Dan hoeven we ook geen nieuw topic te maken!
Mij maakt het niet uit hoor, of ik nou hier, of in de HK post, tis mij om het even
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dan hoeven we ook geen nieuw topic te maken!
Mij maakt het niet uit hoor, of ik nou hier, of in de HK post, tis mij om het even
Iessie schreef:HELP??!! Dat kan ik echt niet.![]()
![]()
Ik ben een dummie wat dat betreft...
Zo'n website maken als jij gedaan hebt lukt me al niet.
Ik wil je wel door PB'en wat ik heb gemaakt, incl de foto's van (bijna?) iedereen, en dat jij van die foto's een collage van maakt? Als je dat wilt? Tekst enz is wel zo goed als af...
Borrie01 is bezig met 2 mooie collage's te maken van nagels die op de afgelopen pagina's geplaatst zijn zodat we toch 2 plaatjes kunnen laten zien.
Viel dus reuze mee.

Ik lees veel over een bascoat ofzo? Die eerst wordt aangebracht en dan pas nagellak, kan je daar ook nagelversterker voor gebruiken? Omdat ik die toch wel wil blijven gebruiken. 
) 1 of 2 foto's gepakt v in het nieuwe topic. ook van degene die niets hebben gestuurd want het is wel kortdag, anders is het niet eerlijk vind ik.
nagel versterker (verhardener?) niet te vaak gebruiken, dan drogen je nagels uit en breken ze eerder. base coat is voor onder je nagellak, voorkomt dat je gele nagels krijgt.
Echt vreemd...
Tinks schreef:ecyoj schreef:heb je ook knallie roze???
Ok ik heb even gauw wat knal roze gezocht. Heb veel verschillende rose maar deze knalt er wel uit!
Op de middelvinger zit paars achtig op verzoek van iemand anders, net als de wijsvinger dat is nagellak voor nailart, met van die lange dunne kwastjes in effen zwart en glitter goud.
De gewone nagellak zit in potjes van 12 ml.
http://foto-uploaden.nl/img4/albp3uf.jpg
http://foto-uploaden.nl/img4/0s1nja9.jpg
Ik lak het op mijn eigen nagel, dan is de kleur duidelijker dan een gefotografeert potje.
Alles 2,50 euro p.s.
laura1987 schreef:Weten we nou al wat we gaan doen? een HK of toch hier?

nikolletje schreef:Zag ergens staan dat iemand zich af vroeg wie de mail van konad had gekregen, dat was ik.
heb hem net even opgezocht, maar als we bokt invullen bij de bestelling op enchantra krijgen we zelfs 10% korting op de bestelling.
Weet niet of het mogelijk is dat ik die mail doorstuur dat hij toch ergens geplaatst kan worden?
Onze eigen website of misschien ergens in de openingspost van het nieuwe topic? Al heb ik geen idee of dat wel mag. `
Ik hoor wel of die mail nog naar iemand gestuurd moet worden
Oh Iessie wat grappig, lekker vrolijk idd!!!