Klik
@Ashley5 Ik zou veel laagjes nemen, misschien een schuine pony?
edit: Verkeerde foto.
edit2: Goede foto.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moiryn schreef:Iemand enig idee wat ik hier mee aan moet? Het is heel erg dun, en wordt snel vet (lees: ik was, het droogt op en de bovenkant is vet.)
Klik
@Ashley5 Ik zou veel laagjes nemen, misschien een schuine pony?
edit: Verkeerde foto.
edit2: Goede foto.
Miesjex schreef:Shanaa_w: je kan helaas je haar niet sneller laten groeien haha!
Was dat maar zo want ik wil het ook weer langer hebben.
Wat je wel moet doen is je puntjes goed bij houden, als je dode punten hebt denken veel mensen van ik laat het eraan dan is het sneller lang.
Maar wel altjd je puntjes knippen, anders groeit het namelijk niet meer.
take_one schreef:Ik betaal voor ontkleuren 10 euro.
Maar dan wel alleen de uitgroei.
Is het bij jullie de eerste dagen ook altijd zo geel?
Verschrikkelijk.. kan me de eerste week bijna nergens vertonen omdat het zo geel is.
Bonjoy schreef:JENNx schreef:Oh, naar welke kapper ga jij trouwens? En hoeveel heb jij voor ontkleuren betaald? En hoeveel zou het voor mij kosten denk je? Of is er geen verschil qua kosten als je lang of kort haar hebt?
Ik ga naar Bouclé in Schoonebeek. Die zit daar naast de Schlecker. De eerste keer is het bij mij ontkleurd en weer opnieuw ingekleurd. En het was toen ook nog genkipt. Totaal €68,50. De tweede keer is het één keer ontkleurd en opnieuw ingekleurd en weer helemaal geknipt. Ik weet niet precies meer wat dat kostte, maar iets minder dan de eerste keer
. En daarbij heb ik van mezelf ook bijna zwart haar, dus dan duurt het nóg langer om het te ontkleuren. Je kunt ook gewoon daar even heen gaan, zijn hele aardige mensen! Dan kun je wel vragen wat het ongeveer gaat kosten om het haar weer helemaal blond te krijgen.
Bonjoy schreef:take_one schreef:Ik betaal voor ontkleuren 10 euro.
Maar dan wel alleen de uitgroei.
Is het bij jullie de eerste dagen ook altijd zo geel?
Verschrikkelijk.. kan me de eerste week bijna nergens vertonen omdat het zo geel is.
Nee, kleur is na het behandelen heel mooi. Maar je moet ook niet alleen ontkleuren. Altijd inkleuren als het is ontkleurd!!
Yinka schreef:Moiryn schreef:Naja ik was het zo ongeveer 5 a 6 x per week, juist omdat als ik het 3 a 4 x deed het snel vettig werd, en nu is het dus hetzelfde.
Ik gebruik Radiant red van John Frieda als shampoo.
Je moet het om de 3 dagen wassen.. zoiets staat mij bij. 5 a 6 keer per week is denk ik te veel.
JENNx schreef:Bonjoy schreef:Oh, naar welke kapper ga jij trouwens? En hoeveel heb jij voor ontkleuren betaald? En hoeveel zou het voor mij kosten denk je? Of is er geen verschil qua kosten als je lang of kort haar hebt?
Ik ga naar Bouclé in Schoonebeek. Die zit daar naast de Schlecker. De eerste keer is het bij mij ontkleurd en weer opnieuw ingekleurd. En het was toen ook nog genkipt. Totaal €68,50. De tweede keer is het één keer ontkleurd en opnieuw ingekleurd en weer helemaal geknipt. Ik weet niet precies meer wat dat kostte, maar iets minder dan de eerste keer
. En daarbij heb ik van mezelf ook bijna zwart haar, dus dan duurt het nóg langer om het te ontkleuren. Je kunt ook gewoon daar even heen gaan, zijn hele aardige mensen! Dan kun je wel vragen wat het ongeveer gaat kosten om het haar weer helemaal blond te krijgen.
Yinka schreef:Moiryn schreef:Naja ik was het zo ongeveer 5 a 6 x per week, juist omdat als ik het 3 a 4 x deed het snel vettig werd, en nu is het dus hetzelfde.
Ik gebruik Radiant red van John Frieda als shampoo.
Je moet het om de 3 dagen wassen.. zoiets staat mij bij. 5 a 6 keer per week is denk ik te veel.
kaatje89 schreef:Wolinlotte, nu ben ik idd ook wel nieuwsgierig hoe het echt eruit ziet! Hopelijk kan je eigen kapster er nog wat aan veranderen!