Ik heb dystrofie, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aikon

Re: Ik heb dystrofie, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 15:01

Heb lekker geknord. :D

Je moet nog ff wachten op die foto's. Ben druk ja!! :):)
Momenteel is het alleen die @#$%^&* kast waar ik mee bezig ben. Hij is bijna af _/-\o_ Hoop straks een kiekje te plaatsen O:)

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 18:35

*\%/* Jjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaa *\%/*

Kast is klaar!!!!!!!!!!!!!!!

Is ie :D
Afbeelding
En de binnen kant :D
Afbeelding

Letterlijk met bloed zweet en tranen, maar het is me gelukt en ikke is toch best wel heel erg trots op ikke :D *\%/*

Zo, en nu vakantie :O :Z

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 18:38

wouw die is echt super mooi

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 18:44

Dank u. Beter dan zo'n standaard kast waar niks in past :D

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:22

hij is echt gaaf, en die eland erboven geweldig, heel mooi hoor!! alleen............... ik zie nog lege plekken hihihii

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 20:23

Die komen wel vol, heb thuis nog meer troep :D

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 20:40

ah gelukkig ik was al bang hahahaha, ik heb al veel weg gegeven, maar nog steeds veel spul

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 22:33

Gaaf hoor die kast. Iid lekker ruim.
Ik zie alleen een zak voer. Durf je dat aan met het oog op muizen?

En nu uitrusten :D :z :z :z :z :z

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 12:36

Muizen hebben we hier niet, maar wel heel veel RATTEN ~~}> Ik sta hier nu iets meer als een jaar en eigenlijk nog nooit een aangevreten zak gehad. _/-\o_ Er komt wel een ton waar het in kan. Ik heb ergens een kleine kliko gezien, vond die eigenlijk ook wel gaaf :j Kan net een zak voer in :D

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 12:56

Oke, Mees heeft weer toegeslagen. Was een beenwarmer kwijt. (die draag ik al) Beenwarmer vond ik buiten :wow: weer terug, natuurlijk zeik nat :( En dit heeft ze net gedaan * :roll: zucht*
Afbeelding

Is het geen bengeltje O:) :')

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 13:09

hahahaha, geweldig, ze houd zo te zien wel van restylen hahaha, wat wordt ze alweer groot, waar is dat bolletje wol gebleven?

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 13:14

Dametje groeit hard. Bolletje wol is verandert in een klittenbaal :( En NIET geborsteld willen worden, net een aal. _-:(

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 13:37

vast zetten op tafel!, ik heb een oude klant die een nieuwe kees heeft gekocht, haar oude kees was perfecte hond op tafel, alleen de nieuwe kees, puppetje(oke oke nu net een jaar) was ook zo, ze heeft een stang van me geleent en zo leert hij op tafel stil te staan zodat zij hem goed kan borstelen en als ik hem een keertje was(ontwol) dan is het voor mij ook makkelijker, scheelt een hoop pijn, die vachtverwisselingen zijn rampen, onderwol gaat vast zitten.
misschien voor jou ook iets om haar naar een trimmer te brengen, scheelt hoop werk voor jou

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 14:47

Ben bang dat trimmer vingertjes gaat missen }> Ik houd haar in de houtgreep tussen/onder mijn benen :D Kan ze krijsen wat ze wil, ikke laat lekker niet los :P

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 14:57

jep echte kees dus haha, nou trimsters hebben muilkorven hoor! die zijn wel wat gewend, zeker met gegil erbij, keesjes en jakies en oliebol/boomers zijn het ergst die gillen alles bij elkaar de 1ste keer helemaal als je bij hun ogen haar wilt weg knippen, of ze gaat droogblazen hahaha

mijn grote hond kan ik alles mee doen kwa trimmen en wassen (vind niet leuk maar laat toe) mijn kleinste, alias RAT is een ramp nu na ruim 6jr probeerd hij nog steeds te bijten als hij de kans krijgt, hij weet dat hij daarna hoofdpijn heeft, maar moet het toch nog proberen hahaha

