Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 09:24

Hmm SAK, klinkt toch niet helemaal lekker.
Scoob, respect hoor, in de tegenwind! :j
Fijn Bom, paardje voelt zich weer de oude ;)
Veel plezier Pebblester!
Jaan, dan kun je zondag lekker je hoofd leegmaken op de CPC! :j

Nog één dagje werken en dan is het weekend *\o/* Ga vanmiddag wel lopen, kleertjes liggen al klaar.
Morgen naar de diëtiste en 's middags komt de pedicure voor Fan. Rok ophalen en dan het huisje lekker aan kant maken. Heerlijk mijn nieuwe baan, ben er zo blij mee. Mijn hoofd is een stuk leger, de olifant is van mijn schouders af, alleen omdat ik meer tijd heb voor het huis en Fan! Heerlijk! :D

Fanneke

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 09:25

Trouwens, moesten wij niet een FAQ schrijven voor de nieuwe topic, we zitten alweer op pagina 97!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 09:36

Nou ik maak me er verder geen zorgen meer over hoor :n De pijn is duidelijk en den HA heeft allemaal vreemde dingen uitgesloten en het was zo duidelijk dat mijn borstbeen flink ontstoken was, dat ik me echt niet meer druk maak over of het misschien iets anders zou kunnen zijn.
Ik ga die pijn nog wel even voelen, maar het is wel elke dag iets minder, ben juist blij dat het vandaag alleen mijn linkerschouder is ;)

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 09:38

Fanneke schreef:
Trouwens, moesten wij niet een FAQ schrijven voor de nieuwe topic, we zitten alweer op pagina 97!

Wat houdt dat in..?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 10:03

haha ja, graag een FAQ.

Scooby, dat zijn de antwoorden op veel gestelde vragen als: kan ik met oude gympies hardlopen, welk schema moet ik gebruiken, hoe moet ik beginnen etc.

Thanks voor de succeswensen. De zenuwen beginnen flink toe te slaan inmiddels... Brrr... En het is pas om half 8 vanavond... :=

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 10:33

Wenk, veel succes vanavond! Komt vast goed!
Fan, fijn dat je nieuwe baan zo goed bevalt!!

Topic gaat inderdaad hard zeg!!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 11:27

Morning!

Ben heerlijk om 9.30u m'n bed uitgerold. ;) Was er gisteren pas weer om 0.30u weer van 't werk. Nu 2 daagjes vrij. Vandaag geen loopdagje, probeer morgen weer te gaan. Ga vanmiddag even weer naar Shagoya en vanavond lekker uiteten bij een pizzaria met 3 vriendinnetjes.

Wen, heel veel succes vanavond! Probeer je niet té druk te maken!
Scoob, je vroeg, dacht ik, hoeveel kg ik nog kwijt wil? Niet bijzonder veel hoor, maar het liefst zou ik 65kg wegen, zit nu dus op 70.0kg. Dus nog 5kg er af zal heel fijn zijn. :)
Fan, fijn dat je je zo goed voelt bij je nieuwe baan. Meer tijd voor je huis en je paard is ook heel wat waard! :j En ehm, ik heb geen verstand van een FAQ?
Bom, gelukkig gaat 't met Zorro weer de goede kant op! Gekke paarden zijn 't ook...gelijk bokkesprongen maken ipv even rustig te blijven stappen. :)
Jaan, ook heel veel succes vandaag!
Pebblesther, geniet van je lange weekend samen! <3

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 13:24

MrUlbe, herkenbaar hoor, dat je gewoon even geen zin/tijd hebt om te lopen := Ik ga morgen weer! Of zaterdag :P

Bom, hij is inderdaad nog niet ingereden. Loswerken ging wel goed deze keer! Het is inderdaad een boefje. Maar volgens mij wel een pony met een grote mond maar een klein hartje.
Balen dat die ontstoken teen nog niet over is bij je jongste.

Scooby, is best een aanrader om daar eens les in te nemen, grondwerk en loswerk enzo. Ik vind 't erg leuk om te doen.

