Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:Ik heb 120![]()
De Jetblack is echt zwart-zwart en de Offblack is meer heel donkerbruin zwart (dus zwart met een bruine gloed ipv zwart met een blauwe gloed)
Er is ook een filmpje waar ze alle kleuren naast elkaar houden, misschien goed om die te bekijken?
Ik doe een weft tegelijk, dan leg ik ze op tafel met de clipjes het verst van me af, doe ik er een dik boek op leggen (of laptop) en dan krul ik ze zo
![]()
Gaat heel makkelijk en heel snel
briitje schreef:Tuurlijk snap ik dat als je prijs en kwaliteit goed is. Maar je hebt 3 So caps en als zei de gewone socap heeft, (waar dus maar 1 lengte in is) en zei dan meer dan 100 euro meer betaald dan mij, vind ik dat je opgelicht bent. Ik neem aan dat iedereen dat gewoon bij de groothandel haalt, en dat is echt niet zoooo duur! Anders kan de gene die het bij mij doet, niet voor 100 euro minder aanbieden. Dus als dit het geval is, vind ik dat opgelicht bent voor 100 euro! Want normaal gesproken is Indian Gold nou eenmaal duurder dan socap.
En dat je meer betaald voor betere kwaliteit vind ik onzin. want ik heb ook gewoon goede kwaliteit voor minder.....
xSOULSISTER schreef:Vandaag CHI stijltang bestellen!
Berichten op vorige pagina's:
Grote onzin dat het zo duur is, jullie weten ten eerste niet eens welke Socap ik heb.
En dat jullie ze allemaal zo tevreden zijn bij Nikita.
Als ik daarheen reis dan heb ik al het dubbele aan rijskosten dus.
Mooi dat jullie tevreden zijn, ik ook!
xSOULSISTER schreef:briitje schreef:Tuurlijk snap ik dat als je prijs en kwaliteit goed is. Maar je hebt 3 So caps en als zei de gewone socap heeft, (waar dus maar 1 lengte in is) en zei dan meer dan 100 euro meer betaald dan mij, vind ik dat je opgelicht bent. Ik neem aan dat iedereen dat gewoon bij de groothandel haalt, en dat is echt niet zoooo duur! Anders kan de gene die het bij mij doet, niet voor 100 euro minder aanbieden. Dus als dit het geval is, vind ik dat opgelicht bent voor 100 euro! Want normaal gesproken is Indian Gold nou eenmaal duurder dan socap.
En dat je meer betaald voor betere kwaliteit vind ik onzin. want ik heb ook gewoon goede kwaliteit voor minder.....
En hoe duur was jou haar dan?
En ik had geen gewone socap, dus kijk eerst even goed voordat je wat zegt.
DeadxStar schreef:Even goed gezocht haha.
Dit is er 1 van al een tijd geleden hoor, maar dat is ook wel ong de lengte die ik nu heb van m'n eigen haar
Al zal het wel weer wat dunner zijn nadat m'n extensions eruit zijn.. Maar dat komt best wel snel weer bij.
http://94.100.118.34/901200001-90125000 ... _twTM.jpeg
DeadxStar schreef:Ja dat is bij mij thuisHeel schattig! Het staat op veeel deuren
(Op de deur van de foto, slaapkamerdeur van mn ouders, voorraadkast, wc) en ook op de eettafel, salontafeltjes, en op de kastjes boven het bureau bij de pc
DeadxStar schreef:Als m'n extensions er over een paar maandjes uit zijn, laat ik mn haar eventjes bijkomen, en dan maak ik wel een nieuwe fotoDan kan ik nog even kijken of het 120 of 160 wordt..