Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Li_lee_yang

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 22:57

Anne ik ging op een stoel zitten en dan waste mijn moeder mijn haar en benen.
Geen zeep over de wonden laten lopen. Water kan wel.
na een tijdje kan je zo zelf je haar wassen maar hoe langer je rust houdt met je armen hoe mooier je littekens ook.

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 09:35

Anne, ik mocht de eerste 2 weken wel douchen, maar de wonden mochten niet nat worden. Ik ging op een krukje zitten en waste mezelf van onderen onder de douche. Mam hielp me met mijn haar. Ik ging dan op mijn knieën zitten bij de douche en mam deed dan mijn haren wassen. Daar had ik die eerste 2 weken ook echt geen puf voor om het zelf te doen hihi.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 09:37

Ik mocht wel douchen, liet alleen mn moeder mn haren inzepen, en ging achterover gebogen onder de douche staan zodat shampoo eruit spoelde.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 10:31

ik mocht 3 dagen niet douchen en daarna wel. Zeep mocht wel over wonden lopen en water ook, maar ik mocht er de eerste week niet recht op spuiten. Na die week gingen de kleine stukjes tape van de hechtingen af en toen mocht water ook erop komen om schoon te maken :)

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 12:09

Haha wat leuk om te lezen dat bij iedereen haar moeder heeft geholpen met het haar. Zo had mijn moeder het ook bedacht, een krukje in de douche en zij deed mijn haar. Vond het wel echt heel eng om voor het eerst water er over heen te laten lopen. Mijn tape moet 3 weken blijven zitten, best lang!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 12:21

Moeders was bijna altijd thuis dus ja is handig haha.
Mn moeder deed ook dan elke keer na douche nieuwe gaasjes erop, durfde er toen echt niet aan te zitten haha, toen in ziekenhuis voor eerst verband ed eraf ging durfde ik nog niet goed te kijken hoor, brr, vanwege bloed en drains ed. :)) Maar nu zo tevreden mee.

Vind het ook heerlijk om BH's te kopen :)) Eindelijk die mooi passen, en mooie bh's kunnen kiezen ipv bij 1 merk te blijven hangen.
En natuurlijk lekker in bikini op het strand kunnen liggen zonder aangekeken te worden. :j

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 01:43

@MelanieB Gelukkig zijn bij mij alle wonden afgeplakt met speciale tape, ik zie de wonden dus niet en kan hier gewoon overheen douchen. Ook geen gaasjes die vervangen moeten worden dus. Toch wel gek dat er zoveel verschil in zit bij dezelfde behandeling he. De tape wordt er pas na 3 weken door de chirurg afgehaald en hij zei dat het dan al een stuk genezen is. Ben wel blij met die tape als ik het zo hoor...

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 11:42

Bij mij hielp mijn vriend elke dag en had de 1e week vrij genomen van zijn werk zodat hij gewoon thuis was voor mij. Hij deed ook mijn haren wassen en borstelen; ik heb krullen dus dat klit snel dus heb echt wat afgezien toen in die tijd. Had geen tape over de wonden en moest elke dag water erover laten stromen; dat moest mijn vriend dus doen want daar had ik zelf de kracht niet voor.
Dus die heeft ook de wonden, littekens en vevrolgens de grote open wond gezien wekenlang :o

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 08:40

vandaag is het zo ver :D

Tot nu toe heb ik de zenuwen nog onder controle.... wish me luck *\o/*

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 08:55

Succes !

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 11:02

succes!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 11:26

Het is voor een goed doel! :) succes!

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:49

Thnx! Ben nu in het Zh.. Whieh

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 22:23

Hoe is het gegaan Cindy?
Bij mij is het nu 9 dagen geleden.
De chirurg zei dat ik na 1 week alweer mocht autorijden, is dit niet een beetje erg snel?
Het enige wat mij verder is gezegd: niet tillen.
Mag ik nu fietsen, scooter rijden? Ik heb geeeeeéeen idee
Wat deden jullie na bijv. 2 weken? Kan iemand dit een beetje op een rijtje zetten?

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 09:10

Ik heb pas na 6 weken auto gereden
omdat je dan nog je armen soms abrupt moet gebruiken, en je armen steeds omhoog hebt. scheelt al als je stuurbekrachtiging heb. ;) Eigenlijk moet je de eerste 6 weken gewoon rust nemen en je armen zo weinig mogelijk gebruiken, des te mooier het resultaat van je littekens en je borstspieren hebben natuurlijk ook flink wat te voorduren gehad.
Fietsen deed ik na een week of 4 weer denk ik. Klinkertjes vermijdend. Zelf ook even voelen wat je al wel en niet kan.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 01:55

Hmm het autorijden was niet heel fijn met inparkeren, verder wel oké.
Ook kan ik allang en zonder pijn mijn armen omhoog.
Als ik het zo lees heb ik echt stukken minder last dan de meeste, miss wel gevaarlijk voor mijn litttekens.
Enige waar ik wel echt last van heb is de onderarm waar het infuus in heeft gezeten.
Mijn ader is ontstoken, harde plekken in mijn ader en ondertussen hele bulten op me arm... Au :(

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 08:00

:wave: Haai!!

