Citaat:Geachte Harry Potter fans...voor deze meneer is er een apart topic, hier on topic blijven aub...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Geachte Harry Potter fans...voor deze meneer is er een apart topic, hier on topic blijven aub...
stephanie09 schreef:hij zat ook wel vast en zat geen ruimte meer tussen dus ik denk dat als ik langer had gewacht dat het dan een beetje begon te knellen.
Sorlede schreef:Mag je een piercing die niet genezen is er wel zelf uithalen dan?
jacimatho schreef:Geachte Harry Potter fans...voor deze meneer is er een apart topic, hier on topic blijven aub...
stephanie09 schreef:ja maar ik denk dat het voorlopig maar even zo blijft!:) me oor voelt al een stuk beter aan en ik heb geen kloppende oor meerdus houd het maar even zo:)
xxjillxx schreef:aaaaauw, Ik ging dus weer is ''stoeien'' met mijn vader beetje vechten klappen uitdelen enzo voor de grap, je kent het wel denk ik. Hij houd zowiezo niet van piercings toen ik kwam met mijn navelpiercing zei hij: doet het zeer ik: nee hij: jammer, van dat soort grapjes, maar nu komt het we gingn stoeien en hij sloeg aardig hard op mijnm navelpiercing, en nu doet hij echt al 3/4 dagen gigantische pijn hij is ook rood enzo wat nu?
ikkiekikker schreef:Ketaki schreef:misschien wil ik ook een industrial.
voorlopig wacht ik er even mee, geen geld en weet niet of het wel zo veilig is.
weten jullie hoe lang het duurt voor een industrial is genezen.
Lang, te lang(sorry, zit midden in het heel vervelende genezingsproces inclusief bulten, pijn, regelmatig niet op die kant kunnen liggen, etc. etc.) Ik vind het een leuke piercing, maar denk er goed over na, want hij geneest moeilijk en langzaam. Ik zit er nu over te denken om er twee staafjes in te doen.
marlies85 schreef:is het bij een industrial mischien niet wat handiger om er eerst 2 ringetjes ofzo in te laten zetten?en als ie genezen is dat je er zo'n lang staafje indoet.
ikkiekikker schreef:Ketaki schreef:misschien wil ik ook een industrial.
voorlopig wacht ik er even mee, geen geld en weet niet of het wel zo veilig is.
weten jullie hoe lang het duurt voor een industrial is genezen.
Lang, te lang(sorry, zit midden in het heel vervelende genezingsproces inclusief bulten, pijn, regelmatig niet op die kant kunnen liggen, etc. etc.) Ik vind het een leuke piercing, maar denk er goed over na, want hij geneest moeilijk en langzaam. Ik zit er nu over te denken om er twee staafjes in te doen.
marlies85 schreef:is het bij een industrial mischien niet wat handiger om er eerst 2 ringetjes ofzo in te laten zetten?en als ie genezen is dat je er zo'n lang staafje indoet.
nils schreef:stephanie09 schreef:ja maar ik denk dat het voorlopig maar even zo blijft!:) me oor voelt al een stuk beter aan en ik heb geen kloppende oor meerdus houd het maar even zo:)
waarschijnlijk omdat je piercing te strak zat en nu alle ruimte heeft
stephanie09 schreef:er was zat ruimte in het begin maar vanwege de ontsteking is me oor opgezwollen en was er ook geen ruimte! maar denk dat dat ook het probleem is nu laat ik het gewoon met rust en zie wel of me oor minder opgezwollen raakt!