Denk dat ik voor de zekerheid toch beter even terug kan gaan?
In ieder geval bedankt voor jullie hulp!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Mliss schreef:Hoi,
Vraagje ik heb 2 micro dermals waarvan 1 tusse je borsten...
Nu wilde ik een ander steentje er op omdat hij dof is.
Nadat hij gezet is heb ik nog geen ander gehad.
Heb hem nu denk 3 maanden?
Nu kregen ze hem bij de piercings zaak niet los.
En was hij weer open...
Bloed enz dus hebben het maar zo gelaten.
Hoe dan ook dat steentje moet er gewoon af kunnen.
Maar goed het lukte echt niet en ik heb best een hoge pijngrens met dat soort dingen maar we moeste echt stoppe anders gaat het daalijk helemaal fout.
Maar iemand enig idee of een handig heidje?
_Ismay__ schreef:Iemand die mij kan vertellen of dit normaal is? Weet zelf namelijk niet wat ik ervan moet denken..
Heb sinds ongeveer 4,5 week een labret in het midden van m'n lip zitten.
Het laten zetten en alles ging helemaal goed, lip ging natuurlijk gigantisch zwellen, maar toen de zwelling eindelijk af nam en het staafje dus echt een eind uitstak, zag je echt de afdruk van het platte kopje in m'n lip zitten.
Na 3 weken ben ik terug naar de piercer geweest, om een korter staafje te nemen en heb ik meteen gevraagd of het er wel goed uitzag, en haar reactie was eigenlijk dat het opzich wel normaal was, ze had het alleen nog nooit zo erg gezien (maar dan zal bij mij zo erg zijn geweest omdat mijn lip zo gigantisch is gaan zwellen, en al niet de dunste is, en dus dat misschien het staafje iets te kort was? Dat is wat ik denk dan, heb er verder geen verstand van.) en dacht dat het wel bij zou trekken.
Toen kreeg ik een korter staafje, maar had wel het idee dat hij misschien ook iets te klein was (eerst 10 mm, nu 8) maar verder zat het opzich wel goed, maar als ik nu in de spiegel kijk en mijn piercing 'omhoog druk' (dus op het bolletje aan de buitenkant druk, zodat het plaatje binnenin omhoog gaat) ziet het er nogsteeds zo uit, misschien zelfs erger..
Sorry voor het lange verhaal, maar ik weet niet of dit nu normaal is, of dat ik me toch zorgen moet gaan maken.
Hoop dat jullie er zo een beetje uit komen, zo niet maak ik wel een foto.
Iig bedankt voor het lezen haha.
Annemijn schreef:Ik heb een vraagje over de traguspiercing die er misschien morgen komt! (stress stress haha!)
Hoe lang is de genezingsperiode ongeveer en na hoe lang mag ik hem verwisselen voor een ander? Kan er bij het zetten misschien toch heel misschien hopelijk een ringetje in ipv een staafje?
xDramaQueen schreef:Annemijn schreef:Ik heb een vraagje over de traguspiercing die er misschien morgen komt! (stress stress haha!)
Hoe lang is de genezingsperiode ongeveer en na hoe lang mag ik hem verwisselen voor een ander? Kan er bij het zetten misschien toch heel misschien hopelijk een ringetje in ipv een staafje?
wel laten piercen en niet schieten, dan komt er als het goed is idd een ringetje in
ris schreef:Voor de mensen die hier een piercing in het gezicht hebben hoe doen jullie dit met je werk?
Ik wil er namelijk een door mijn lip maar de eerste periode kan ik hem er niet elke werkdag uit haalen dus hoe doen jullie dit?
Er een plijster opplakken?
En is het na die tijd wel verstandig om hem er regelmatig uit te haalen? (4 keer per week)
lor1_1984 schreef:ris schreef:Voor de mensen die hier een piercing in het gezicht hebben hoe doen jullie dit met je werk?
Ik wil er namelijk een door mijn lip maar de eerste periode kan ik hem er niet elke werkdag uit haalen dus hoe doen jullie dit?
Er een plijster opplakken?
En is het na die tijd wel verstandig om hem er regelmatig uit te haalen? (4 keer per week)
Transparant balletje erop laten schroeven.
Ik heb zelf gewoon zilverkleurig nog, maar ik doe er van de week bioplast in en voor m'n werk een retainer, iig overdag.
In de avondploeg mag ik gewoon gezichtspiercings hebben nl.
Maar ik denk erover om die retainer pas op vrijdagmiddag na m'n dagdienst te wisselen en op maandagochtend er weer terug in te steken, elke dag lijkt me nl niet zo fijn voor m'n piercing.