RicardoOpa schreef:Oeh dat klinkt heel lekkerO; Plakje roggebrood met philadelphia kruiden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime_ schreef:heb net nog maar n bakje 0% vet vla gegeten, ik vind niet dat ik te weinig eet want mijn schema is wel 'vol' maar doordat het ook veel fruit en groente is kom k niet aan zoveel kcal. ik smeer gewoon boter en neem ook jus bij gekookte aardappelen.. alleen bij smeerkaas en jam smeer k geen boter, dat vind k niet lekker..
Eefske schreef:Ik snap niet dat iedereen alleen maar cracottes eet als ontbijt en lunch?
Het is ondertussen toch wel bekend dat al die prachtige vezelpraatjes niet waar zijn en dat er in zo'n cracotte weinig meer zit dan gebakken lucht?
Ik citeer: "Een cracotte bevat nog niet 1 procent van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vezels en relatief veel calorieën. Om aan de dagelijkse minimaal 30 gram vezels te komen heb je 107 cracottes nodig. Dan heb je meteen 54 gram suiker, ruim 14 gram zout en een verbijsterende 2782 calorieën. Daarbij bevat LU Cracottes Naturel ook nog eens net zoveel zout als chips. "
Ik eet ook wel eens een cracotte maar dat is dan mijn tussendoortje omdat ik het lekker vind. Het is veel beter om te ontbijten/lunchen met een lekkere bruine boterham.