Jaan, hoe ging je examen? :oo

Sakkia, zou best kunnen natuurlijk, dat de pijn je ademhaling en daardoor je hartritme beïnvloedt :j

Fan, kan me goed voorstellen dat dat wel lekker is, wat extra tijd! Ik wist niet dat je naar een diëtiste ging. Om af te vallen?

Vanavond weer sporten, morgen weer centered riding les, dan naar Limburg en daar hardlopen als ik daar nog puf voor heb dan := Anders ga ik zaterdags. Ben benieuwd of m'n ouders en zusje een beetje bruin zijn. Ze zijn een weekje naar Tenerife geweest.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 13:49

marjoleintje schreef:
Morning!

Ben heerlijk om 9.30u m'n bed uitgerold. ;) Was er gisteren pas weer om 0.30u weer van 't werk. Nu 2 daagjes vrij. Vandaag geen loopdagje, probeer morgen weer te gaan. Ga vanmiddag even weer naar Shagoya en vanavond lekker uiteten bij een pizzaria met 3 vriendinnetjes.
Pebblesther, geniet van je lange weekend samen! <3
Tnx :) Hmm lekker naar de pizzeria! Wij gaan vandaag ff lekker naar de Mac :D

scooby09 schreef:
Heb nog een rondje gedaan buiten maar dat viel niet mee met die wind.
Uiteindelijk 4 km gelopen in net geen half uur .
Niet slecht met die wind zo tegen. :o
Er stond gisteren inderdaad een harde wind! Vandaag trouwens ook nog.

Fanneke schreef:
Opzich wel een goed idee maar ik kom er zelf helaas niet meer aan toe :n Ben over een uurtje vrij en dan ga ik gelijk door naar huis en dan met m'n vriend dat weekendje weg dus ik ben er pas volgende week weer.....

Sak: was die voltige vereniging waar je op zat dan zeker niet Nienoord? Want die trainen dacht ik het hele jaar in de HJC manege in Tolbert. Ik wist niet dat er in de winter ook andere voltige clubs in de manege trainden. Of het was natuurlijk gewoon voor mijn tijd, ik rij pas 10 jaar paard nu :P
En volgens mij kunnen die hartoverslagen wel te maken hebben met je borstbeen. Ik ben geen arts ofzo dus misschien heb ik het wel helemaal mis maar als jij pijn aan je borstbeen hebt ga je misschien (onbewust) anders ademhalen wat dan weer kan zorgen voor een onrustige ademhaling en dus hartoverslagen..

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 14:38

Hey meiden!

Jeetje wat gaan jullie snel hihi Heb het zo druk gehad nu net klaar met 2 paarden lessen ff wat eten en dan ff rustig bijlezen :)!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 14:43

*\o/* HEB HET GEHAALD!!!!! :# :):)
Wel echt heel.stomme domme dingen gedaan, maar toch gehaald, ge-luk-kig!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 14:44

Gefeliciteerd Jaan!! Het is echt heerlijk om zelf met je trailer op pad te kunnen!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 14:46

Gefeliciteerd Jaan! Wat goed!

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 14:52

Ik ben eerst maar weer gestopt met hardlopen..
Kan maar nauwelijks traplopen.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 14:52

Wat is er gebeurd dan? :oo

Lafayette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 14:58

Jaan gefeliciteerd, ik moet het ook nog steeds gaan halen maar zo geen zin!
Is het bij jullie ook donker weer, ik wil eigenlijk een rondje gaan lopen maar ben bang dat ik er niet droog van af kom.

Gisteren avond weer even gezwommen en vanavond nog even naar het paardje. Het topic gaat echt snel zeg.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 16:06

Jaan gefeliciteerd!!
@ Lafayette: hier schijnt de zon, maar wel erg veel wind!
@ Marius: what happened? :(:)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 17:11

Jaan gefeliciteerd

Pebblester, nee joph dat is echt al heel lang geleden, al wel 20 jaar denk ik :o

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 17:32

Jaan, drie dikke zoenen, van harte *\o/* Wanneer kan ik je verwachten hier in de polder ;)Y
Wen, succes vanavond! *duim duim duim*
Marius, last van je blaar dat je niet kunt lopen? Of toch te fanatiek begonnen?

