RicardoOpa schreef:Oeh dat klinkt heel lekkerO; Plakje roggebrood met philadelphia kruiden.
Is dat aan te raden? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jaime_ schreef:heb net nog maar n bakje 0% vet vla gegeten, ik vind niet dat ik te weinig eet want mijn schema is wel 'vol' maar doordat het ook veel fruit en groente is kom k niet aan zoveel kcal. ik smeer gewoon boter en neem ook jus bij gekookte aardappelen.. alleen bij smeerkaas en jam smeer k geen boter, dat vind k niet lekker..

Moest daar op de weegschaal
Zowaar was ik daar lichter dan thuis en had m'n kleren aan!
Ben benieuwd wat er zaterdag weer af is.
! Ik zou alleen nog 1x op een dag ergens een stuk fruit inplannen
het bevat misschien idd weinig vezels maar ik eet op zo'n dag ook aardappels, voldoende fruit en voldoende groente, en dat bevat ook voedingsvezels. Het is niet zo dat ik mijn brood compleet vervang door cracottes, maar ik wissel het af..(ik eet gevarieerd) vandaag heb ik bijv ontbeten met een volkoren boterham met pindakaas Eefske schreef:Ik snap niet dat iedereen alleen maar cracottes eet als ontbijt en lunch?
Het is ondertussen toch wel bekend dat al die prachtige vezelpraatjes niet waar zijn en dat er in zo'n cracotte weinig meer zit dan gebakken lucht?
Ik citeer: "Een cracotte bevat nog niet 1 procent van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vezels en relatief veel calorieën. Om aan de dagelijkse minimaal 30 gram vezels te komen heb je 107 cracottes nodig. Dan heb je meteen 54 gram suiker, ruim 14 gram zout en een verbijsterende 2782 calorieën. Daarbij bevat LU Cracottes Naturel ook nog eens net zoveel zout als chips. "
Ik eet ook wel eens een cracotte maar dat is dan mijn tussendoortje omdat ik het lekker vind. Het is veel beter om te ontbijten/lunchen met een lekkere bruine boterham.
Als er tegen lunch aan wel weer brood is neem ik gewoon 2 boterhammen. Maar ik vind zelf cracotte's wel erg lekker met een plakje komijnenkaas

Zou vanmorgen Zumba doen met collega maar ik kan de energie er niet voor opbrengen, alles zit vol, mijn slapen en oren doen zeer en mijn hele lijf lijkt last te hebben van spierpijn..
)
)
En op de hometrainer helpt het wel om wat caloriën te verbranden, maar of het echt helpt voor af te vallen, in combinatie met gezond eten moet dit wel een extra zijn denk ik?
Kipburger kan je dan weer best vervangen door kipfilet, tenzij je vroeg genoeg eet 's avonds en je voor de rest van de dag niet te zwaar eet, gehakt weegt flink door. Krieltjes zijn ook aardappelen dus die zijn niet ongezond bij mijn weten, ik eet het niet omdat ik de smaak niet zo lekker vind...