[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Megamutsj

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 23:25

Ja..
even offtopic: Dramaqueen ik zag jou een paar keer op manege Stal van Brenk, en 1 keer zat je op de scooter te wachten bij een stoplicht waar ik ook stond. Haha!

Ontopic: Als ik weer naar de tandarts ga vraag ik wel hoe het nou zit met mijn tandvlees. Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 23:27

ik ben met suuskipje aan t babbelen dat ik daarheen wil komen (stal van brenk Haha! ) ik durf niet alleen *LOL*

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 23:28

ik heb in je profiel gekeken ik heb je weleens gezien op de manege geloof ik ja!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 23:30

ik beet trouwens ook altijd op me staafje en hing hem achter me tanden zelfs met praten *LOL*

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 00:07

Haha met praten doe ik het dan weer niet Tong uitsteken
Maargoed, als me labretpiercing eruit zou moeten dan wil ik denk ik wel een tongpiercing..
Hoe slecht is een tongpiercing voor je gebit? Alleen de glazuurlaag van je tanden zou toch in principe van je tanden af kunnen gaan?

Vind het enorm jammer, maar heb toch wel liever normaal tandvlees. Scheve mond

En nog even offtopic: Stal van brenk is heel gezellig dus je maakt snel genoeg wel vrienden Tong uitsteken Ik rij er niet meer maar kom wel als het kan elke zaterdag gewoon gezellig erheen om samen met me vriendinnen te zijn. Heb er zondag zelfs ook nog een wedstrijd Ja

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 00:28

ik wil ook nog tong, mis echt iets in me mond maar eerst mams maar overhalen haha. idd want tandvlees komt niet terug.. ik ben heel bang als ik ze kan bewegen als ik een appel heb gegeten ofzo.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 12:40

Heb piercing even uitgedaan maar wat voel ik me dan kaal zeg! Heb hem weer erin gedaan..
Vind hem te mooi om het uit te doen, maar voor mijn gebit is het beter.

Pff.. ik wil wel weer een piercing erbij, anders voel ik me dan zo leeg. Het liefst in me gezicht, alleen wenkbrauw en neus vind ik niet zo.. en oor zie je niet bij mij want heb lang haar.

Het gat waar me labret doorheen gaat is wel redelijk groot hoor! Je ziet echt een zwarte punt zitten. Niet echt mooi..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 13:54

bij mij zie je t gaatje ook nog ik voelde me ook heel erg naakt zonder, maar dat went erg snel, ik heb ook meer piercings maar mijne zitten maar verstopt en niet in me gezichtje *LOL*

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:05

En als je nou een lippiercing neemt maar dan schuinonder, is dat even slecht voor je tandvlees?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:06

Meer naar je mondhoek toe bedoel je? (net zoals spike van direct)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:10

haha ik heb geen idee wat spike voor piercing heeft maar inderdaad meer naar je mond hoek.. ik ga ff plaatje zoeken wat ik bedoel..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:14

ok.Maar eigenlijk zijn alle piercings in en rond de mond slecht...volgens 'deskundige' .Zowel tong, labret, madonna en wangpiercings.Omdat ze allemaal je tandvlees en/of tanden kunnen beschadigen.Wil niet zeggen dat dat altijd het geval is.Als je geen te lange piercings erin hebt en er niet mee speelt zit je al aardig safe.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:17

Oke want ik ken een meisje en die had eerst een labret.. en nu zo'n schuine aan de onderkant. Maar dat maakt dus eigenlijk geen moer uit want het is allebei slecht. Dus deze schuine kan er over een tijdje ook weer uit Clown

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:20

hmm ik wil superdupergraag een lippiercing aan de rechteronderkant zeg maar.. maar goed. als aankomend secretaresse/receptioniste/irritante typmiep ( Haha! ) kan dat gewoon niet.. ben wel superhappyhyperblij met mijn tragus Lovers

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:34

Al zou ik me helemaal vol laten piercen in mijn gezicht enzo..maakt niks uit...ben eigen baas Haha!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:02

mag ik bij jou komen werken dan Haha! Tong uitsteken

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:10

Oke.. ik neem een tongpiercing als ik mijn labret eruithaal. Haha!
Wil wel meteen als ik mijn labret eruit haal wel zo snel mogelijk een tongpiercing.. anders ben ik piercingloos en dat vind ik niet leuk. Tong uitsteken

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:16

xDramaQueen schreef:
ik wil ook nog tong, mis echt iets in me mond maar eerst mams maar overhalen haha. idd want tandvlees komt niet terug.. ik ben heel bang als ik ze kan bewegen als ik een appel heb gegeten ofzo.

