Arabesk Ik weet wat je voelt ik heb momenteel ook een zere/gevoelige voet, hoop toch dat ik morgen weer kan lopen het gaat juist zo lekker.... Grrrr denk dat ik toch maar eens eerder aan nieuwe schoenen moet geloven..
SAKKIA
Geplaatst: 11-05-10 08:55
Arabesk balen hoor.......
MB, jeetje wat goed en een mooi tempo ook Daar wil ik ook wel naar toe eigenlijk naar die 10,0 km/per uur
Ik hoop dat ik vanavond nog een rondje kan doen, maar ik denk dat het niet want ik moet mijn tas inpakken voor een paar dagen Texel, twijfel nog of ik mijn hardloopschoenen ook mee zal nemen
oh over het afvallen..... Ja ik at gewoon veel te weinig Ik eet nu veel meer en probeer elke dag toch wel rond de 1500 tot 1600 kcal te komen en dat gaat goed Ik woog vorige week 69,3, dat betekend dat er in die twee weken dat ik niet mocht wegen, 1,3 kilo ben afgevallen Ik ben trouwens 1.72 groot
Ja misschien moet ik ze ook maar gewoon meenemen Moet ikvanavond nog wel even wat muziek op mijn MP3 speler zetten anders wordt het em niet, want lopen zonder muziek kan ik niet
Idd, gewoon meenemen! Gebruik je ze niet, dan niet, maar wie weet heb je uurtje over en ff zin en dan kan je iig ff lekker gaan! Lekker over strand, goed uitwaaien, heerlijk!
Ik neem mijn schoenen altijd mee en dit jaar ook hup broekies en schoenen mee naar Bali
Jeannine
Geplaatst: 11-05-10 10:22
Jeetje, wat kunnen jullie ouwehoeren haha
Ik heb gisteren weer gelopen en het ging echt superlekker. Ik heb 9.5 kilometer gelopen in 1 uur tijd, dus ik ben weer trots op mezelf Op de terugweg heb ik zelfs een stuk 11,4 kilometer per uur gelopen, toen voelde ik dat ik toch wel een rode kop kreeg, maar het is wel een heerlijk gevoel. Je vliegt gewoon!!
Kreeg alleen een beetje last van mijn enkel (bobbel aan de zijkant). MIjn rechterbeen doet af en toe gewoon niet wat ik wil grrr
De flesjes bevielen mij wel en ze schuiven niet bij mij. -)
@ Arabesk, je kunt iig wel buikspieren trainen toch Ga je touwtjes springen op een been
Ja ik heb er een liggen, ik moet hem alleen nog gebruiken hahaha. Dat is echt zwaar!!
_Rosa
Geplaatst: 11-05-10 11:20
Goedemorgen! Ik heb vanmorgen weer mijn lesje gelopen Was alweer 4 dagen geleden, dus in het begin was het even zwaar, maar aan het einde 6 min ipv 3 min gelopen, was toen wel helemaal kapot maar wel lekker
Ik wil ook weer een springtouw! Even kijken of de Intertoys vanavond nog open is
Dreeetje
Geplaatst: 11-05-10 12:41
Nou heb nieuwe schoenen aangeschaft, pfff 140 euro .. maar goed er zijn filmpjes gemaakt, ook wel goed hoor. Loop op 1 voet enorm naar binnen, ziet er echt raar uit terwijl ik op de andere goed loop..
Zondag is de Marikenloop, ik twijfel of dat ik met een kennisje mee de 5 km ga doen, of alleen de 10 km. Ik heb me opgegeven voor de 10 km. Ik loop het liefste alleen, maar om nou alleen in dat startvak en alles te staan.. Dat weet ik ook niet.
Tja, en ik vind echt Asics DE loopschoen maar mijn oude asics waren niet goed meer en ik wilde echt geen Nike's en waar loop ik de winkel mee uit!
Het is ook maar net natuurlijk per persoon verschillend waar je het beste mee loopt!
MamboBeach
Geplaatst: 11-05-10 12:59
Angela_ schreef:
Zondag is de Marikenloop, ik twijfel of dat ik met een kennisje mee de 5 km ga doen, of alleen de 10 km. Ik heb me opgegeven voor de 10 km. Ik loop het liefste alleen, maar om nou alleen in dat startvak en alles te staan.. Dat weet ik ook niet.