Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unwritten schreef:Meer omdat je er zelf geen invloed op uit kan oefenen. Je kan hem zelf niet verwijderen als je er vanaf wil, of tijdelijk vanaf wil. Zoals je wel tijdelijk met de pil kan stoppen, of de prikpil niet meer neemt.
WillemYntJee schreef:Hangt er vanaf in welke week je m bent vergeten, maar in principe is ie al niet meer veilig vanaf 1 pil vergeten..Testje doen?
Zonnebloem schreef:WillemYntJee schreef:Hangt er vanaf in welke week je m bent vergeten, maar in principe is ie al niet meer veilig vanaf 1 pil vergeten..Testje doen?
Was in de 2e week.
Test zal zo kort geleden denk ik nog niet werken.
We zouden het allebei niet erg vinden als ik wel zwanger ben maar liever nog ff wachten tot ons nieuwe huis klaar is.
leandrotje schreef:Bij mij zakt de mirena ook naar beneden als ik ongesteld wordt.
Dan hangen de touwtjes gewoon uit mijn doos en moet ik ze zelf terug duwen. Dit is alleen als ik ongesteld ben. Hier heeft de ha express de touwtjes veel langer gelaten voor het verwijderen over 5 jaar, maar prettig vind ik het niet!
Unwritten schreef:Niet meer ongesteld worden is voor mij wel de ideale optie denk ik, nu heb ik wel eens dat ik door wil slikken, maar mijn lichaam pikt dat niet, en dan breek ik door en ben ik gerust 4 weken ongesteld. Dus ik moet mijn stops echt inlassen.
Kytha schreef:Unwritten schreef:Niet meer ongesteld worden is voor mij wel de ideale optie denk ik, nu heb ik wel eens dat ik door wil slikken, maar mijn lichaam pikt dat niet, en dan breek ik door en ben ik gerust 4 weken ongesteld. Dus ik moet mijn stops echt inlassen.
ik slik de Yaz 24+4, en wordt niet meer ongesteld (en slik gewoon netjes de placebo pilletjes). Fijne bijkomstigheid dus
maar lees ook verhalen op internet van mensen die juist enorm ongesteld worden met deze pilik slim 'm nu zo'n 5 maanden.
Naomi_Haffie schreef:Okee,
Zal het er dan toch met m'n moeder over hebben..
Hou er écht niet van om met haar over dat soort dingen te praten..
Maar heb je wel bij alle pillen, dat je de pil kan door slikken terwijl het eigenlijk je stopweek is ? ( bijv. op vakantie )