Puisten, help!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Xreneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 17:28

xAylie schreef:
een keertje is niet erg nee, maar het is niet alleen dat het droog word, het tast je huid aan ;)
en die bacterien gaan OP die stick zitten wanneer je een puistje aantipt, dan kun je je gezicht gaan wassen hoevaak je wilt maar dat houd de bacterieen niet tegen. ;)
die komen dus op je stick te zitten en elke keer als jij een puistje aantipt komen er meer op en worden die bacterieen weer 'verspreid' op je puistjes.

tjaa ach dat zou best kunnen Hihi maar ik merk het nog niet dus vind het wel best zo heb het ook niet zo super
vaak nodig eigenlijk ! :)

M_ariskaa

Re: Puisten, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 17:59

@aylie: idd, maar dat komt ook omdat zij echt een supermooie huid hebben en er sowieso niet veel aan doen, kom ik aan met mijn hele verzorgingspakket :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 18:03

M_ariskaa schreef:
@aylie: idd, maar dat komt ook omdat zij echt een supermooie huid hebben en er sowieso niet veel aan doen, kom ik aan met mijn hele verzorgingspakket :=

Daar ben ik nog altijd het meeste jaloers op, een superhuid hebben en roken en drinken en er geen fiets aandoen.. Zit ik hier heel braaf met allerlei shjtzooi te smeren. _O-

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 18:50

haha ja dat vind ik ook :')

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:36

Jaa god _O-
En ook nog heel weinig slapen en heel veel make-up op! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:46

Oja, laaaaagen foundation en het er vooral niet afhalen. _O-

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:53

haha :')

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:54

En nog een zuivere huid, nou schiet mij maar lek :')

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:49

ach ooit komt onze tijd nog :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:57

met de nadruk op ooit :))
ik ben aardig tevreden met mijn huidje nu.. :)
af en toe een terugvallertje maar meestal als ik te veel aan mijn gezicht heb gezeten, er een tijdje helemaal niets aandoe of als ik ongesteld ben/word, verder gaat het toppie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 20:10

Hai!

Pff ik ben ein-de-lijk ongesteld, en m'n huid is nu ook wel wat rustiger. Maar ik durf gewoon echt niet zonder make-up naar school.. hoe doen jullie dat? Ik weet dat het van make-up toch alleen maar erger wordt, dus liever doe ik het niet. Maar ik durf gewoon niet zonder naar school.... :=

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 20:11

Naar school doe ik wel gewoon foundation, alleen niet zo veel en echt alleen op de erge plekken.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 20:59

M_ariskaa schreef:
Naar school doe ik wel gewoon foundation, alleen niet zo veel en echt alleen op de erge plekken.

Foundation? Kun je beter zo'n camouflagestift gebruiken.Foundation is om je huid mooi egaal te maken, daar zie je pukkels etc dwars door heen. Als je eerst met de camouflagestift over je pukkels gaat en dat netjes uitsmeert en dan met foundation erover dan zie je het een stuk minder!

Juul, ik gebruik ook gewoon make-up. Zonder ga ik ook niet de deur uit. En het hoeft van make-up niet persee erger te worden als je smorgens (en savonds) je huid maar goed reinigt en een hele goeie dagcreme gebruikt.

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 21:04

Ach ik weet niet precies hoe het heet, ik noem het altijd foundation.
Ik heb een coverstick van Essence.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 21:04

Maar ik zie echt dat ik van die putjes krijg zegmaar.. en kleine pukkeltjes die ik eerst niet had..

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 23:15

camouflage stiften/potloden zijn echt niet aan te raden. :n
of iniedergeval, het potlood dat IK heb ;)
echt wat een troep, het helpt bij mij voor geen meter, maarja ieder z'n eigen ding toch ?
ik heb een foundation gevonden die mijn huid als het ware niet aantast, niet duur en super fijn!
ik ga zonder make-up ook echt niet de deur uit. :o
en nog een tip: zoals Glossi: koop een goeie ofiniedergeval fijne dagcreme!
dat scheelt echt een hoop!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 23:32

xAylie schreef:
haha dat heb ik ook altijd, als ik een nachtje ga logeren oid dan verzorg ik mezelf nooit goed, omdat vaak die meiden dat ook niet doen enja dan doe je dat dus minder snel vanwege tijd etc. :=
laatst was ik een weekendje weg en heb ik het wel gedaan, ik merkte ookwel dat mijn gezicht daar erg rustig etc van was geworden. :j

dat heb ik ook altijd := niemand haalt ze make-up eraf, dus dan doe je het automatisch zelf ook niet :+

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 23:34

Ik heb echt een superfijne camouflage ding en foundation

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 23:37

welke heb je als ik vragen mag ? :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 23:39

xAylie schreef:
welke heb je als ik vragen mag ? :)

van Maybelline,, die concealer is de pure cover mineral, en de foundation is de Dream Creamy. Maar ze hebben voor elk huidtype een ander geloof ik. Maar ik krijg er niet meer pukkels van ofzo, eigenlijk worden mijn pukkels juist steeds minder.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 23:40

oh dat is handig, een foundation/camouflage waar je pukkels minder van worden! haha :')

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 23:45

xAylie schreef:
oh dat is handig, een foundation/camouflage waar je pukkels minder van worden! haha :')

haha in combinatie met nog meer dingen hoor :+ maar van sommige krijg je juist meer pukkels... en bij deze heb ik dat dus helemaal niet :+ maar misschien ga ik binnenkort weer wat anders proberen

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 23:49

waarom zou je wat anders gaan proberen als dit helpt ?
gewoon een vraag hoor :) !
en ik heb dat ook met deze foundation, ik krijg er niet meervan, niet minder weet ik zo zeer niet, want ik gebruik er ook andere producten bij maar iniedergeval niet meer. :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 23:53

omdat ik nog niet alles geprobeerd heb, en er volgens mij nog meer veel fijne producten zijn :) en deze manier van aanbrengen is best wel moeilijk omdat je al snel te veel doet. of je doet sommige plekken weer te weinig en andere weer meer, maar ik had het wel redelijk snel door gelukkig :+ maar er is nog een andere van Maybelline en die manier van aanbrengen leek me wel heel fijn dus die wil ik dan gewoon graag een keer proberen

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 23:54

haha oke zou ik ook doen hoor!
maar ik vroeg me het gewoon af haha O:) :o
omdat er ook genoeg mensen zijn die eindelijk iets vinden wat voor hun goed is, en dan opeens weer willen wisselen omdat 'daar positieve dingen over gezegd worden', zo kun je aan de gang blijven ..