Alles schijnt tegenwoordig lang te moeten duren of zo. Ik vind het wachten op een brage ook te lang, maar ja. De arts had niet eerder tijd.
Een 2e spoor is een verplichting waar, zowel werkgever als werknemer, aan deel moeten nemen op zoek naar ander passend werk. Een verplichting van den haag.

Ik denk dat de verzorgster het van de ketting verzonnen heeft. Iemand anders voert nu 's ochtends en heeft het nog niet gezien. Hij voert al een 3 tal weken. Het zelfde als met de pony's buiten zetten, de laatste weken bij haar ook niet gebeurt. Doe nu alles zelf, en de jongste etterbak loopt weer rustig naast me mee naar buiten.

Vervelend voor je dat je zenuwachtig word van de regen. Komt het door het geluid? Ik ben daar super gevoelig voor nu. Zelf de vogeltjes buiten maken te veel herrie. Dat trillen en slap gevoel.....is dat niet een teken van een te lage suikerspiegel? Als ik dat voel dan neem ik een paar suikerklonten en dan gaat het weer.
pw Heerlijk meis dat je zo lekker hebt kunnen relexen.

De voorspelling van de bedrijfsarts is dat ik minder inkomen krijg met een wia uitkering dan ik nu heb, en dan kan ik mijn psych niet meer betalen en dan word het moeilijker rond komen. Computertje had ook een virusje, moest "gespoeld" worden.

solina Doe het kalm aan, luister naar je lichaam. Het is heel herkenbaar om ergens tegen op te zien. Hoort er bij zegt men.

maaaike Ik ben eigenlijk wel blij met het bericht dat het de komende 4 tot 6 maand geen zin heeft door te gaan. Had hij anders beslist, was ik kapot gegaan denk ik. Nu ik bezig ben met het te proberen accepteren dat ik niet meer kan dan ik kon, geeft het me wel meer rust. De druk is van de ketel zeg maar. Ja, ik ben ff druk geweest. Tuin is bijna klaar, logeerkamer is klaar, gister sinds lange tijd weer eens zelf brood gebakken en kokos koekjes. Een walnoten/rozijnen/suiker brood en een pizza brood. Vanavond heb ik een vergadering van scouting (ga ik bij de plus scouts, zijn maar 3 in friesland) en ben eigenlijk al het hele weekend zenuwachtig, waarom? Geen idee. Bijna alle mensen ken ik, toch weer spannend dus.