Mik_ schreef:Weet iemand waar je goedkope plakbh's kunt vinden?
Bij die lookie lookie supermarkten verkopen ze soms ook, zoals de Action (weet niet of ze dat bij jou in de buurt hebben) en soms de Lidl of Aldi ook wel
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mik_ schreef:Weet iemand waar je goedkope plakbh's kunt vinden?
Ukkiee schreef:Argh, heb sinds gisteren een dikke, rode, nog-niet-oppervlakkige puist om mijn voorhoofd. En pijn dat hij doet! Moet er natuurlijk vanaf blijven, maar gaat erg moeilijk. Wie heeft dé tip zodat hij zo snel mogelijk oppervlakkig wordt?
brittje88 schreef:blijven die plak bh's nou ook goed zitten met wat grotere borsten?Ze lijken mij ook erg handig bij sommige kleding maar heb toch wel wat ondersteuning nodig.
Ukkiee schreef:Argh, heb sinds gisteren een dikke, rode, nog-niet-oppervlakkige puist om mijn voorhoofd. En pijn dat hij doet! Moet er natuurlijk vanaf blijven, maar gaat erg moeilijk. Wie heeft dé tip zodat hij zo snel mogelijk oppervlakkig wordt?
CielitoLindo schreef:CandyQueen schreef:Geen idee..
Die van Helena Rubinstein wel, maar die kost €40. En is dus niet echt goedkoop. Die van Dior, de spray, is ook heel goed, maar die kost ook tussen de €40 en de €50. Zoieso is een foundation iets dat je veel gebruikt, en dus kan je beter een iets duurdere kopen. Deze zijn vaak veel beter voor je huid.Of je kan gewoon door je dagcreme bruine poeder mengen.
Ik heb ook van Helena Rubinstein, die is wel fijn heColorClone geloof ik
Cyruss_ schreef:of met een wattenstaafje (alleen op de puist!!!) deppen met alcohol (dood de bacterien)