wat ook een idee is, dat er een limiet is tot de 27ste, en dan alles hier neergezet word oid.
heel heel heel misschien is het ook leuk om te stemmen inplaats van 1 jury?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xDramaQueen schreef:het maakt mij niet uit, ik bedoel, ik zou het een compliment vinden als ik iemand op een idee breng door mijn creatie maar dat zal wel per persoon verschillen
wat ook een idee is, dat er een limiet is tot de 27ste, en dan alles hier neergezet word oid.
ga de andere nu korter maken dan zijn ze iets korter dan de rest, maar deze groeien ook sneller dus maakt niet uit.

Heb er een keer al mn nagels in een verschillende kleur mee gelakt, dus eentje blauw, eentje groen enz
:
Tinks schreef:Zo heb kennelijk een hele discussie gemist.![]()
Zou het zelf ook helemaal geweldig vinden als we een sticky krijgen hier. Want dat HK vind ik echt niks.
Maar dames wat doen we met de thema foto's???
Tot nu toe lees ik openbaar plaatsen maar helaas zijn er nog maar weinig die hun mening gegeven hebben verder.
Enchantra voor china glaze en tinks groot bovenaan voor konad vind ik ok.
Zag super leuke nagels langs komen maar omdat ik zoveel bij moest lezen kan ik geen persoonlijke reacties geven.
Houdt de spanning er een beetje in en krijg je idd niet het gedoe dat mensen elkaars ideeën gaan nadoen
dus ga me stinkende best doen om eraf te blijven. Heb je een foto van jou nagels nu? 
dus gelijk ffies nagels doen

, net als de nagelverzorging... Moet mezelf toch zeer goed gaan beheersen deze week als ik moet werken, lakjes zijn zo achter de kassa gezet 
Tinks schreef:xDramaQueen schreef:het maakt mij niet uit, ik bedoel, ik zou het een compliment vinden als ik iemand op een idee breng door mijn creatie maar dat zal wel per persoon verschillen
Stemmen hebben we al eens besproken, dat is geen doen om dat bij te houden. Bovendien hebben we niet 1 jury maar 2 juryleden.
We zouden 1 keer proberen om het niet openbaar te doen met de foto's en daarna zouden we overleggen wat we in de toekomst gaan doen.
wat betreft het stemmen, mocht je dat ooit nog in de toekomst een idee vinden heb ik wel een suggestie hoe. Tineke90 schreef:Ik ben blij als ik ook wat langere nagels heb, hoelang duurt dat voordat je een beetje nagels hebt?
Hoop dat ik ze wat sterker krijg, heb nu echt van die dunne, slappe nageltjes... Ziet er niet uit