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 16:02

Ik wil eens dat serum spul van de action proberen om de ergste klitten te ontwarren :) Vooral bij haar kont klit het zo. Kan hem ook kaal scheren }:) Als ik haar geborsteld heb gaat ze heeeeeeeeelll erg haar best doen de klitten weer terug te krijgen ~~}> Lekker ding is het ook *\%/*

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 19:32

waarom geen antiklit spray van de paarden?? werkt ook goed hoor, gebruikte het vaak bij mijn poedels voordat we het bos in gingen, scheelde me daarna een hoop borstelwerk

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-12 20:49

Zit silicone troep in, ben ik allergische voor :o

Heb Mees net weer gekampt, wel handig een hand die vaak verkrampt is :D Ze kon niet los komen _O- Had haar bij het nekvel vast. }:) Daarna moest ik alleen mijn hand los zien te krijgen >;) Is gelukt :D Heb geen Mees meer in mijn hand vast.

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 22:18

Aikon: _O- _O- _O- _O- _O- _O-

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 09:06

arme hond hahahaha

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-12 17:21

Helemaal niet "arme hond" :D Arme baas zal je bedoelen! Mijn benen zijn behoorlijk bekrast, mijn linker hand vertoonde putjes (tandjes zijn gemeen scherp :( ) En ik zat onder de haren. Kon ik mezelf nog een keer ontharen. Maar het was wel leuk :D *voor mij dan <<) * Vanmorgen vond ik alleen wel 2 plasjes en een drol in de bijkeuken >;) Vergeldingsactie ?????????

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 21:08

hahaha, keesies zijn pittige hondjes, maar goed, zolang ze je eten en je voorraad niet op eet zoals goofy, valt het denk ik wel mee.

hier morgen een arme hond, mijn grote stinkt, dus lekker in bad doen, kleedjes wassen, alles weer fris, en als ik nog energie over heb doe ik mijn kleinste ook nog.
sinds gisteren mijn oude nijn in huis genomen (10jaar) ze was slecht, zag haar niet de winter buiten door komen, voor het eerst in 10 jaar woont ze binnen.
Maar helaas is ze nog slechter dan ik dacht, moeite met lopen, kijken hoe het gaat, denk dat ze nog maximaal 2maand leeft.

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 14:56

Sterkte met nijn. Die van mij woonde 's winters ook altijd binnen met cavia. Ze liepen gewoon los en deden netjes hun behoefte in hun bak. (die de katten ook gingen gebruiken :( dus caav en nijn wilde er niet meer in)

Ik kan (nog steeds) en zak brood op mijn salontafeltje laten liggen. :) En die blijft er dan ook liggen.

Mijn regenbroek doet ook niet meer wat ie moet doen _-:( Gister in de regen!!! kwam ik er achter dat ie lek was |o Zijkant van mijn dystro poot lekker nat en koud -:(- Tot op het bot -:(- Niet warm te krijgen, flink wat pijn, ik over de zeik ;( Na een paar uur in bed met kruik werd het beter. Vanmorgen gelukkig een heel stuk beter. Al loop ik nu wel in mijn dikke sky broek rond.

phillien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 15:02

hier kunnen de nijnen en caafjes niet los, dan vind ik de volgende dag alleen nog maar botjes terug.............. hondje lief dood ze en onze rat(minihond) eet ze op.
hier kan ik ook alles op tafel laten liggen, kon met de honden van mijn man ook niet, alleen wil poesie soms wel eens ergens zijn tanden in zetten

hema heeft goede regenbroeken! goedkoop maar goed. sterkte met je pootje, hopen dat de pijn snel weg is

ik werd hier vanochtend wakker met opgezwollen handen, en kon amper op mijn voeten lopen pijnlijke gewrichten, dat laatste is dankzij de schildklier. net mijn honden gewassen, puf en energie zijn weg en de pijn is vol op aanwezig, gelukkig hoeft het voorlopig niet weer

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 15:07

Doe kalm aan.

Mijn honden deden ze niks, katten ook niet. Ik heb nog een tijd lang kipjes in huis gehad, ook los. Dat was dan wel 's avonds en 's morgens weer vangen en in het hok }>

Zal eens kijken bij de hema, moeten wel groot zijn. Moet over mijn sky broek heen :)