Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fanneke

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 17:54

ECHOOOOOOO!!!!!

Wat een stilte hier! Kan merken dat Bom en SAKKIA er niet zijn. Tenminste ik denk dat Sas ook een weekje er tussenuit is, wat ik mij kan herinneren.
Bah, vanavond kerstkaarten schrijven. Mijn vriend wil het toch wel doen, ik ga alleen de mensen een kaart sturen die ons ook een kaart hebben gestuurd.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 18:17

Sorry meiden, ik heb al 3 weken niets van me laten horen, geloof ik....Heb nu lekekr kerstvakantie en breng de dagen voornamelijk buiten door; heerlijk genieten van de sneeuw en lekker sleeën met de shet :Y)

Al 3 weken niet gelopen; eerst door de sneeuw, toen 10 dagen ziek geweest, daarna te druk op het werk en nu weer het weer....Schite op!
Maar MOET van mezelf morgen; merk dsat ik het nu voor me uit loop te schuiven, had vandaag best een rondje gekund nl. :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 18:34

Haha nee geen foto Fan. Als 't nog eens gebeurd zal ik er aan denken.

Ja, best handig hoor van mijn pa. Hij was zelf niet echt lange afstandsloper (meerkamp, sprint en ver- en hinkstapspringen deed ie), maar hij trainde het dus wel. Best handig soms om dan wat na te vragen, hij heeft toch kennis die ik weer kan gebruiken....

Ben net terug van stal. brrr wat is het koud. Heb wel weer lekker gereden.. :j
Haha het wordt wel een beetje saai zo, zijn de laatste tijd alleen maar lekkere berichtjes, maar van mij mag het zo blijven hoor. Beetje genieten is altijd goed!

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 18:37

Leuke foto's Fan!!
Vastgevroren deuren, ik ken het :+

Morgen ga ik even lopen, het is wel glad en blubberig maar ik hoop dat het lukt.
Vanavond even naar de manege om te rijden :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 19:46

Nou ik ben gewoon niet aan het werk dus dan internet ik ook niet zoveel :+

Komt nog bij dat mijn rikketik weer helemaal van de leg is vandaag :n En het is nu overdag, geen idee hoe het komt, de pijn in mijn borst is wel weg al een paar dagen, ook de pijn tussen mijn schouderbladen en de echte maagpijn. Morgen moet het beter zijn anders bel ik toch even tijdens het telefonisch spreekuur :o

En ik ren nu niet dus dara kan ik verder ook niet over meepraten :+

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 20:39

Sas, dit lijkt op dat je juist aan het ontspannen ben. Die rikketik kan ook met maagzuur te maken hebben. Laat je vriend je even lekker masseren :j
Rosa, bikkel! :brr:
Jaan, ben je wel helemaal opgeknapt? Morgen wordt de slechtste dag van de week. Heel koud en kans op sneeuw. Dat je niet van voor af aan begint. ;)

Heb trouwens nog leuke foto's van gisteren, word er helemaal warm van, van binnen <3 Zal ze vanavond uploaden. :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 22:04

Mijn 2 kanjers! <3
Afbeelding

Tja, ze kwamen vlak achter elkaar in mijn leven. Vond het zo geweldig om te zien, dat Fanny mijn vriend op ging zoeken. Smelt iedere keer weer, als ik naar de foto kijk <3

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 23:58

Mooie foto Fan :j

Sakkia: balen zeg!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 09:11

Lieve foto Fan...

Sak :(:)

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 10:10

Goedemorgen dames!

Brrrrrrr wat is het koud... :brr:
Echt niets aan!

@Sakkia wat balen dat je zo'n last hebt weer. Doe maar even rustig aan :(:)
@Fanneke TE schattig die foto! Wat coole shet! Wij hebben op stal onze Job, die lijkt wel erg op jouw Fanny.
@ Iedereen: Passen jullie ajb op met het lopen als het glad is? Mijn zus is het weekend enorm onderuit gegaan met hardlopen... Ze heeft geluk gehad, maar het had wel heel anders kunnen aflopen!

