Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mirkim

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:52

Coolgel op je benen smeren, Sakkia. Eerst even koud, maar daarna fikt het als de neten :D
Ik denk dat ik gewoon in een korte broek los ga :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 12:54

:+
Oh dat heb ik nog wel liggen, maar eigenlijk worden mijn spieren dan dus koud. nou ik zie ook wel even hoor.

Ik wil ook in korte broek maar aangezien het maar een graag of 15 wordt ben ik een beetje bang dat ik het misschien koud ga krijgen als ik moet wachten in het startvak ;)

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:00

MamboBeach schreef:
Kwartiertje na mij dus! :D Ik loop met een vriendin die wat langzamer loopt dan mij, ik wil haar eigenlijk ook niet verlaten. Haar doel is net onder de 40 te lopen. :)

Ja, laten we iets geks doen. :')
Ga je dan niet op je eigen tempo lopen? Ik liep de ladiesrun samen met mijn zusje en nu doe ik de bedrijvenloop samen met mijn vriend maar ik ga gewoon mijn eigen tempo lopen. We zien elkaar wel weer naar de finish.

SAKKIA schreef:
Pebblesther schreef:
SAKKIA: ik heb mijn startnummer en shirt binnen voor de 4 Mijl :)
Mijn nummer is: 7431.
En ik loop in een rood shirt waar dan gewoon het logo van de 4 mijl op staat.
Wat voor shirt had jij ook alweer?

Dan staan we bij elkaar in het startvak :')
Wit met blauw en op de achterkant staat: Alfa-college, laat je talent groeien (maar pin me er niet op vast :+ )
Haha grappig dat we in het zelfde startvak staan := Maar er staan 1000 man in 1 startvak dus nog maar de vraag of ik je herken :P Ik zal op het alfa college shirt letten :P Even in je profiel gespiekt, je hebt blond kort haar.

Weten jullie trouwens hoe dat zit met die kledingwagens? Onderaan het startnummer zit nog een strookje. Moet je die dan om je pols doen ofzo? En kun je bijv. ook je mobiel/portemonnee achterlaten in die kledingwagen?

Ik denk dat ik gewoon mijn lange hardloopbroek aan doe. Tenzij het zo warm blijft als nu, dan denk ik mijn 3/4e hardloopbroek.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:02

Ik vind het ook erg lastig om dat allemaal in te schatten! Ook hoeveel tijd ik van tevoren aanwezig wil zijn.. Ach ik zie wel.. Neem wel een lading kleding mee en dan kijk ik wel van tevoren wat iedereen aanheeft in de startvlak :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:04

Ik loop nog steeds in een korte broek. :) Je loopt je zelf zo weer warm, en wat wil je anders aantrekken als het vriest. Pas onder de 10 graden komt mijn lange broek te voor schijn.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:04

Ik heb ondertussen lang donker blond haar :')

nee dat strookje moet je aan het hengels van je tas doen, het startnummer heb je namelijk al op de borst staan ;)

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:09

Haha, oke lang donker blond haar ik zal er op letten.
Oja, duh je krijgt je tas terug op vertoon van je startnummer :=
Maar kun je daar ook je waardevolle spullen in bewaren of is dat niet vertrouwd? Want ik wil m'n mobieltje eigenlijk wel mee om mijn vriend na de finish weer terug te vinden maar kan hem niet bij me houden tijdens het lopen :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:11

ja dat weet ik dus niet, ik wil eigenlijk mijn tel e.d. niet in de vrachtwagen leggen maar hoe ik het dan wel ga doen weet ik allemaal nog even niet hoor.

Ik begreep dat je nu ook niet meer gratis met de trein kan en ik denk dus dat ik lekker met de auto ga dan is mijn probleem direct helemaal opgelost :j Auto zet ik dan gewoon op de parkeerplaats van het werk. Enige nadeel is dat is van de vismarkt dan helemaal terug moet lopen naar de Van Ketwichverschuurlaan :oo Das echt een heel stuk :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:16

Ik weet het nog niet niet of ik mijn eigen tempo ga lopen, ligt ook aan mijn kuit. :)

Ik heb blond haar met een uitgroei. _O- Nou, makkelijk toch. :D
Denk dat ik met een blauw shirtje loop met een jasje met opdruk.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:18

Oh dat had ik tot afgelopen zaterdag ook nog hoor MB, blond haar met uitgroei, maar ik heb het even geverfd, nou ja mams heeft het gedaan :j

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:19

Ik durf mijn moeder het niet te laten doen! :D Ik denk dat ik dan met groen haar kom! _O- 1 voordeel: Weten jullie wel dat ik het ben! :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:25

Ja want daar zullen er niet zo veel van zijn :D
Nou ik durf het juist niet zelf en de kapper vind ik veel te duur :o Gewoon geen kleuren nemen met roodtinten erin dan komt het allemaal wel goed

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 14:14

Fan, het gaat goed, niets raars gevonden gelukkig.

