Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 13:30

Ja, ik zat ook te kijken voor microrings. Maar op de ebaysite die hier stond een paar pagina's terug hebben ze alleen steile loops. Aangezien ik krullend haar heb word dat hem niet denk ik.
Iemand een adresje voor krullende/bodywave microloops?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 13:43

Focussed schreef:
Ik heb 120 :j

De Jetblack is echt zwart-zwart en de Offblack is meer heel donkerbruin zwart (dus zwart met een bruine gloed ipv zwart met een blauwe gloed)
Er is ook een filmpje waar ze alle kleuren naast elkaar houden, misschien goed om die te bekijken?

Ik doe een weft tegelijk, dan leg ik ze op tafel met de clipjes het verst van me af, doe ik er een dik boek op leggen (of laptop :+ ) en dan krul ik ze zo :')
Gaat heel makkelijk en heel snel :j

Ik weet echt niet of ik 120 of 160 moet nemen haha.. Lastig!

Ik denk dat ik voor de offblack ga :j Heb inderdaad het filmpje even bekeken :D En die jetblack is inderdaad een stuk 'harder'. Heb m'n haar lang geleden ook wel is zwart gehad met een blauwe gloed, maar dat vind ik toch te hard..
En nu maak ik m'n haar zwart met henna, dus dat is ook wat warmer :j

Haha dat is inderdaad een handige manier om te krullen :P Ga ik onthouden!
Nog 1 vraagje.. (Haha ik blijf gaan :P )
Jij doet ze dus ook wel is 's avonds krullen, doe je dan 's morgens eerst je eigen haar krullen, en dan de clip ins erin?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 13:46

Heb je een foto van je eigen haar? (Dus zonder extensions? )

Ik denk dat Offblack voor jou ook het mooiste is :j

Ik doe dan 's ochtends mijn eigen haar krullen, als volgt:
Ik pak alleen het haar onder mijn oren (waar de eerste weft in gaat), de rest clip ik omhoog. Dat haar krul ik, en dan de weft erin!
Dan weer een deel pakken, de rest omhoog, dat krullen, en dan de weft er weer in, etc. etc. tot alles gedaan is :P

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 13:52

Even goed gezocht haha.

Dit is er 1 van al een tijd geleden hoor, maar dat is ook wel ong de lengte die ik nu heb van m'n eigen haar :j
Al zal het wel weer wat dunner zijn nadat m'n extensions eruit zijn.. Maar dat komt best wel snel weer bij.
http://94.100.118.34/901200001-90125000 ... _twTM.jpeg

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 13:59

grrrrr even van me af schrijven hoor.......
ik krijg de indruk dat het bijna onmogelijk is om hier in breda extensions te kopen van indian gold, heb dus ook al gekeken of er dan miss wel ergens socap te koop is, maar ook die kan ik niet vinden!
enige wat ik telkens tegen kom is balmain en die wil ik niet!! BALEN!!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 14:02

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 14:42

Afbeelding
Poging tot hoge staart :')

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:03

Vandaag CHI stijltang bestellen! :))

Berichten op vorige pagina's:
Grote onzin dat het zo duur is, jullie weten ten eerste niet eens welke Socap ik heb.
En dat jullie ze allemaal zo tevreden zijn bij Nikita.
Als ik daarheen reis dan heb ik al het dubbele aan rijskosten dus.

Mooi dat jullie tevreden zijn, ik ook! :)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:06

briitje schreef:
Tuurlijk snap ik dat als je prijs en kwaliteit goed is. Maar je hebt 3 So caps en als zei de gewone socap heeft, (waar dus maar 1 lengte in is) en zei dan meer dan 100 euro meer betaald dan mij, vind ik dat je opgelicht bent. Ik neem aan dat iedereen dat gewoon bij de groothandel haalt, en dat is echt niet zoooo duur! Anders kan de gene die het bij mij doet, niet voor 100 euro minder aanbieden. Dus als dit het geval is, vind ik dat opgelicht bent voor 100 euro! Want normaal gesproken is Indian Gold nou eenmaal duurder dan socap.

En dat je meer betaald voor betere kwaliteit vind ik onzin. want ik heb ook gewoon goede kwaliteit voor minder..... :+

En hoe duur was jou haar dan?
En ik had geen gewone socap, dus kijk eerst even goed voordat je wat zegt. ;)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:06

Mijn luxys worden er donderdag vast ingezet :D

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:10

Mijn extensions zijn vandaag verzonden. Linns hoe lang duurde het bij jou vanaf moment van verzenden totdat je ze had?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:31

xSOULSISTER schreef:
Vandaag CHI stijltang bestellen! :))

Berichten op vorige pagina's:
Grote onzin dat het zo duur is, jullie weten ten eerste niet eens welke Socap ik heb.
En dat jullie ze allemaal zo tevreden zijn bij Nikita.
Als ik daarheen reis dan heb ik al het dubbele aan rijskosten dus.

Mooi dat jullie tevreden zijn, ik ook! :)

Snap niet dat je je er zo druk om maakt :=
Mensen zeggen alleen wat ze vinden, en dat mag.

