Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
o0anouska0o schreef:Ik wil heel graag een navelpiercing, maar ik ben op het moment wel heel erg bezig met afvallen (met succes)
Maar kan ik dan nu gewoon een navelpiercing laten zetten terwijl ik nog niet mijn ideale figuur heb of kan ik beter wachten tot ik wat meer ben afgevallen?
( niet dat ik nu superdik ben)
Sandra_Horse schreef:k heb een vraagje over neuspiercings,
ik kijk filmpjes op youtube.nl maar sommige worde gezet n andere geschoten. welke word in nederland gedaan?
Dionne_Xx schreef:Zaterdag om 1 uur word me navel piercing gezet. Ben zo bang dat het pijn doet
Nymphadora schreef:Dionne_Xx schreef:Zaterdag om 1 uur word me navel piercing gezet. Ben zo bang dat het pijn doet
Je kan ervan uitgaan dat het geen prettig gevoel is
Maar gewoon rustig ontspannen, je er niet te druk over maken, het doet niet heel erg lang pijn
Het ontsmetten toen ie er eemaal inzat deed bij mij meer pijn dan het piercen zelf
Nymphadora schreef:Ja balletje erop draaien was idd ook niet echt een pretje
Vind sowieso piercen niet prettig, maar het resultaat daarentegen
Sandra_Horse schreef:trouwens,wie van jullie het een neuspiercing en deed het zetten pijn?
Sandra_Horse schreef:trouwens,wie van jullie heeft een neuspiercing en deed het zetten pijn?
Nymphadora schreef:Sandra_Horse schreef:trouwens,wie van jullie heeft een neuspiercing en deed het zetten pijn?
Ik heb een neuspiercing,
Het zetten was niet zo prettig, pijn was voor mij gelijk aan mijn navelpiercing.
Ook omdat ze hem er niet in 1 keer doorheen kreeg.
Erg onprettig
Nymphadora schreef:
Ik heb ook zo'n verbogen stukje aan de binnenkant, maar ik moet hem er eerder met grof geweld uithalen als dat ie er uit zichzelf uitkomt
Sandra_Horse schreef:ik zie zo tegen piercing op, schieten gaat sneller xD
maar ik laat denk ik toch een neuspiercing zetten,
ketaki ga j dan mee?