even offtopic: Dramaqueen ik zag jou een paar keer op manege Stal van Brenk, en 1 keer zat je op de scooter te wachten bij een stoplicht waar ik ook stond.

Ontopic: Als ik weer naar de tandarts ga vraag ik wel hoe het nou zit met mijn tandvlees.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:ik wil ook nog tong, mis echt iets in me mond maar eerst mams maar overhalen haha. idd want tandvlees komt niet terug.. ik ben heel bang als ik ze kan bewegen als ik een appel heb gegeten ofzo.
Megamutsj schreef:xDramaQueen schreef:ik wil ook nog tong, mis echt iets in me mond maar eerst mams maar overhalen haha. idd want tandvlees komt niet terug.. ik ben heel bang als ik ze kan bewegen als ik een appel heb gegeten ofzo.
Inderdaad, ik wil iets in mijn mond hebben![]()
Vind neus niet zo leuk.. wenkbrauw vind ik wel stoer maar wil ik ook niet, zal me denk ik niet staan en heb een pony en dan zie je hem dus toch niet.
Oorpiercing zie je niet.. Wil denk ik wel ooit een tragus of een anti-tragus hebben. <- Anti tragus lijkt me pijnlijk!![]()
Navelpiercing vind ik ook wel leuk alleen een beetje standaard aan het worden..en die zie je alleen als je gaat zwemmen. Verder als ik een navelpiercing neem, wil ik een mooie strakke buik hebben zonder de love handles, dus dat gaat ook al over voor mij![]()
Tepel wil ik niet, en onder de gordel ook niet.
En aangezien ik een tongpiercing wel heel erg leuk vind neem ik denk ik die! Eline (vriendin van me) had ik het verteld, en die vond het wel echt iets voor mij, dus dat vond ik ook wel leuk om te horen aangezien ik twijfelde of het wel bij me zou staan. Maargoed, was ook eerst met mijn labret.
Megamutsj schreef:Ja, piercings zijn verslavend, ik moet er gewoon 1 hebben. Of meerdere zelfs.. maarja dat zie ik nog wel.
Heb me labret nog wel gewoon in, maar als ik hem eruithaal wil ik zo snel mogelijk een tongpiercing!
Misschien voor kerst, maar dat duurt nog zo lang![]()
Of volgende week vrijdag.. dat ik dat als kerstkado ofzo krijg? Weet namelijk niet hoe duur een tongpiercing is bij skinart..