Ze zijn mooooooi, wauw... wat ben ik blij :D

Het stelde echt niets voor, was om 13.00u in het zh, om half 2 kreeg ik een pilletje waar ik van zou slapen maar volgens mijn vriendin werd ik alleen maar lollig }:0
Om 14.15 werd ik al gehaald en werd de infuusnaald geplaatst en werd ik aan de monitoren geplaatst, de pc kwam aftekenen en werd ik naar binnen gereden.
Daar nog wat gelachen en grapjes gemaakt en weg was ik.

Rond 17.45u werd ik wakker en meteen weer lollig want het eerste wat ik vroeg was hoe de nederlanders hadden gereden :)* , naar de kamer en een half uurtje daarna liep ik al naar de wc, boterhammetje gegeten.

Gisterochtend mocht ik naar huis en vanavond mogen de drains eruit... geen centje pijn, echt iedereen die twijfelt.. niet doen heb geen moment pijn gehad.

Ik zal straks before and after foto's proberen te plaatsen!!

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 10:51

AnneXxX schreef:
Hmm het autorijden was niet heel fijn met inparkeren, verder wel oké.
Ook kan ik allang en zonder pijn mijn armen omhoog.
Als ik het zo lees heb ik echt stukken minder last dan de meeste, miss wel gevaarlijk voor mijn litttekens.
Enige waar ik wel echt last van heb is de onderarm waar het infuus in heeft gezeten.
Mijn ader is ontstoken, harde plekken in mijn ader en ondertussen hele bulten op me arm... Au :(

Ik had ook geen last, maar wat je zegt dat betekend niet dat je niet rustig hoeft te doen :P

Nou gefeliciteerd Cindytjuh!
Ik was ook enorm lollig na de narcose. Ik ben de hele middag en nacht opgebleven en kletste aan een stuk door :P

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 11:23

@annexxx; ik mocht pas na 6 weken autorijden en paardrijden en alles
@cindytjuh; fijn dat het tot nu toe allemaal nog meevalt. Hopelijk blijft het zo ;)

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 12:56

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 17:32

Dat ziet er ook goed uit, kan me voorstellen dat je blij bent met het formaat dat je nu hebt, behoorlijk stuk(je) af ! :)

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 18:53

Nou he?! Ik weet nog niet hoeveel gram eraf is, ben ik wel benieuwd naar <<)

Ik heb even zitten twijfelen of ik de foto's zou plaatsen maar ik heb zoveel aan andere hier gehad dat ik dat hoop dat weer andere het aan mijn verhaal hebben!

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 08:47

Mooi cindytje!

Hier terug van vakantie. Ik heb alles gewoon kunnen doen net als anders. Ik heb gewoon de tent mee opgezet, veel getild, auto gereden, etc. Voel me weer helemaal ok. Met de littekens gaat het prima. Is nu wel paarser/ roder natuurlijk maar verder zijn ze keurig en niet pijnlijk. Alles is mooi dicht. Ik draag weer beugelBH's en gebruik nu de scarban van tamarant. Dat is fijn spul moet ik zeggen. Het draagt ook fijn omdat het litteken nu niet in direct contact staat met mijn BH.

Het is nog steeds wel onwerkelijk vind ik. Op de camping heb ik ze 2,5 week niet in de spiegel gezien en bij thuiskomst was is echt wel weer even overdonderd.

Waar ik nu wel last van heb is dat de onderhuidse hechtingen van mijn tepels zich naar buiten werken nu. Dat is best akelig moet ik zeggen.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 09:01

is super spul he die scarban; wel goed opbouwen he; dus beginnen met 1 uur per dag; vervolgens 2 uur en zo opbouwen tot max 20 uur per dag. Worden de littekens echt zoveel mooier van. Ik ben erg blij om te lezen dat je ze fijn vind; heb ik er nog mooi iemand blij mee kunnen maken ;)
Fotos hier plaatsen vind ik een beetje teveel vh goede. Ik kan wel iemand een pb sturen als ze benieuwd zouden zijn naar mijn before en after.
Bij mij is de cupmaat nog steeds groot maar er is wel heel veel veranderd qua grootte en vorm en alles.

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 09:29

Ja heb het keurig opgebouwd. Ik vind het echt fijn en heb ook echt wel het idee dat het wat doet.