Qizz schreef:Ik vroeg nog netjes uit fatsoen wat ze van me kreeg na t wassen, zegt ze hoofdpijn. En ga nu maar snel. Wel met een lach maar toch.. Moest 90 euro betalen. Ze deden me veel te lacherig en namen je gewoon niet echt serieus.
Ik zou het ook niet pikken hoor. Ik zou als je belt naar de baas vragen. En zeggen dat je er iets voor terug verwacht.
Als ze zelf al zeggen dat het niet is zoals het hoort verwacht je op z'n minst dat je de helft terug krijgt of dat ze het over een aantal weken kostenloos opnieuw doen. Ik heb zelf ook al vaker gehad dat permanent niet uitpakt zoals het hoort. Meestal door gebruik van medicijnen of dat ze ziek zijn/geweest. Maar ik doe het altijd nog een keer gratis maar meld dan wel dat door omstandigheden(moeilijk haar, medicijn gebruik end)ik geen garantie kan geven dat het wel pakt. En laat die keus bij hun wil het 1x kostenloos overdoen. Daarna is het voor hun zelf.
Kan zijn dat je stugger haar hebt waardoor ze een te korte inwerktijd gebruikt hebben. Inschattings fout kan altijd. Maar ze horen het wel op te lossen. Verder heb je bepaald haar waar het gewoon weg niet op pakt maar dat weet je na 2x ook wel.
Wat ook een reden kan zijn(neem aan dat je lang haar hebt) is dat ze te weinig rekening hebben gehouden met je lengte en dus de zwaarte van je haar en het dus gewoon te zwaar is en de krul te losjes genomen. Dat merk je vooral als je het haar wast en in model doet dat er dan wel krul inzit maar na het drogen teveel uitzakt.
Kun je misschien oplossen door de lagen wat korter te knippen. Maar daar kan ik verder niets over zeggen. Misschien eens naar een andere kapper gaan en vragen wat hun visie is wat er mis gegaan zou kunnen zijn.
90 euro is een boel geld daar mag je buiten een goede permanent ook een goede service voor verwachten.
Als ze echt niet bereid zijn om het op te lossen zou ik er zeker niet meer na toe gaan. Al zou ik dat nu al niet meer doen. Als ze hun klanten op deze manier behandelen.