Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 07:42

Euhh, waarom laten we het topic niet gewoon naar de HK verplaatsen? :? Dan hoeven we ook geen nieuw topic te maken! :D Mij maakt het niet uit hoor, of ik nou hier, of in de HK post, tis mij om het even :)

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 07:53

Hier vinden mensen ons makkelijker dus hebben we meer mensen die gezellig mee kunnen doen. ook zijn hier veel mensen die veel verstand hebben met betrekking tot nagels. scheelt nieuwe topics op MW. Op hk worden we minder snel gevonden.

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 08:47

Iessie schreef:
HELP??!! Dat kan ik echt niet. :D :( :D Ik ben een dummie wat dat betreft...
Zo'n website maken als jij gedaan hebt lukt me al niet.
Ik wil je wel door PB'en wat ik heb gemaakt, incl de foto's van (bijna?) iedereen, en dat jij van die foto's een collage van maakt? Als je dat wilt? Tekst enz is wel zo goed als af...

met picasa kun je heel gemakkelijk collages maken. :D
maak ik ze ook altijd mee of met picnic heet dat geloof ik (is een site).

weet nog steeds niks voor het zomerthema ;(

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:02

Maar het is alleen zo *piep* voor Iessie die nu al dat werk heeft gedaan....

en we hebben nu toch al bijna 100 pagina's dussss....

Ik heb zojuist felroze gescoord! Ga het tuttie parlemoer beige er afhalen en het roze er op plempen, eens zien hoe dat er in combinatie met kekke steentjes oid uit gaat zien :D

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:06

Mij maakt het niet uit hoor :D Ik zie het allemaal wel :D

Gisteren brak er nog een nagel af, middelvinger linker hand.. Loop dus nu rond met 2 korte stompjes aan die hand :') Gelukkig geen van beiden in mijn vlees, maar het ziet er niet uit :') Heb meteen mijn overige nagels aan beide handen kort gevijld :D

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:26

wonderworst ik heb die rode chinaglaze op. maar volgens mij is het deze Core - Ruby Pumps

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:30

oke ik heb even gegoogeld je bedoeld die zilveren. terug staat er welke t is .

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:33

Zullen we gewoon bij pagina 100 een nieuw topic starten op MW? :? Borrie01 is bezig met 2 mooie collage's te maken van nagels die op de afgelopen pagina's geplaatst zijn zodat we toch 2 plaatjes kunnen laten zien. +:)+ Als ik de collage's heb kunnen we een nieuw topic openen.
Barmat zoveel werk was het niet hoor, had al eens een beetje met elady getypt. In een uurtje v middernacht kun je ook niet veel doen (ik niet iig). ;) Viel dus reuze mee.

Dit zijn mijn ZOMERTHEMA nagels.
Afbeelding
Een close up.
Afbeelding

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:35

Ik word spontaan vrolijk van je nagels Iessie :D

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:38

Zag ergens staan dat iemand zich af vroeg wie de mail van konad had gekregen, dat was ik.

heb hem net even opgezocht, maar als we bokt invullen bij de bestelling op enchantra krijgen we zelfs 10% korting op de bestelling.
Weet niet of het mogelijk is dat ik die mail doorstuur dat hij toch ergens geplaatst kan worden?
Onze eigen website of misschien ergens in de openingspost van het nieuwe topic? Al heb ik geen idee of dat wel mag. `

Ik hoor wel of die mail nog naar iemand gestuurd moet worden

Oh Iessie wat grappig, lekker vrolijk idd!!!

SidneyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:04

Prachtige nagels hierboven!! :D

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:06

leuk gedaan issie

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:08

Ooohhh, die lieveheersbeestjes!!!!

lieffffff!!!!

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:11

Wat zijn die nagels supergaaf zeg! *Jaloers*

keetie_bijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:29

Schitterende nagels Iessie. Echt mooi gedaan.
Persoonlijk voor mij niets, vind het iets te druk. Zijn dat je eigen nagels?

Ik krijg hier één deze dagen mijn loon. En dan wil ik gaan shoppen naar een paar leuke naggellakjes en versierseltjes. Om het niet bijten gewoon nog een extra zetje te geven.
Nu heb ik op de site van Tinks al leuke kleurtjes gezien, maar heeft iemand een foto'tje van de blauwe glitter striper op een nagel, en de neon roze nagellak? Dan kan ik me de kleur beter voorstellen.
En weet iemand waar je van die stickertjes voor een french manicure kunt kopen? En leuke nagelstickers die niet zo groot zijn?
Ik zit zelf aan een kruidvat te denken ofzo, maar vind het zonde om er naartoe te rijden en dan hebben ze ze daar niet.
En kunnen ze goed tegen water, als je een topcoat gebruikt? Ik werk in een bakkerij en was toch zeker wel 10 keer als het niet vaker is mijn handen. Dus daar moet het wel tegen kunnen.

