Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liins schreef:Hee meiden,
Ik kwam HAAR(klik) tegen op Youtube een heeuuulleee tijd terug, en zij heeft hele gave hairtutorialsVoor lang en iets korter haar. (heb zelf al wat geprobeert met me haar en gaat echt super!! Heeeel gaaf!!
En zij heeft extensions van http://www.glamtimehair.com En het ziet er heel goed uit![]()
Met nu aan het twijfelen tussen die en tussen Luxy
elbeauty schreef:De eerste dag voel je het draadje inderdaad zitten.
Je moet er even handigheid in krijgen hoe ver naar achter je het draadje plaatst en wat het fijnste aanvoelt.
De onderkant kan ook nog wel jeuken in het begin. Dat kun je oplossen door het een beetje in te smeren met cremespoeling.
VonDutch schreef:JOEHOEE, het is behoorlijk dood hier... Moest het topic echt gaan zoeken!
geen wilde verhalen meer over je haren/ extensions?
Ik heb ze er nu 2 maanden geleden uit laten halen en ik moet zeggen het bevalt me prima.
Tuurlijk mis ik die lange lokken, maar het is zo fijn om door je haar te gaan met je handen en niks te voelen..
Nu heb ik wel clips in gekocht, puur voor 't uitgaan voor de mooiMaar wil nu wel wat highlights in me haren gaan zetten, alleen ben ik bang dat mijn clips dan niet meer overlopen.. (heb nu chocobruine)
kaas_ schreef:Ik ben aan het wachten op mijn bobbyglam extensions van 210 gram. Heb de luxies weg gegooit wat een troep was dat.