Vanavond met mijn knollie naar de binnenbak! Hoop dat ie zich een klein beetje gedraagd!
Hij is in 4 weken tijd veranderd van strak sportpaard naar het uiterlijk van een 20-jarige merrie die teveel veulens heeft gehad... |(

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 10:12

Ja, ik loop langzamer en over de meest schone stukken van de fietspaden of juist de diepere sneeuw.

Bah, ik wordt gewoon sjaggo van m'n werk. Tijd voor vakantie... ;)

Maar euhm, ff iets positiefs: Vandaag is de kortste dag, dus vanaf morgen gaan de dagen weer lengen!!! *\o/*

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 10:20

WenK schreef:
Maar euhm, ff iets positiefs: Vandaag is de kortste dag, dus vanaf morgen gaan de dagen weer lengen!!! *\o/*

Thanks Wenk voor deze positieve bijdrage!!! Daar kunnen we iets mee!! +:)+ _O-

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 10:28

:j En vandaag ben ik 27,5... :j _O-

Allemaal leuke dingen toch...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 10:54

Haaidiehaai, ben er wel maar ontvangst is nie zo goei hier. Leuke pica's F an.
Sas, klinkt niet goed :n sterkte

Hier heerlijk met veel sneeuw :D steraks lekker met kids op de slee de honden uitlaten. Net ontbeten met verse broodjes en zo effies boodschappen doen. Morgen slecht weer dus dat wordt zwemmen :j en een beetje lummelen in huis.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 11:01

Ha die Bom! Fijn dat het zo lekker is daar...

Oeh zwemmen, ben stiekem beetje jaloers op jullie hoor...

Ben zooo boos op m'n collega, ben er helemaal klaar mee. Heb haar een paar weken terug gevraagd (mondeling helaas) hoeveel nieuwjaarskaarten ik moest bestellen. Van 1 trainer wist ik al dat ie er 150 wilde. Zij gaf aan dat we normaal 200 bestelden en dat ik dat dus maar weer moest doen. Ik heb toen aangegeven dat ik dacht dat 250 misschien verstandiger was in het kader van "beter mee verlegen dan om verlegen", maar nee dat was niet zo. En nu is de andere trainer boos dat die maar 50 kaarten heeft en wordt het zo op mijn bord geschoven!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 11:41

Dus goed naar je zin Bom! :D
Idd een positief bericht WenK, fijn dat de dagen weer langer worden, kunnen we tenminste weer veilig gaan hardlopen 's avonds. :j

Heb er 2,5 uur over gedaan om op mijn werk te komen. Er is vannacht zo'n 10cm bijgevallen! :n Gelukkig hebben we vanmiddag de kerstborrel! *\o/*

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 11:43

Ja, jouw regio schijnt echt drama te zijn Fan...

Oeh, en dan wordt het straks ook vanzelf weer warmer (heb nog steeds koude voeten)...

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 13:58

Klopt WenK, bij ons is alles wit, inclusief rijksweg.
Hier op Schiphol zijn de wegen mooi schoon en niet glad. Nu zag ik wel dat het hier vanmiddag gaat sneeuwen. Bleh, sneeuw is best leuk, als je niet hoeft te werken. ;)

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 16:41

SAKKIA, heb je even een PB gestuurd.

Hier ligt haast nog helemaal geen sneeuw. Nog steeds hetzelfde als een paar dagen geleden.
Jullie zouden het mijn kant op sturen maar nog steeds niks gezien.

Zal vanavond weer even een poging doen om te gaan hardlopen.

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:06

ThornForest schreef:
SAKKIA, heb je even een PB gestuurd.

Hier ligt haast nog helemaal geen sneeuw. Nog steeds hetzelfde als een paar dagen geleden.
Jullie zouden het mijn kant op sturen maar nog steeds niks gezien.

Zal vanavond weer even een poging doen om te gaan hardlopen.