Hier ook harde wind en bewolkt. Vandaag weer anders gelopen, jongste was niet lekker, rillerig, warm, waterige oogjes. Dus die vanochtend bij mijn moeder afgegeven en om 1 uur weer opgehaald. Vanochtend dus even gewerkt, hoop vanavond wat uurtjes te kunnen inhalen.

Heb het idee dat het al weken zo gaat, dan is de oudste ziek, dan Zor met z'n knie, nu weer de jongste. Ondertussen nog naar de ha en da en van alles regelen. Ook nog zorgen dat ik mijn uurtjes maak op het werk, zucht.... Niet gek dat ik last krijg van mijn rug :n

Sorry voor mijn gemopper :o Kan ook mijn ei niet kwijt in het hardlopen of paardrijden, dan maar hier :=

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 17:35

Mag hoor ;)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 17:39

Spui maar lekekr hoor Bommeke! :j

Dank allen voor de felicitaties! Begint nu pas beetje écht door te dringen, was eerst nog te chago van hoe ik gereden had om ervan te genieten.... :o (nee hoor, ik ben helemaaaaal niet streberig ofzo... :o )

Nu hopen dat ik de trailer van kennissen regelmatig mee mag nemen om hier in de buurt ritjes te gaan doen. Dan wordt mn eerste lange rit denk ik Limburg, naar een dinnetje van me!
Hoeiii, heb er zin an!

Heb wel flinke koppijn van die bijna 4 uur in de auto en geconcentreerd zijn, maar zo misschien toch nog ff hollen. Met die wind is 5km meer dan zat. :=

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:07

Heb last van mijn knieen en enkels, waarschijnlijk door te fanatiek sporten haha.
Het is gekomen toen ik met de wii bezig was en moest springen.
Het word al aardig beter maar wil het liever eerst over hebben voordat ik weer ga lopen..
Hoop dat ik volgende week weer los kan, mis het nu al.

*Edit: Ohja, lees alles wel maar kom er vaak niet aan toe om op iedereen te reageren.

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:22

Jaan....super zeg gefeliciteerd hoor *\o/* *\o/*
Als je mooi wilt rijden...sta met mijn paard op de veluwe.
je komt maar hoor.

Ai Bom mopper gerust maar hier hoor.
Lastig he kinderen werk paard huis man...en ze willen allemaal aandacht..

Zou maar rustig aan doen Marius eerst maar goed laten genezen,voor je het weet ben je lang uit de running.

Wenk jij ook zo nog een keer succes..ben je de dag een beetje door gekomen?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 18:24

Lafayette, even op buienradar kijken? Doe ik ook altijd :P

Bom, soms is 't inderdaad net alsof alles tegelijk op je af komt kwa pech. Gewoon hier mopperen hoor! Daar zijn we ook een beetje voor toch, om je ei kwijt te kunnen :)

Jaan, ik krijg ook altijd hoofdpijn van te lang in de auto zitten. In ieder geval zo'n duf gevoel.

Marius, super dat je je rust neemt! Is wel het beste inderdaad. Heb je ook al naar je schoenen laten kijken? Anders krijg je dadelijk weer opnieuw last als je gaat hardlopen misschien...

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 19:37

Jaan!!! *\o/* Gefeliciteerd!!!! Als je richting Scoob of Bom rijdt, dan kom je langs mij, wil je mij ophalen? :o
Bom. Heel herkenbaar hoor! Het moet gewoon snel warmer weer worden, dan kan iedereen weer weerstand opbouwen. :j Heeft dat met die teen te maken Bom?
Tara, waarom niet mee naar Tenerife? Ik loop idd bij een diëtiste om af te vallen. Ben inmiddels 8,5 kilo kwijt. Alleen sta ik nu nagenoeg al 2 maanden stil in mijn gewicht. Sinds een week, gaat het er weer langzaam aan af.
Marjolein, hoe was het bij Shagoya?

Wie wil een opzetje maken voor de FAQ, ik denk dat we gewoon antwoorden uitbestaande topics kunnen halen?
even denken:
- goede schoenen
- schema's
- blessure's
- warming up/cooling down

Wat vinden jullie?