Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Assepoetster schreef:Oh 't lopen ging echt dramatischHuil niet snel maar 't zit me nu wel heel hoog, wat is dit frustrerend zeg..
Vorige keer liep ik nog lachend 5.75 km (evengoed met pijn, maar viel mee), nu heb ik met moeite de 3 km gered en halve km terug gewandeld.. Lig nu op de bank met een pijnstiller, morgen maar de fysio bellen. Wordt hier echt niet vrolijk van
Assepoetster schreef:Net deze website doorgelezen:
http://shin-splints.webs.com/
Bij shin splits ingedeeld, komt mijn pijn 't meest overeen met type 2. En laat nou juist daar heel weinig over staan..
Heb jij dat ook zo?
Zit bij mij aan beide schenen vanaf onder m'n knie tot aan m'n enkels (vandaag ook door in m'n voet, weet niet of dat kan)
hetbommeke schreef:Assepoetster, even niet gaan lopenhoe langer jij doorloopt hoe langer je straks uit de running bent
Riannetjhe, ik zou tussen het eten en lopen zeker 1,5 uur wachten, beetje afhankelijk hoeveel en hoe zwaar je hebt gegeten. En rustig opbouwen, kleine passen nemen. Snelheid komt vanzelf wel als je conditie beter wordt.
Ik heb zojuist les 7 gedaan met Renate. Ben net een dieseltjehet eerste stuk ging moeizaam en aan het einde liep ik lekker in mijn ritme. Begin ook links mijn scheenbeen wat te voelen, dus bij terugkomst maar braaf wat oefeningen gedaan. Deze iedere dag even doen, hoop er dan minder last van te hebben straks.
riannetjhe schreef:weetje wat het is! ik moest gister voor mij werk paar keer hard rennen ongeveer elke keer 400 meter, ik kreeg dus een steek in mijn buik duuh xD maar daar heb ik nou de hele week last van als ik nou gwn gaa lopen krijg ik al een steeek in mijn buik,, naa deze week kan ik weer normaal lopen zonder steek in mijn buik denk ik is meestal zoo maar zoo raar he! dan loop ik gwn en krijg ik omeunige steek? is dat wel goed?