Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annekeee schreef:Jeetje, Studiemiep. oliebol zeg.. sterkte
Ik moet nog 25 worden en al twee keer laten doen. Ik wil het eigenlijk om de twee jaar.
Rot ziekte.
Ik heb overigens die baarmoederhals kanker injecties toen bewust niet genomen. Nog steeds blij mee. Als ik hoor hoeveel bijwerkingen etc.. Maarja dat is een andere discussie.
Wat ik me nu afvraag, waarom gaan sommige vrouwen niet? Is dat omdat ze bang zijn voor de uitslag? Of omdat ze net de billen bloot moeten?
Ik denk maar zo, de HA ziet zoveel vrouwen ‘van onder’ t is maar net wat voor een taboe je er zelf op legt.
Christiene schreef:Ik vind een zwembad al niks of zelfs de kapper..
En al helemaal down under is erg privé. Ook nooit relatie ect gehad. Dus ook minder risico's staat ook in de brief. Die zelf test ga ik wel doen krijg dit jaar weer een oproep. Heb die van vijf jaar terug in de kast liggen.
Als die niet goed zou zijn zou ik wel een poging wagen.
Sanet schreef:Ik heb vandaag gebeld met de huisarts voor een afspraak. Maar omdat mijn oproep van 2 jaar geleden was (is blijkbaar veranderd in 2018), moet ik zelf via bevolkingsonderzoek een nieuwe aanvragen, maar je kon ook een zelftest aanvragen, dus ik ga daar eens over lezen wat dat inhoudt.
studiemiep schreef:pfff vandaag te horen gekregen dat niertransplantatie zeker de komende 2 jaar van de baan is. Kortom naast die strijd tegen de kanker kom ik ook soon aan het dialyseren (nefro verwacht dat lijf operatie niet trek en dat ik accuut aan de dialyse zal moeten). Mijn linker arm mag nu al niet meer gebruikt worden voor infuus/bloedprikken etc ivm aanleggen van shunt. Pfff dikke tegenvaller dus.
Dialyse beïnvloed je leven zo erg......baal als een stekker.