Maar dan zou ik wel op de Amerikaanse site kijken want straks zijn de productnummers verschillend ofzo.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
S_uus schreef:Fiffill schreef:Weet ik Aar, maar ik mocht van mezelf eigenlijk geen dingen meer kopen die ik niet écht ontzettend nodig had.
MAAR ! het is niet verkeerd dingen op voorraad te hebben
Nou ja make up kan ook over datum...... maar weet niet hoelang dat duurt met welke make up.
S_uus schreef:Quellian schreef:Ik wil ook wel meedoenHoef alleen maar de sjabloontjes, een hele euro
Ik heb van die kruidvat wenkbrauw poeder, en daar zitten al sjabloontjes bijmaar of ik die vorm moet aannemen weet ik niet .
Zijn dit verschillende dan?
Fiffill schreef:Als iedereen gewoon alles in 1 lijstje zet en geen dingen erachteraan gaat sturen komt het wel goed denk ik, anders wordt het wss echt onoverzichtelijk.
Quellian schreef:Echt?? Zoals ik al zei heb ik 20 euro (!!) betaald voor die dingen, had ze nog nooit gebruikt en kan ze nergens meer vindenVolgens mij zitten er 3 of 4 verschillende sjabloontjes in een doosje.
Ariebombarie schreef:Fiffill schreef:Ik ga naar IJsland, waarvan een deel van die tijd rondtrekken met vriendlief, fietsen en een tentje dus echt geen omgeving om make-up op te doen.
hahahahahh zie jou al bezig met spiegeltje en je vriendlief een kaarsje voor wat licht bijschijnend in je tentje NOT
S_uus schreef:Ariebombarie schreef:ja idd fief![]()
LIJSTJES MET PRODUCTNUMMERS VAN DE AMERIKAANSE SITE AUB
Ik zet gewoon alle info erbij haha, product nummer, kleur XD
Gewoon van de E.L.F siite toch?
Fiffill schreef:Ik ga naar IJsland, waarvan een deel van die tijd rondtrekken met vriendlief, fietsen en een tentje dus echt geen omgeving om make-up op te doen.
Fiffill schreef:Ariebombarie schreef:
hahahahahh zie jou al bezig met spiegeltje en je vriendlief een kaarsje voor wat licht bijschijnend in je tentje NOT
Aangezien het zomer is daar (dat houdt dus in: amper nacht) zal dat kaarsje niet nodig zijn maar no way dat ik me ga opmaken daar, afhalen zou ik dan echt geen zin in hebben hoor.
S_uus schreef:Nou voor de natuurvoort heb je allemaal dorre bomen
NEE GRAPJE!!!
Jullie kennen me amper en ik begin al met die rare dingen te gooien sorry..
Aar, dat is voor mij niet 'zo maar' even in de treinhelaas........
Maar als ik een keer in Zeeland ben, en jij ook kunnen we wel shoppen voor make up?