Ik weet niet waar je woont, maar als dat bij mij in de buurt is (wat ik vermoed omdat er hier ook zeer weinig sneeuw is) dan wil ik je toch zeeeeeeer dringend verzoeken om geen sneeuw deze kant op te laten sturen!!! :n
Ben al blij dat wij zo gespaard zijn! Stomme rot sneeuw, lekker in Oostenrijk houden, daar kunnen ze er tenminste wat mee! :j

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 17:21

ik woon in friesland

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:14

Zooooo, ook weer terug van een rondje buitenspelen... :D

Paardjes waren fijn vandaag. Lis had iets spierpijn, dus die kreeg ik net niet helemaal mooi op het achterbeen, naja, dan maar wat basiswerk, kan nooit kwaad. Daarna projectje ff gereden en die was fijn. Vond het wegens de drukte in de bak (2 paarden aan de longe en 2 onder het zadel in een bak van 15 * 30) onverantwoord om met haar te galoperen aangezien haar stuur in de galop nog niet helemaal bevestigd is. Dus die heeft lekker 25 minuutjes drafwerk gedaan.
Nu net zelf ook een rondje drafwerk gedaan, haha. Heb m'n 5-km rondje in 31:03 gelopen en dat vind ik gezien de sneeuw en rotzooi op de fietspaden best goed! Had op een gegeven moment echt een stuk dat ik dacht "oh laat er nu in godsnaam weer een stukje zonder sneeuw komen zodat ik ff kan ontspannen"! Was zooo zwaar daar!

Heb tijdens het lopen wel even goed nagedacht en eea op een rijtje gezet. Begin januari ga ik (mondeling) aangeven waar ik moeite mee heb binnen het bedrijf, ik ga daarbij ook aangeven dat ik verder ga solliciteren. Dit dus wel mondeling zodat het bij een eventueel noodzakelijke uitkeringsaanvraag niet tegen me gebruikt kan worden. Ik trek het niet goed om mezelf een toekomst voor te stellen bij een bedrijf wat niet eerlijk is en waar geen open kaart gespeeld wordt. Sowieso is er waarschijnlijk niet eens een toekomst voor mijn functie binnen het bedrijf, maar dan ben ik in ieder geval eerlijk geweest.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:36

Wen, denk dat dat een goede optie is. En maak het bespreekbaar, misschien hebben ze het wel door, misschien ook niet. En verder zou ik alles, maar dan ook echt alles bevestigen via de mail. Dan heb jij altijd het bewijs. Helaas is het niet anders.

Hier heerlijk aan het genieten, vandaag 2 keer naar buiten in de sneeuw, kids op de slee, honden neus in de sneeuw :D Eind van de middag lekker een wijntje gedronken, zak chips erbij, kids op de DS, relax :z

Misschien morgen een klein stukje hardlopen als het weer het toelaat. Op de bospaden is het goed te doen.

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 22:50

Ben net wezen hardlopen maar kan beter van die spikes/noppen onder mijn schoenen doen. Ligt hier best wel veel ijs op de weg ipv sneeuw :(

Wat voor schoenen hebben jullie trouwens voor hardlopen. Speciaal van die 'running shoes' Ik loop op mijn sportschoenen die ik ook in de sportschool gebruik. Niet iets specifieks maar heb gehoord dat je dan heel snel je knieen kan beschadigen?

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 23:18

Ah Bom lekker vakantie vieren, heerlijk zo he! Je hebt er ook prachtig weer bij, met een winters zonnetje lijkt alles net een paradijs vind ik!

Wen, goed bezig ben je met lopen en rijden hoor! Denk ook dat t goed is dat je de dingen uit waar je tegenaan loopt, je werkt er tenslotte nog steeds.

Thornforest, ook hier veel ijs op de weg hoor. Daarom loop ik nu in de sportschool op de loopband. Ik heb (inmiddels m'n 2e paar) asics runningschoenen met correctie. Mijn 1e paar asics hadden dat niet en toen merkte ik dat zodra ik langer dan 45min ging lopen ik toch wel forse blaren op binnenzijde van mijn voeten kreeg. Dus in de run2day-winkel een gratis videotape laten maken van mijn lopen en daarop werd bevestigd dat ik bij het neer komen net iets te veel naar binnen zakte. Nu lijkt het beter te gaan, maar toch blijven de binnenkanten gevoelig als ik langer dan 45min ga lopen.

Ik ben nu net terug uit de sportschool. Heerlijk weer 35min op de loopband getraind, bijna 5km afgelegd. Had flinke discipline gelukkig, want mijn lichaam wilde soms wat anders dan ik wilde. Voel me nu weer een stukje sterker. Morgen weer op de weegschaal, hopen dat er weer wat af is. Nu even lekker douchen en relaxen.