen maar goed. Voor de zekerheid kan je dat proberen ;)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 18:30

Ik had ook een oud t-shirt aan en bij mij gaf ie zeker wel af. :j

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 18:35

geen idee of die heeft afgegeven
Ik slaap altijd op mijn zij :+

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:02

Die van mij heeft ook niet afgegeven. Ik heb een wit sokje aan ivm het weer dus vandaar.

Sjonge, ik had niet gedacht zulk mooi weer te hebben in april, en k loop echt een beetje voor gek. Een ballerina schoen of slipper met een sok erin zodat ik niet in de zon loop.
Gisteren heb ik boodschappen gedaan op mn slippers maar ik merkte dat mn voet dat niet zo fijn vond, dus nu toch maar een sok aan als ik buiten ben, en binnen op mn blote voeten.

Mn voet ik nog best wel gevoelig, en ook behoorlijk rood. Hoelang zou het duren voor dat een beetje wegtrekt? Mn vorige merkte ik echt niets van maar dat was een vlezige plek en een kleine tattoo.
Iemand vroeg wat ik al heb, een klein klavertje (ja ik heb er nu dus 2 ;) ) ter nagedachtenis aan mn eerst pony. Ik schoor hem elk jaar een klavertje op zn bil en ik heb hem 2 jaar geleden in moeten laten slapen op een best nare manier na 15 jaar verzorgen/eigenaar te zijn geweest dus vond dat hij wel een ereplaatsje verdiende!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:03

Ik weet ook niet of die van mij af heeft gegeven, ik slaap altijd met een zwart hemahempje aan :)

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:07

Ik kom ook weer eens buurten. Heb even bij gelezen en komen weer een heleboel mooie dingen voorbij!

9 mei gaat vriendlief eraan geloven voor zijn eerste tattoo! Hij krijgt een G sleutel tussen zijn schouder bladen.

Ik heb zelf ook alweer een idee voor een nieuwe:) ik wil de tekst "fight for what i believe in" ik weet alleen nog niet waar... Iemand nog goede ideeen?

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:11

joopiexx schreef:
Mn voet ik nog best wel gevoelig, en ook behoorlijk rood. Hoelang zou het duren voor dat een beetje wegtrekt? Mn vorige merkte ik echt niets van maar dat was een vlezige plek en een kleine tattoo.

Bij mij is mijn voet wel een paar dagen rood geweest en zeker wel een week gevoelig.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:32

:wave: ik meld me ook!
Sinds vanmiddag mag ik mezelf trotse eigenaresse noemen van mijn 1e tattoo! :D
Ik heb aan de zijkant van mijn onderrug een vlinder laten tattooeren, met het as van mijn overleden oma en opa erin verwerkt. :)
In Eerbeek, bij Shiva.
Vond het best te doen, maar hoe verder ze richting heup ging, hoe gevoeliger het werd.
Maar ik heb hem en ik ben er ontzettend blij mee!
Ik, mijn zus en mijn moeder hebben dezelfde tattoo. :j
Heb nu stiekem toch alweer plannetjes voor meerdere tattoo's :o

Afbeelding