Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twaalf

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 20:36

Niet zoveel goeds?
Great lengths hoor ik alleen maar goeds, heb er zelf nu ook ruim een jaar ervaring mee :)
Niemand ziet bij mij dat ik extensions heb.
Prijzig is het helaas wel :')

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 20:40

wat betreft losse extensions zijn greath lengths als beste aangeschreven, ze ook al bij verschillende mensen gezien, echt prachtig, met Urselin eens..
greath hair dus, nooit van gehoord, plaats even een foto als je ze hebt, wel benieuwd! :)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 22:23

Wij werken ook met great hair. Greath lengts is inderdaad erg prijzig, maar kwaliteit is wel geweldig. Great hair is ook zeker niet veel minder, maar wel prijsgunstiger.

Overigens vind ik Socap echt helemaal niets.

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 23:47

Oooohhh ik wil ook clip ins!!! :(
Mijn haar groeit niet meer... tenminste tot een bepaalde lengte.... :\

Iemand ervaring met gewoon een pak weave hair kopen bij een toko en dan zelf de clips eraan naaien? Zag toevallig een filmpje op girlscene van een meisje die dat had gedaan maar vroeg me af of mensen hier er ook ervaring mee hebben?
Is toch goedkoper als dat je complete clip ins koopt :\

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 09:37

Dat ligt eraan, soms zijn met clips en al kopen goedkoper.
Anders moet je zelf nog helemaal naaien en dat kan dan weer fout gaan etc.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 11:46

MissRoxyy schreef:

Iemand ervaring met gewoon een pak weave hair kopen bij een toko en dan zelf de clips eraan naaien? Zag toevallig een filmpje op girlscene van een meisje die dat had gedaan maar vroeg me af of mensen hier er ook ervaring mee hebben?

Heb ik ook gedaan! :)

Heb foto voor en na trouwens,
als aanvulling op foto andere pagina.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 11:48

na dik 8 maanden moet ik er ook weer aan geloven, ben ze er nu uit aan het halen |(

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 11:51

MissRoxyy schreef:

Gaat prima! je kan kiezen uit: syntetische extentions van normale kwaliteit en die van goede, zelfde met mensenhaar. Gewoon wat betere kwaliteit kopen en als ze een beetje droog worden lekker maskertje erin!
Je meet met een touwtje de lengte op bij je hoofd hoe lang je ze wilt hebben zo'n baan, meetlat erbij. Dan neem je voor een normale verlenging 2 banen van dat haar. ( je krijgt een lange strook, dus opmeten, dubbelslaan en afknippen van de rest) vastnaaien en die clipjes erin. Is echt niet zoveel werk! Voor mn laatste set haar had ik 40 euro betaald.
Heb ik een jaar! mee gedaan, tot mijn eigen haar die lengte bereikt heeft en ze wat afgedragen werden. Nu heb ik al 6 maanden langere extentions van 50 euro erin zitten( komen tot onder mn bh bandje) niemand ziet het verschil :D
Hier een voorbeeldje van hoe mn eerste extentions eruit zagen. Mijn eigen haar kwam tot dat uitstekende plukje op dat jasje bij die rits.
http://94.100.115.164/636300001-636350000/636348801-636348900/636348881_5_96X8_1.jpeg

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 15:16

Ik ben nu al ongelukkig |(

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 16:17

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 16:43

tientjeh schreef:
Wij werken ook met great hair. Greath lengts is inderdaad erg prijzig, maar kwaliteit is wel geweldig. Great hair is ook zeker niet veel minder, maar wel prijsgunstiger.

Overigens vind ik Socap echt helemaal niets.

Ik heb SoCap extensions (je hebt wel 3 verschillende heb ik dan gelezen.. dus weet niet welke jij bedoelt?)
en ben er heel blij mee hoor, ze zijn nog hardstikke mooi, ben er nog geen 1 verloren, en met de juiste verzorging, blijft het haar ook gewoon mooi hoor.
Ik heb deze www.socap.nl

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 16:48

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 16:51

ik vind het ook niet mooi. Ik hou wel van veel mascara maar dit is een beetje te. terwijl je juist zulke mooie grote ogen hebt, je wimpers verpesten het een beetje :)

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 17:13

babydolll schreef:
MissRoxyy schreef:

Gaat prima! je kan kiezen uit: syntetische extentions van normale kwaliteit en die van goede, zelfde met mensenhaar. Gewoon wat betere kwaliteit kopen en als ze een beetje droog worden lekker maskertje erin!
Je meet met een touwtje de lengte op bij je hoofd hoe lang je ze wilt hebben zo'n baan, meetlat erbij. Dan neem je voor een normale verlenging 2 banen van dat haar. ( je krijgt een lange strook, dus opmeten, dubbelslaan en afknippen van de rest) vastnaaien en die clipjes erin. Is echt niet zoveel werk! Voor mn laatste set haar had ik 40 euro betaald.
Heb ik een jaar! mee gedaan, tot mijn eigen haar die lengte bereikt heeft en ze wat afgedragen werden. Nu heb ik al 6 maanden langere extentions van 50 euro erin zitten( komen tot onder mn bh bandje) niemand ziet het verschil :D
Hier een voorbeeldje van hoe mn eerste extentions eruit zagen. Mijn eigen haar kwam tot dat uitstekende plukje op dat jasje bij die rits.
http://94.100.115.164/636300001-636350000/636348801-636348900/636348881_5_96X8_1.jpeg

Cool! Ga ik eind van de maand toch eens langs de toko :D :D
Heb je nog een specifiek merk wat echt goed is qua weave hair? :)
Want duurder is niet altijd beter toch? ;)

Bedankt voor jullie reacties!

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 17:30

babydolll schreef:
MissRoxyy schreef:

Cool! Ga ik eind van de maand toch eens langs de toko :D :D
Heb je nog een specifiek merk wat echt goed is qua weave hair? :)
Want duurder is niet altijd beter toch? ;)

Bedankt voor jullie reacties![/quote]
Mmm ik haal het haar altijd bij rafina's hairshop, die zitten in rotterdam, amsterdam en utrecht, kom je daar wel eens? verder gewoon vragen hoe het haar behandeld is, even eraan voelen en hoelang hun denken dat het meegaat. Hier in rotterdam zijn ze daar echt eerlijk over, ik heb eens bij eimand een half uur in de winkel gestaan. Als je haar niet superstijl is kan je een bodywave doen, of er een extra strook bijzetten dan gaat het wat boller staan :D

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 17:47

Rafina's hairshop weet ik niet, zal eens op internet zoeken :)
Ik heb zelf krullen dus wat zou dan het mooiste staan? :)
Ben half surinaams dus het is een beetje van dat kroezige krullerige haar :+ Niet erg makkelijk dus haha!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:24

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:29

je moet het gewoon positief opvatten, je krijgt juist complimenten dat je er mooi uitziet, mooie grote ogen hebt, daarom vinden we het zo jammer dat het er zo overdreven en goedkoop uitziet, kun je niet eens een foto plaatsen met 'normale' make up? Denk echt dat dat prachtig staat bij je..!

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:43

CtjeLief schreef:
je moet het gewoon positief opvatten, je krijgt juist complimenten dat je er mooi uitziet, mooie grote ogen hebt, daarom vinden we het zo jammer dat het er zo overdreven en goedkoop uitziet, kun je niet eens een foto plaatsen met 'normale' make up? Denk echt dat dat prachtig staat bij je..!

I rest my case.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 20:55

Ik heb dit al zovaak gehoord, ook in dit topic.
Bedankt je zeer voor je complimenten maar 't is mn eigen smaak.
Ik vind het mooi, ik kan wel even een foto zoeken of maken.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 21:00

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 21:13

is nog steeds erg zwart en aanwezig, maar is in ieder geval al mooier dan de eerdere foto's.. echt geloof me, als jij nog meer naturelle make up op zou doen, ben je echt een plaatje.. dat hevige zwarte maakt het zo 'fout' en zo goedkoop, daar doe je jezelf mee tekort meid! Wel sportief van je dat je nog een foto hebt geplaatst, top.. Probeer gewoon ns wat minder make up, misschien vind je het juist WEL mooi, ik denk dat het je in ieder geval ten goede zou komen.. :)

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:20

heeft iemand hier ervaring met Balmain hair?

en kan je zwemmen in de zee/ zwembad met extensions?
( ik neem er rond de 40 )

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:27

40?! Neem aan voor de dikte dan?
Ik heb er niet zulke goede reacties over gelezen volgensmij, weet het niet precies maar mijn kapster gebruikt dat merk ook.

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 11:33

ohjee!
ik laat het bij de kapsalon hier in de buurt zetten. Ze had over het algemeen wel goede reacties.. Maar eerst krijg ik een gesprek en gaat ze kijken of het geschikt is voor mijn haar.. ( al moet ik wel oppassen want neem aan dat ze bij iedereen 'Ja' zegt.. :Z )

het is enkel voor wat dikker haar. ( Wil mijn haar juist wat korter hebben )