Goedkope Beautytips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Abercrombie

Re: Goedkope Beautytips

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 08:48

Mik_ schreef:
Weet iemand waar je goedkope plakbh's kunt vinden?

Bij die lookie lookie supermarkten verkopen ze soms ook, zoals de Action (weet niet of ze dat bij jou in de buurt hebben) en soms de Lidl of Aldi ook wel

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 09:12

Je kunt ze ook bestellen bij Wehkamp geloof ik!

Le_onie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 10:52

klopt, daar heb ik ze ook vandaan ! zijn echt súper, plakken goed, laten niet los kriebelen niet en zijn niet te hoog zodat ze er boven uit steken Lachen

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:30

Argh, heb sinds gisteren een dikke, rode, nog-niet-oppervlakkige puist om mijn voorhoofd. En pijn dat hij doet! Moet er natuurlijk vanaf blijven, maar gaat erg moeilijk. Wie heeft dé tip zodat hij zo snel mogelijk oppervlakkig wordt?

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 12:58

blijven die plak bh's nou ook goed zitten met wat grotere borsten?Ze lijken mij ook erg handig bij sommige kleding maar heb toch wel wat ondersteuning nodig. Nagelbijten / Gniffelen

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 13:00

Waarom koop je niet een goede huidskleurige strapless beha? Het duurt even voordat je een goede hebt gevonden en vaak loop je ertegen aan terwijl je er niet naar op zoek was. (Zocht de mijne al een jaar en kon niets vinden wat aan mijn eisen voldeed. Was ik een keer bij de H&M, lag 'ie ergens aan een kledingrek gefrommeld waar hij niet hoorde. Precies mijn maat, zat en zit nog steeds heerlijk.)

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 13:02

Ukkiee schreef:
Argh, heb sinds gisteren een dikke, rode, nog-niet-oppervlakkige puist om mijn voorhoofd. En pijn dat hij doet! Moet er natuurlijk vanaf blijven, maar gaat erg moeilijk. Wie heeft dé tip zodat hij zo snel mogelijk oppervlakkig wordt?

ai, dat zou ik ook graag willen weten....

bij mij zitten ze altijd op m'n bovenlip, zo'n rode bult die na 3 dagen pas wit begint te worden Huilen van het lachen

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 13:16

Ik heb dus inderdaad ééns in het halfjaar ofzo zo'n puistje net op het randje van mijn lip. Dat doet echt ontzettende zeer, je kan dan ook niet praten of wat dan ook want dat rekt dan uit en doet pijn en je hele lip wordt dik en opgezwollen. Dus daar zet ik dan altijd een naald in, en dan knijp ik alles er helemaal uit. Dan is het net alsof ik een koortslip heb, maar liever dat dan een dikke puist op mijn mond.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 13:25

die puistjes kan je het beste verwarmen met een warm washandje. Door de warmte komen ze naar boven.

Zo'n strapless bh is ook een idee maar ik heb zo'n onmogelijke maat. Bijna nergens vind je die elke bh die ik pas zit niet goed. Soms echt om gek van te worden! Tong uitsteken

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:15

brittje88 schreef:
blijven die plak bh's nou ook goed zitten met wat grotere borsten?Ze lijken mij ook erg handig bij sommige kleding maar heb toch wel wat ondersteuning nodig. Nagelbijten / Gniffelen

Nee bij mij niet Zat voor geen meter! Maar ligt misschien ook wel aan de vorm van je borsten

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 16:29

Ukkiee schreef:

- 's avonds of als je niet in de buurt bent van gezelschap tandpasta op smeren; droogt m uit
- je huid voor het slapen gaan reinigen met tonic
- of met een wattenstaafje (alleen op de puist!!!) deppen met alcohol (dood de bacterien)

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 16:47

tandpasta werkt wel maar is slecht voor je huid!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:14

http://www.beautygloss.nl

Op deze site staan vaak ook handige tips. Ze heeft ontzettend veel verschillende make-up/verzorgings producten, van zelf gemaakt tot de duurdere merken. Misschien dat jullie daar ook nog wel het e.a aan tips uit kunnen halen Lachen

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:17

CielitoLindo schreef:
CandyQueen schreef:
Geen idee..
Die van Helena Rubinstein wel, maar die kost €40. En is dus niet echt goedkoop. Die van Dior, de spray, is ook heel goed, maar die kost ook tussen de €40 en de €50. Zoieso is een foundation iets dat je veel gebruikt, en dus kan je beter een iets duurdere kopen. Deze zijn vaak veel beter voor je huid. Lachen Of je kan gewoon door je dagcreme bruine poeder mengen. Huilen van het lachen

Ik heb ook van Helena Rubinstein, die is wel fijn he Ja ColorClone geloof ik

Ik heb SubtileClone Tong uitsteken past perfect bij m'n huid Lachen en voelt niet kleverig aan, je huid voelt echt heel normaal aan dan

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:36

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 17:51

Ik heb nu ook een puist (heb ik bijna nooit gelukkig Tong uitsteken ) maar aan deze stoor ik me wel Huilen van het lachen maar heb er wel een keer tandpasta op gesmeerd maar is helemaal niks aan veranderd. Heb het van 4 tot 9 laten zitten.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 18:47

tandpasta moet je ook gewoon helemaal niet doen Tong uitsteken het slaat nergens op

meliiSsatjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:26

nee tandpasta werkt bij mij ook niet Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:38

Cyruss_ schreef:
of met een wattenstaafje (alleen op de puist!!!) deppen met alcohol (dood de bacterien)

Maar het gaat hier zegmaar om een onderhuidse puist als ik het goed begrijp... dan heeft dit toch niet zoveel zin, of wel?

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 19:58

Ok wat helpt dan wel tegen een puist? Tong uitsteken
Want heb der nu al 1 week zon clerasil achtig iets op gesmeerd maar helpt niets.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:00

Tandpasta werkt alleen als er een bepaald stofje in zit, triclasane. Dit stofje doodt bacterïen en werkt daarom goed tegen oppervlakkige puistjes. Verder niet gebruiken, tandpasta droogt je huid heel erg uit, waardoor deze nog meer talg aan gaat maken en je méér puistjes krijgt!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:08

Ik snap echt niet dat mensen nog met tandpasta komen als een tip tegen puistjes. Lachen Er is hier al ontiegelijk vaak uitgelegd dat dat juist slecht is.... Lachen

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:30

Casperrr; als je het daarna goed insmeert met creme is het niet zo zeer slecht..

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:37

Bij mij werkte het in elk geval niet... was dus ook zo slim om het 1x uit te proberen.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 20:52

ach voordat ik wist dat het nergens op slaat heb ik het ook wel eens te vergeefs gedaan. De helft van de tandpasta bleef zitten had ik alsnog een wit ding hahaha. Maar wou niet voor banketstaaf staan heb ik alsnog alles eraf zitten peuteren alles weer open natuurlijk Huilen van het lachen Huilen van het lachen Zo'n knal rood groot ding op je kop meteen. Loop je nog voorlul Huilen van het lachen