En nog een vraagje. Ja ik weet het, heb er veel :D Ik lees veel over een bascoat ofzo? Die eerst wordt aangebracht en dan pas nagellak, kan je daar ook nagelversterker voor gebruiken? Omdat ik die toch wel wil blijven gebruiken.
Laatst bijgewerkt door keetie_bijl op 26-08-09 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:34

gaaf issie..!!! lukt het met collages, moeten we nog foto's sturen of had je al heel wat foto's ? die van mij ook ??? :o

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:37

als jullie vandaag niet veel posten kan ik kijken of ik nog een extra filmpje kan maken met onze creaties!! dus niet te veel praten anders ben ik niet optijd klaar :D

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:44

Ik had eerst van iedereen (ik hoop van iedereen! :o ) 1 of 2 foto's gepakt v in het nieuwe topic. ook van degene die niets hebben gestuurd want het is wel kortdag, anders is het niet eerlijk vind ik.

Maar op MW mag je maar max 2 foto's laten zien en dan zou de rest in link moeten. Ik kan geen collage's maken, dus nu doet borrieo1 dat. Ik heb haar de foto's doorgestuurd. Als borrie01 de collage's klaar heeft stuurt ze die naar mij en dan open ik het nieuwe topic.

mijn nagels zijn echt nep. :D nagel versterker (verhardener?) niet te vaak gebruiken, dan drogen je nagels uit en breken ze eerder. base coat is voor onder je nagellak, voorkomt dat je gele nagels krijgt.
kruidvat heeft best veel spulletjes.

De ondergrond lak van mijn nagels op de foto is een blaze lak. Maar hij verkleurd helemaal niet in de zon?? :? Echt vreemd...

Ik post niets meer.... O:)

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:50

Tinks schreef:
ecyoj schreef:
heb je ook knallie roze???

Ok ik heb even gauw wat knal roze gezocht. Heb veel verschillende rose maar deze knalt er wel uit!

Op de middelvinger zit paars achtig op verzoek van iemand anders, net als de wijsvinger dat is nagellak voor nailart, met van die lange dunne kwastjes in effen zwart en glitter goud.

De gewone nagellak zit in potjes van 12 ml.

http://foto-uploaden.nl/img4/albp3uf.jpg

http://foto-uploaden.nl/img4/0s1nja9.jpg

Ik lak het op mijn eigen nagel, dan is de kleur duidelijker dan een gefotografeert potje.

Alles 2,50 euro p.s.

Dit was een oude post van pagina 59 in de links zie je foto's van de rose zit op mijn duim....

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 11:06

Weten we nou al wat we gaan doen? een HK of toch hier?

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 11:12

laura1987 schreef:
Weten we nou al wat we gaan doen? een HK of toch hier?

We blijven lekker hier, tenminste dat concludeer ik uit de vorige posts. Het is ook beter om hier te blijven, mensen die iets over nagels willen weten gaan naar MW en niet naar HK. En anders krijg je in MW weer wildgroei aan topics die gewoon bij ons hun vragen kwijt kunnen.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 11:14

Yeps, lijkt me een beter idee om hier te blijven. We zien het wel :)

Doet je site het weer goed?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 11:16

nikolletje schreef:
Zag ergens staan dat iemand zich af vroeg wie de mail van konad had gekregen, dat was ik.

heb hem net even opgezocht, maar als we bokt invullen bij de bestelling op enchantra krijgen we zelfs 10% korting op de bestelling.
Weet niet of het mogelijk is dat ik die mail doorstuur dat hij toch ergens geplaatst kan worden?
Onze eigen website of misschien ergens in de openingspost van het nieuwe topic? Al heb ik geen idee of dat wel mag. `

Ik hoor wel of die mail nog naar iemand gestuurd moet worden

Oh Iessie wat grappig, lekker vrolijk idd!!!

Ik zou hem wel in het nieuwe topic zetten maar even vragen aan linda of die ook op onze website mag.
Hier komen misschien toch meer mensen van buitenaf dan op bokt zeg maar.
Ik dacht trouwens dat het 5% was, dan is 10% helemaal leuk.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 11:28

hier en ssssstttt anders is het topic vol voor ik klaar ben hahaha ga maar allemaal elkaar PB dat word pas lastig :D

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 11:33

Ik heb even een vraagje aan Tinks, want ik zou graag van die nagellak willen bestellen voor smalle streepjes maar hebben jullie ook iets van stickertjes in streepjes die je op je nagel kunt plakken waardoor je daartussen heel netjes kunt lakken?