Saul schreef:Niet altijd toch?
Je hebt een labret en een lippiercing, De labret zit namelijk veel verder naar onderen dan een gewone lippiercing.
fout,net andersom namelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saul schreef:Niet altijd toch?
Je hebt een labret en een lippiercing, De labret zit namelijk veel verder naar onderen dan een gewone lippiercing.
Saul schreef:kun je dan niet beter micro's laten zetten?
Want die kruizen zullen dan wel surface piercings worden niet?
Met micros is het denk ik sowieso makkelijker, en minder kans op uitgroeien.
WiskyBokjes schreef:Nou mijn navelpiercing doet steeds pijn en er zitten veel korstjes opMoet ik m weer inwisselen voor mijn oude? (titanium) of reageert die zo om te wennen?
C_hristel schreef:Weet iemand misschien waar je titanium's goude navelpiercings kan kopen? Ik heb al gekeken op google, maar kan niets vinden
Lous schreef:WiskyBokjes schreef:Nou mijn navelpiercing doet steeds pijn en er zitten veel korstjes opMoet ik m weer inwisselen voor mijn oude? (titanium) of reageert die zo om te wennen?
Te snel verwisseld kan ook heel goed mogelijk zijn. Een navelpiercing is officieel pas na 9 maanden helemaal genezen.
Mii_Jessica schreef:Lous schreef:
Te snel verwisseld kan ook heel goed mogelijk zijn. Een navelpiercing is officieel pas na 9 maanden helemaal genezen.
idd pas na 9 maanden, ik wacht nog en half jaar met verwisselen ofzo
xDramaQueen schreef:ligt geheel aan je lijf, ik heb mijn eerste na 3 maanden? ofzo verwisseld en me 2de véél eerder en die heeft nóóit een kreun oid gegeven.
Myryana schreef:Mijn custom plugs
Lous schreef:Op CS heb je juist heel veel kans op reactie omdat hier nikkel inzit en daar kunnen veel mensen niet tegen.