Inderdaad, ik wil iets in mijn mond hebben Tong uitsteken
Vind neus niet zo leuk.. wenkbrauw vind ik wel stoer maar wil ik ook niet, zal me denk ik niet staan en heb een pony en dan zie je hem dus toch niet.
Oorpiercing zie je niet.. Wil denk ik wel ooit een tragus of een anti-tragus hebben. <- Anti tragus lijkt me pijnlijk! Nagelbijten / Gniffelen

Navelpiercing vind ik ook wel leuk alleen een beetje standaard aan het worden..en die zie je alleen als je gaat zwemmen. Verder als ik een navelpiercing neem, wil ik een mooie strakke buik hebben zonder de love handles, dus dat gaat ook al over voor mij Tong uitsteken
Tepel wil ik niet, en onder de gordel ook niet.

En aangezien ik een tongpiercing wel heel erg leuk vind neem ik denk ik die! Eline (vriendin van me) had ik het verteld, en die vond het wel echt iets voor mij, dus dat vond ik ook wel leuk om te horen aangezien ik twijfelde of het wel bij me zou staan. Maargoed, was ook eerst met mijn labret.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:19

haha mandy Haha!
anti-tragus lijkt me ook au doen idd.. alhoeweeell.. tragus leek me ook pijnlijk maar dat viel reuze mee.. Scheve mond
toch wil ik ooit nog een lippiercing.. ooit..
of een snakebite Haha!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 15:44

Ja, piercings zijn verslavend, ik moet er gewoon 1 hebben. Of meerdere zelfs.. maarja dat zie ik nog wel.
Heb me labret nog wel gewoon in, maar als ik hem eruithaal wil ik zo snel mogelijk een tongpiercing!
Misschien voor kerst, maar dat duurt nog zo lang Tong uitsteken
Of volgende week vrijdag.. dat ik dat als kerstkado ofzo krijg? Weet namelijk niet hoe duur een tongpiercing is bij skinart..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:37

Megamutsj schreef:
xDramaQueen schreef:

Inderdaad, ik wil iets in mijn mond hebben Tong uitsteken
Vind neus niet zo leuk.. wenkbrauw vind ik wel stoer maar wil ik ook niet, zal me denk ik niet staan en heb een pony en dan zie je hem dus toch niet.
Oorpiercing zie je niet.. Wil denk ik wel ooit een tragus of een anti-tragus hebben. <- Anti tragus lijkt me pijnlijk! Nagelbijten / Gniffelen

Navelpiercing vind ik ook wel leuk alleen een beetje standaard aan het worden..en die zie je alleen als je gaat zwemmen. Verder als ik een navelpiercing neem, wil ik een mooie strakke buik hebben zonder de love handles, dus dat gaat ook al over voor mij Tong uitsteken
Tepel wil ik niet, en onder de gordel ook niet.

En aangezien ik een tongpiercing wel heel erg leuk vind neem ik denk ik die! Eline (vriendin van me) had ik het verteld, en die vond het wel echt iets voor mij, dus dat vond ik ook wel leuk om te horen aangezien ik twijfelde of het wel bij me zou staan. Maargoed, was ook eerst met mijn labret.

navel is ook standaart, daarom zie je bij mij daar dubbel, als ze te vinden zijn onder me lovehandles *LOL*
*(was nog slank toen ik ze liet zetten) tepelpiercing zou ik niet doen, ik heb hem in het bezit maar AUW! dat is niet voor de herhaling vatbaar Huilen van het lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:39

Megamutsj schreef:
Ja, piercings zijn verslavend, ik moet er gewoon 1 hebben. Of meerdere zelfs.. maarja dat zie ik nog wel.
Heb me labret nog wel gewoon in, maar als ik hem eruithaal wil ik zo snel mogelijk een tongpiercing!
Misschien voor kerst, maar dat duurt nog zo lang Tong uitsteken
Of volgende week vrijdag.. dat ik dat als kerstkado ofzo krijg? Weet namelijk niet hoe duur een tongpiercing is bij skinart..

waarom ga je daar... Scheve mond
geintje Haha!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:41

je kan ook bij piercit gaan mandy is een hele prettige zaak vind ik. ziet er een beetje sjofel uit maar die man stelt je wel echt gerust Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:44

ik heb al me piercings daar laten zetten, hij is heel schattig, en kan l*llen als brugman.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 16:47

Morgen navelpiercing laten zetten Haha!
Ben benieuwd Haha!