Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Somebitch schreef:Op het foldertje van mijn piercer staat ook 9 maanden.
Polivy schreef:Somebitch schreef:Op het foldertje van mijn piercer staat ook 9 maanden.
In mijn folder staat 6-9 maanden idd. Dat zei mijn piercer ook.
naath schreef:Ik heb een vraagje.
Vorig jaar April heb ik een navelpiercing laten zetten.
Hij is er nu uit, hij is dichtgegroeit (voor uitleg, via pb)
Nu ben ik maandje geleden weer terug gegaan naar de winkel om te vragen of hij echt dicht was enz.
Me piercer (niet degene die me heb gepierct, maar een andere .. deze vind ik beter heb hem alleen niet daar gezet qua mijn leeftijd) zei dat ik over een paar weken moet terugkomen om te kijken of hij al zo goed als klaar is om opnieuw een piercing erin te zetten.
Heeft iemand dit weleens gehad, dat je piercing dichtzat en je hem opnieuw moest piercen?
Deed die extra veel pijn?
En is je piercing nu nóg gevoeliger of is het gewoon hetzelfde?
Lous schreef:naath schreef:Ik heb een vraagje.
Vorig jaar April heb ik een navelpiercing laten zetten.
Hij is er nu uit, hij is dichtgegroeit (voor uitleg, via pb)
Nu ben ik maandje geleden weer terug gegaan naar de winkel om te vragen of hij echt dicht was enz.
Me piercer (niet degene die me heb gepierct, maar een andere .. deze vind ik beter heb hem alleen niet daar gezet qua mijn leeftijd) zei dat ik over een paar weken moet terugkomen om te kijken of hij al zo goed als klaar is om opnieuw een piercing erin te zetten.
Heeft iemand dit weleens gehad, dat je piercing dichtzat en je hem opnieuw moest piercen?
Deed die extra veel pijn?
En is je piercing nu nóg gevoeliger of is het gewoon hetzelfde?
Ik heb toen mijn navelpiercing ook opnieuw laten zetten en de pijn was bij mij minder. Ook omdat ik de eerste keer niet met een klem gepierct was en de tweede keer wel. Alleen bij de tweede keer gaat hij wel of voor een deel door lidtekenweefsel, dus is de kans wel groter dat hij gaat ontsteken. Er was toen gezegd dor mijn piercer dat dit niet bij iedereen het geval hoeft te zijn. Bij mij was dit helaas wel zo, en daar baal ik nog steeds hevig van, want mis hem wel moet ik zeggen.
dravergekkie schreef:heeft 1 van jullie eigenlijk z'n navelpiercing onder?
Anoniem schreef:Iemand ervaring met Strechten van oor?
amberp schreef:dravergekkie schreef:heeft 1 van jullie eigenlijk z'n navelpiercing onder?
Moi!!
Ik heb m onder en boven..
Viva06 schreef:ik ga morgen een tong piercing laten zetten maar ben nu egt al zenuwachtig... Is er toevallig iemand die een tongpiercing heeft? kan die mij even vertellen hoe het ongeveer gaat en of het pijn doet enz.. en de dagen erna hoe die zijn?
alvast bedankt
Viva06 schreef:Ok hardstikke bedankt ik ben nog niet egt heel zenuwachtig omdat iedereen zegt dat het bijna pijnloos is... maar vind het wel spannend, over 2 uur gaat het gebeuren![]()
en de piercing zelf ? als hij beweegt ofzo doet dat niet zeer? en gaat het heel erg bloeden als hij net gezet is??