[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:23

Te snel gewisseld lijkt me niet, mocht namelijk al na 2 weken een korter staafje halen, en ben voor de zekerheid al een week later gegaan zodat het nog iets meer kon helen.
Denk dat ik voor de zekerheid toch beter even terug kan gaan?
In ieder geval bedankt voor jullie hulp! :D

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 18:28

Hoi,

Vraagje ik heb 2 micro dermals waarvan 1 tusse je borsten... :o

Nu wilde ik een ander steentje er op omdat hij dof is.
Nadat hij gezet is heb ik nog geen ander gehad.
Heb hem nu denk 3 maanden?
Nu kregen ze hem bij de piercings zaak niet los.
En was hij weer open...
Bloed enz dus hebben het maar zo gelaten.

Hoe dan ook dat steentje moet er gewoon af kunnen. :?
Maar goed het lukte echt niet en ik heb best een hoge pijngrens met dat soort dingen maar we moeste echt stoppe anders gaat het daalijk helemaal fout.

Maar iemand enig idee of een handig heidje?

PureSG

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 19:55

Hoihoi!
Iemand ervaring met het zetten van een septumpiercing?
Zoja, wat zijn je ervaringen hiermee? :)
Was het pijnlijk, moeilijk te verzorgen etc?
Groetjes!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 19:57

PB Red_Savage maar eens. Kailey heeft er eentje ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 20:32

x_Mliss schreef:
Hoi,

Vraagje ik heb 2 micro dermals waarvan 1 tusse je borsten... :o

Nu wilde ik een ander steentje er op omdat hij dof is.
Nadat hij gezet is heb ik nog geen ander gehad.
Heb hem nu denk 3 maanden?
Nu kregen ze hem bij de piercings zaak niet los.
En was hij weer open...
Bloed enz dus hebben het maar zo gelaten.

Hoe dan ook dat steentje moet er gewoon af kunnen. :?
Maar goed het lukte echt niet en ik heb best een hoge pijngrens met dat soort dingen maar we moeste echt stoppe anders gaat het daalijk helemaal fout.

Maar iemand enig idee of een handig heidje?

tangetje er op zetten, doet wel ff pijn... :=

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 12:43

_Ismay__ schreef:
Iemand die mij kan vertellen of dit normaal is? Weet zelf namelijk niet wat ik ervan moet denken..
Heb sinds ongeveer 4,5 week een labret in het midden van m'n lip zitten.
Het laten zetten en alles ging helemaal goed, lip ging natuurlijk gigantisch zwellen, maar toen de zwelling eindelijk af nam en het staafje dus echt een eind uitstak, zag je echt de afdruk van het platte kopje in m'n lip zitten.
Na 3 weken ben ik terug naar de piercer geweest, om een korter staafje te nemen en heb ik meteen gevraagd of het er wel goed uitzag, en haar reactie was eigenlijk dat het opzich wel normaal was, ze had het alleen nog nooit zo erg gezien (maar dan zal bij mij zo erg zijn geweest omdat mijn lip zo gigantisch is gaan zwellen, en al niet de dunste is, en dus dat misschien het staafje iets te kort was? Dat is wat ik denk dan, heb er verder geen verstand van.) en dacht dat het wel bij zou trekken.
Toen kreeg ik een korter staafje, maar had wel het idee dat hij misschien ook iets te klein was (eerst 10 mm, nu 8) maar verder zat het opzich wel goed, maar als ik nu in de spiegel kijk en mijn piercing 'omhoog druk' (dus op het bolletje aan de buitenkant druk, zodat het plaatje binnenin omhoog gaat) ziet het er nogsteeds zo uit, misschien zelfs erger..

Sorry voor het lange verhaal, maar ik weet niet of dit nu normaal is, of dat ik me toch zorgen moet gaan maken.
Hoop dat jullie er zo een beetje uit komen, zo niet maak ik wel een foto.
Iig bedankt voor het lezen haha :D.

heb ik ook en ik hoorde van anderen dier dat zij dat allemaal ook hebben. en dat gaat waarschijnlijk niet weg.. maar ik heb er geen last van, ziet er alleen een beetje raar uit.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:40

Ik heb dat ook Ismay, dat je dat ziet.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:40

Lous schreef:

Ik neem aan dat dit voor mij bedoelt is? :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:47

ja dat putje is normaal, je binnenkant van je lip is erg week dus alles wat er tegen zit zie je er vrij snel instaan. Als je broek gekreukt is aan je bovenbeen bij het zitten en je zou meteen na het opstaan je broek effe af doen, dan kan je daar een heel mooi "lijntje" in zien staan. Een afdruk van zo'n kreuk dus. Of als je je arm op de rand van de tafel hebt gelegd en je steund er wat op, dan zie je zo'n heel lijntje in je arm staan waar de tafelrand zat... Met je lip is dat hetzelfde alleen je labret doe je nooit uit. Dus die afdruk blijft er in staan.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 09:37

ik heb idd ook zo'n mooi rondje aan de binnenkant van m'n lip zitten.
Hij werd hooguit een ietsiepietsie minder toen ik ivm nood 4,5 dag met een barbell(?) in liep.

