M3lisss schreef:Hoi Dames, ik meld me hier ook even. Ik heb cup 75F, soms zelfs G. Over het algemeen hoor je me niet klagen. Ik krijg aandacht genoeg, heb het een tijd heel erg gevonden maar heb er wel mee leren leven.
Waar ik wel mee zit, is inderdaad het drama met BH's kopen. Een goede, maar ook léuke BH is vaak bijna onvindbaar. Als je toch iets kunt vinden is het vaak Marlies Dekkers, dus tegen de 100 euro. Nu vind ik dat voor een keertje niet erg, maar zou graag ook leuke bh's bij de H&M kunnen kopen voor 20 euro.
Heb een tijd zitten nadenken over een verkleining, maar heb besloten dit toch zeker uit te stellen tot het moment dat ik iig ben afgevallen. Daarbij zitten ze nu nog goed, als ze gaan hangen o.i.d. zal ik er weer eens over nadenken..
Ik heb laats van triumph een 75F gehaald voor 35 euro. In die winkel waar ik was hadden ze ook wel leukere modelletjes (niet die enorm sexy dingen maar wel leuk kleurtje/patroon/enz) en ook in de grotere maten. die kwamen volgens mij niet boven de 50 euro uit. Mischien een idee om daar eens te kijken? (betreffende winkel is de triumph winkel in enschede)
ik ben de laatste tijd steeds vaker aan het nadenken over een borstverkleining omdat ik toch best wat klachten heb (rugpijn en nekpijn ondanks jaar bij fysio, bij fysio wel enorm verbeterd. regelmatig zeurende hoofdpijn en kan me slecht concentreren, al weet ik niet of dat door m'n borsten komt, maar mischien is dat weer gevolg van nek die enorm vastzit? ik kan geen halfuur bezig zijn als ik geen bh aanheb en als ik stilzit hou ik het max 2 uur uit. bovendien zitten ze ook vaak in de weg..)
zijn er hier meiden/vrouwen die een bvk heben laten doen in t ziekenhuis in enschede? bij welke chirurg dan en hoe is het resultaat?