Ik denk dat ik gewoon in een korte broek los ga

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamboBeach schreef:Ga je dan niet op je eigen tempo lopen? Ik liep de ladiesrun samen met mijn zusje en nu doe ik de bedrijvenloop samen met mijn vriend maar ik ga gewoon mijn eigen tempo lopen. We zien elkaar wel weer naar de finish.Kwartiertje na mij dus!Ik loop met een vriendin die wat langzamer loopt dan mij, ik wil haar eigenlijk ook niet verlaten. Haar doel is net onder de 40 te lopen.
![]()
Ja, laten we iets geks doen.
SAKKIA schreef:Haha grappig dat we in het zelfde startvak staanPebblesther schreef:SAKKIA: ik heb mijn startnummer en shirt binnen voor de 4 Mijl
Mijn nummer is: 7431.
En ik loop in een rood shirt waar dan gewoon het logo van de 4 mijl op staat.
Wat voor shirt had jij ook alweer?
Dan staan we bij elkaar in het startvak
Wit met blauw en op de achterkant staat: Alfa-college, laat je talent groeien (maar pin me er niet op vast)
hetbommeke schreef:Fan, het gaat goed, niets raars gevonden gelukkig.
Ik ga eind van de middag even lopen, moet mezelf er wel een schop voor geven, maar ik ga tochEn vanavond lekker naar knollie. 2 dingen om mijn hoofd leeg te maken en mezelf weer op te laden met energie. Heb echt het idee dat ik op mijn tandvlees loop.
MamboBeach schreef:SAKKIA schreef:Ja want daar zullen er niet zo veel van zijn![]()
Nou ik durf het juist niet zelf en de kapper vind ik veel te duurGewoon geen kleuren nemen met roodtinten erin dan komt het allemaal wel goed
Jij bent dus, zoals je zelf al zei, echt een krent.
MamboBeach schreef:hetbommeke schreef:Fan, het gaat goed, niets raars gevonden gelukkig.
Ik ga eind van de middag even lopen, moet mezelf er wel een schop voor geven, maar ik ga tochEn vanavond lekker naar knollie. 2 dingen om mijn hoofd leeg te maken en mezelf weer op te laden met energie. Heb echt het idee dat ik op mijn tandvlees loop.
Van je man bedoel je?
irise456 schreef:Nou ga ik in iederegeval maandag beginnen zeker weten