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 10:58

Bedankt iedereen! Hoef ik me toch geen zorgen te maken gelukkig :D.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:50

aardbeitje_ schreef:
Lous schreef:

Ik neem aan dat dit voor mij bedoelt is? :o

Klopt ;)

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 20:56

Ik heb een vraagje over de traguspiercing die er misschien morgen komt! (stress stress haha! :):) )
Hoe lang is de genezingsperiode ongeveer en na hoe lang mag ik hem verwisselen voor een ander? Kan er bij het zetten misschien toch heel misschien hopelijk een ringetje in ipv een staafje :+ ?

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:01

Voor de mensen die hier een piercing in het gezicht hebben hoe doen jullie dit met je werk?
Ik wil er namelijk een door mijn lip maar de eerste periode kan ik hem er niet elke werkdag uit haalen dus hoe doen jullie dit?
Er een plijster opplakken?
En is het na die tijd wel verstandig om hem er regelmatig uit te haalen? (4 keer per week)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:13

Annemijn schreef:
Ik heb een vraagje over de traguspiercing die er misschien morgen komt! (stress stress haha! :):) )
Hoe lang is de genezingsperiode ongeveer en na hoe lang mag ik hem verwisselen voor een ander? Kan er bij het zetten misschien toch heel misschien hopelijk een ringetje in ipv een staafje :+ ?

wel laten piercen en niet schieten, dan komt er als het goed is idd een ringetje in :j

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:22

xDramaQueen schreef:
Annemijn schreef:

wel laten piercen en niet schieten, dan komt er als het goed is idd een ringetje in :j

Ooooh maar dat gebeurt sowieso niet haha! geen nietmachines in de buurt van mijn lichaam :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 03:42

Ik kreeg geen ringetje in m'n tragus mmaar een gebogen staafje.
Maar gewoon overleggen in de shop, komt vast wel goed. :j

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 03:45

ris schreef:
Voor de mensen die hier een piercing in het gezicht hebben hoe doen jullie dit met je werk?
Ik wil er namelijk een door mijn lip maar de eerste periode kan ik hem er niet elke werkdag uit haalen dus hoe doen jullie dit?
En is het na die tijd wel verstandig om hem er regelmatig uit te haalen? (4 keer per week)

Transparant balletje erop laten schroeven. ;)
Ik heb zelf gewoon zilverkleurig nog, maar ik doe er van de week bioplast in en voor m'n werk een retainer, iig overdag.
In de avondploeg mag ik gewoon gezichtspiercings hebben nl.
Maar ik denk erover om die retainer pas op vrijdagmiddag na m'n dagdienst te wisselen en op maandagochtend er weer terug in te steken, elke dag lijkt me nl niet zo fijn voor m'n piercing.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 04:49

Had gistermiddag nog een stomme actie:
kijken hoe strak het balletje van je labret zit, deze losdraaien en vervolgens verliezen. :=
Nu heb ik dus een labret in zonder balletje.
Hij blijft zitten, alleen met eten moet ik hem er even uit halen, voor ik hem doorslik ofzo. :+
Nu maar hopen dat straks en anders morgen m'n bestelling binnen is, kan ik nl gelijk wisselen.
En anders moet ik alsnog morgen naar de shop voor een nieuw bolletje.

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 15:35

Mijn tragus zit erin! Eeeeennn... het is een ringetje en wat scheet ik hem zeven kleuren voor niks zeg! }:0
Ik dacht dat ik helemaal kapot zou gaan van de pijn maar het viel alles mee!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 17:49

Waar kun je een opleiding tot piercer volgen en kan dat ivm met school zegmaar. In oktober word ik 18 en in september moet ik met een opleiding beginnen ivm leerplicht. Maar kun je met een piercing opleiding ook stage lopen tot je 18e ofzo? Ik wil het nl heel graag.. Iemand die me er meer info over kan geven?

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 18:12

lor1_1984 schreef:
ris schreef:

Transparant balletje erop laten schroeven. ;)
Ik heb zelf gewoon zilverkleurig nog, maar ik doe er van de week bioplast in en voor m'n werk een retainer, iig overdag.
In de avondploeg mag ik gewoon gezichtspiercings hebben nl.
Maar ik denk erover om die retainer pas op vrijdagmiddag na m'n dagdienst te wisselen en op maandagochtend er weer terug in te steken, elke dag lijkt me nl niet zo fijn voor m'n piercing.

Hoe zichtbaar is een transparant balletje?
EN kun je die gewoon zelf steeds verwisselen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 18:18

Je ziet het nog best goed en die kan je steeds zelf wisselen.
Gezichtspierings verbergen is gewoon heel moeilijk. Als je ze neemt om te verbergen, neem je ze best niet.... Op die ene in de neus na waar ik evenjes de naam van kwijt ben... Die wat je naar binnen kan klappen.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 18:36

weet iemand een leuke site waar je piercings kan kopen voor een leuk prijsje?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 19:38

hier is een veulentje geboren. mijn navelpiercing is minder blij met het waken. die bloede een beetje van het continue krom zitten...