Ik ga eind van de middag even lopen, moet mezelf er wel een schop voor geven, maar ik ga toch :j En vanavond lekker naar knollie. 2 dingen om mijn hoofd leeg te maken en mezelf weer op te laden met energie. Heb echt het idee dat ik op mijn tandvlees loop.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:12

Ik ga binnenkort mijn haren weer voledig laten invlechten. Jammer dat het voor de 4mijl niet gaat lukken. Ik heb dit eerder laten doen, ik had blonde vlechten, maar hoofdzakelijk waren paars en blauw de kleuren. Lijkt heftig, maar het was echt über!!! :D

btw, ik neem mijn oude telefoon mee die half uitelkaar valt...
Laatst bijgewerkt door Mirkim op 06-10-10 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:16

SAKKIA schreef:
Nou ik durf het juist niet zelf en de kapper vind ik veel te duur :o Gewoon geen kleuren nemen met roodtinten erin dan komt het allemaal wel goed

Jij bent dus, zoals je zelf al zei, echt een krent. :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:16

hetbommeke schreef:

Ik ga eind van de middag even lopen, moet mezelf er wel een schop voor geven, maar ik ga toch :j En vanavond lekker naar knollie. 2 dingen om mijn hoofd leeg te maken en mezelf weer op te laden met energie. Heb echt het idee dat ik op mijn tandvlees loop.

Van je man bedoel je?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:23

MamboBeach schreef:
SAKKIA schreef:

Jij bent dus, zoals je zelf al zei, echt een krent. :D

Klopt, want ik koop ook nog eigen merk :') 5 euries van de Kruidvat :D Jaja zo komt Jan Splinter door de winter :j

maar goed ik betaal liever 5 euro dan 50 euro bij de kapper :o Dat verschil is mij net wat te groot :D En het resultaat is nog nooit tegengevallen :+

Oh vlechtjes :+: Heb ik ook een keer gehad vroeger, geen wilde kleuren trouwens :n

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:32

Geeft niet hoor meid, ik ga dan wel naar de kapper maar geen 10 keer in het jaar hoor, vandaar mijn uitgroei. :')

klotshtiduj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:48

Hey Dames,
Sorry... Ben zo druk heb weinig tijd voor internet en bijlezen...
Zie wel dat iedereen al zenuwachtig voor de 4 mijl begint te worden...!
Ik loop a.s. zaterdag de noorder fitrun. Hoop de 7,5 km uit te lopen! Vanavond nog even trainen en dan maar hopen dat het zaterdag goed komt!

Iedereen heel veel succes zondag met de 4 mijl! Hoop hier allemaal goede en positieve berichten te lezen van mooie tijden en tevreden lopers!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:49

MamboBeach schreef:
hetbommeke schreef:

Van je man bedoel je?

MB bij m'n man niets bijzonders en op m'n tandvlees van van alles en nog wat. Onrust op t werk vanwege verhuizing en andere vorm van werken. Blaadjes die vallen en de kortere dagen. Man die super sjaggie was en ik daardoor heel onzeker word. En daarom ga ik nu even lekker lopen en vanavond lekker naar peerd, tijd voor mezelf en eve geen moeder collega of vrouw van

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:54

Wel fijn dat er niets is gevonden. :j

Denk even lekker aan jezelf. :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:19

@Bom, je krijgt van mij nog een extra duw! Ga lekker lopen, je hoofd leegmaken, even nergens aan denken dan lekker aan jezelf :(:)

Ik ga mijn laptop uitdoen, heb een HP van het werk, echt een superding, hij is snel en supersnel. Thuis heb ik een IBM, deze kon ik via het werk overnemen voor € 150.00 is ook een fijne laptop.

Heb net een appel gegeten en hij ligt zwaar op mijn maag, bah. Ga gewoon lopen!!! :D

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:20

Goh kom toch maar weer terug.
Heb tijd geleden hardloop schoenen gekocht en was bedoeling dat ik ging hardlopen..
Helaas is het er niet van geworden..
Nou ga ik in iederegeval maandag beginnen zeker weten :P
Ben laaste tijd toch wel wat aangekomen dus ik wil het er ook dat weer vanaf gaat..

Mijn conditie is nog ontzettend waardeloos dus hoop dat ik snel ga oppakkken
Ik wil nu 3 keer per week gaan
Hoevaak gaan jullie per week?

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:25

irise456 schreef:
Nou ga ik in iederegeval maandag beginnen zeker weten :P

Waarom wachten tot maandag? :P

Welkom Irise, dit forum motiveert enorm! Ik loop zelf 3 keer in de week en ik word erg onrustig als ik niet 3 keer kan lopen, ik geloof dat ze dat verslaving noemen! _O- Veel plezier hier!

Nog 3 pagina's......

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:29

omdat ik deze week nog druk is.
En ik op vaste dagen fitniss, en ik heb ook al vaste dagen om te gaan hardlopen
Want morge avond ga ik fitnisse en vrijdag ga ik met een vriendin de stad in.
En zaterdag shoppen in rotterdam :D
Dus ik dacht van me zelf om maandag te gaan beginnen.

Doen jullie ook hardlopen voordat jullie naar je werk gaan, als je vroeg moet beginnen?