Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Schema:
O: 2 crackers, een met 20+kaas en een met lightjam, beker Optimel 3,5 pt
T: chocomel uit automaat 1,5 pt (???)
L: 1 bruin ciabatta-achtig broodje met eiersalade, pakje Roosvicee 50/50 , fruit (met kind gelunched in de speeltuin) 5pt
T: dropjes 4 pt
D: meergranen rijst, foe-yong hai (dat rode saus en eigerecht van de chinees; leek met het mins belastend qua calo's
edit: nou, dat valt ook wel tegenHeel zuinig mee zijn dan maar
Loesss schreef:Hahah.... slecht slecht Tita!
Maaruhm ja inderdaad, al vind ik septem,ber dus best lang. Niet meer durven eten is denk ik waar het fout gaat! En 400 calos maar per avondeten, ik eet gemiddeld veel meer in avondmaaltijd!
Loesss schreef:Miiej schreef:Ik ga niet op iedereen persoonlijk reageren haha zoveel in 1 keer.
Maar ik zie dat er overal het algemeen nog best ongezond gesnacked word hehe.
Niet dat ik het zo gezond doe.
Morgen ga ik het helemaal gezond doen.
En heel snel afvallen is ook niet gezond, want dan komt het er meestal ook weer aan.
Ik vind dat reuze meevallen. Ik vind dat wij ons overdag eetpatroon al redelijk aan de ondergrens hebben! Om het langer dan 2 maanden crashen vol te houden moet er soms zeker gesnackt worden zoals jij het noemt (ik noem het meer gezellig met de rest mee eten, wie doet er niet een keer mac, friet, taart etc.) Ik ben nu bijna 2 jaar met afvallen bezig en geloof me om het vol te houden heb je dat echt nodig! Bovendien is dan het resultaat veel blijvender!
opisop_shop schreef:Zo, heb de hele middag lopen opruimen en schoonmaken enz in huis. Ben daardoor niet veel aan eten toegekomen; af en toe een glas sap (uit pak) voor de dorst en regelmatig even wat fruit. Ben twee keer naar de wei gelopen (per keer 20min wandelen en dan nog in de wei bezig met water en hooi enz) en ga vanavond dus nog rijden. Redelijk actief dagje dus
Ik wil vanavond denk ik iets met pasta maken, misschien tagliatelle met spinazie - achtig iets, zal eens even opzoeken waar niet teveel calorien inzitten
Vandaag tijdens boodschappen doen bij de Lidl geweest en daar kwam ik een blik ovenschotel tegen, zaten maar iets van 70kc ofzo in per 100gram dat vond ik niet veel!
Verder hadden ze er allemaal leuke drankjes deze week, ook dingen als groentesap en tomatensap enz.
Volgens mij is dat echt heel vies, maar toch maar 2 soorten meegenomen