En jawel hoor, tijdje geleden zei je dat je Original Socap hebt.
En ik heb dat haar laatst gevoeld, en er zit geen verschil in.. (En dan heb ik het niet over Euro Socap.. want die ken ik niet ;) )

Dus als wij dat duur vinden dan mag dat :D
En de reiskosten vallen ook wel mee hoor.. Dat zou gemiddeld op ongeveer 30/40 euro komen, even snel gerekend. (heen&terug)

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:53

Undefined: Volgens mij 10/11 dagen? :+ Weet niet zeker meer! :n
Ik hoop voor je dat je ze snel hebt! :))

Nero: Niceeeee! Hoge staart is volgens mij wel gelukt toch? :)) en ben benieuwd als het er vast in word gezet! :))

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 16:23

xSOULSISTER schreef:
briitje schreef:
Tuurlijk snap ik dat als je prijs en kwaliteit goed is. Maar je hebt 3 So caps en als zei de gewone socap heeft, (waar dus maar 1 lengte in is) en zei dan meer dan 100 euro meer betaald dan mij, vind ik dat je opgelicht bent. Ik neem aan dat iedereen dat gewoon bij de groothandel haalt, en dat is echt niet zoooo duur! Anders kan de gene die het bij mij doet, niet voor 100 euro minder aanbieden. Dus als dit het geval is, vind ik dat opgelicht bent voor 100 euro! Want normaal gesproken is Indian Gold nou eenmaal duurder dan socap.

En dat je meer betaald voor betere kwaliteit vind ik onzin. want ik heb ook gewoon goede kwaliteit voor minder..... :+

En hoe duur was jou haar dan?
En ik had geen gewone socap, dus kijk eerst even goed voordat je wat zegt. ;)

Je hoeft niet zo hatelijk te doen hoor en alles met z'n toon te zeggen ;) als je niet tegen kritiek kan, moet je niet op een forum zitten! en lees jij eens goed 'als dit het geval is' staat er toch ook ? mijn haar was 240 euro en ik had net zo mooi haar :7

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 19:38

ZIjn de socap extensions beter als die van balmain?

Ik ben nu echt aan het balen, 4 weken geleden de matten en plukken laten zetten en eht is nu al vrij ver uitgezakt en 2 losse plukken kwijt... En de kapper maar zeggen dat mijn haar hard groeit. terwijl ik weet dat het niet zo is...:(

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:26

Ik ken de Balmain niet, maar ben erg tevreden over EuroSoCap :j De Original SoCap ken ik niet.

Neroo, ga je er waxjes aan laten zetten of ga je ze als matten in laten zetten?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:31

Ik heb geen ervaring met Balmain, alleen met SoCap, dus ik kan je er iig niet bij helpen.. haha :P

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:33

DeadxStar schreef:
Even goed gezocht haha.

Dit is er 1 van al een tijd geleden hoor, maar dat is ook wel ong de lengte die ik nu heb van m'n eigen haar :j
Al zal het wel weer wat dunner zijn nadat m'n extensions eruit zijn.. Maar dat komt best wel snel weer bij.
http://94.100.118.34/901200001-90125000 ... _twTM.jpeg

Hmm lastig!
Ik twijfel ook tussen 120 en 160 want op je foto lijkt je haar bovenaan best dik maar onderaan weer wat dunner, lastig:+

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:34

Trouwens ik hou echt van jullie Riviera Maison stijl <3 (neem aan dat dat bij jou thuis is aangezien je ook zo Riviera achtig Sortie op jullie deur hebben staan :+ )

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:43

De eurosocap: is dat ook echt mensenhaar? En zijn dat alleen maar losse plukjes?
En hoelang gaan die mee en welke kapper/thuiskapster in brabant zet die?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:53

@ focussed: Ja ik vind het heel lastig.. Ik heb niet bepaald dik haar, maar ook weer niet super dun.. Ik heb wel 'veel' haar, maar niet dik dus. :') Als m'n extensions er over een paar maandjes uit zijn, laat ik mn haar eventjes bijkomen, en dan maak ik wel een nieuwe foto :j Dan kan ik nog even kijken of het 120 of 160 wordt..

Ja dat is bij mij thuis :D Heel schattig! Het staat op veeel deuren :P (Op de deur van de foto, slaapkamerdeur van mn ouders, voorraadkast, wc) en ook op de eettafel, salontafeltjes, en op de kastjes boven het bureau bij de pc _O-

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:58

hoeveel vraagt nikita er eigenlijk voor om ze eruit te halen?

dan kan ik daar rekening mee houden

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:04

ik heb ervaring met balmain, en bij mij deden de extensions van balmain meer slecht dan goed voor mn haar.
ze waren snel droog,en dof,klitten makkelijk(doordat sommige haren tegen de richting in in het waxje zaten) en de waxjes werden snel lelijk en lieten los of brokkelden, ondanks dat ik mijn haar enkel nog behandelde met balmain produkten.
dus nee, voor mij geen balmain meer.
daarvoor heb ik 2 jaar extensions gehad, zou niet weten welk merk,maar was schreeuwend duus, vandaar dat ik naar iets anders uitweek.tussendoor 2x greath lengths gehad, maar die vielen er gewoon uit.
nu wil ik weer extensions, en hoor veel goeds over indian gold, dus ben naar dat merk op zoek in breda.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:07

DeadxStar schreef:
Ja dat is bij mij thuis :D Heel schattig! Het staat op veeel deuren :P (Op de deur van de foto, slaapkamerdeur van mn ouders, voorraadkast, wc) en ook op de eettafel, salontafeltjes, en op de kastjes boven het bureau bij de pc _O-

Echt geweldige eettafel <3 <3
Wij hebben zo'n kast, dressoir, 2 salontafeltjes en plantentafeltje (zonder de tekst overigens, die ligt nog in de kast := ), maar de eettafel mist in die stijl :))

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:56

DeadxStar schreef:
Als m'n extensions er over een paar maandjes uit zijn, laat ik mn haar eventjes bijkomen, en dan maak ik wel een nieuwe foto :j Dan kan ik nog even kijken of het 120 of 160 wordt..

Ik heb mijn nieuwe extensions ook nog niet zo heel erg lang, dus als je ze over een tijdje gaat bestellen wil ik mss wel meebestellen en dan de invoerrechten delen? Zijn we beide voordeliger uit, of werkt dat niet zo?! :+