Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet echt origineel meer vind hoor

Toen ik mijn eerste liet zetten (15jaar geleden) vielen piercings nog onder de categorie "ordi"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barmat schreef:Wat ik eigenlijk niet zo snap is - bij een labret is de achterkant (dus het gedeelte in je mond) toch een plat stukje?
Ik gok maar wat hoor, want ik heb er zelf geen, maar zag ze ooit in een shop liggen, vandaar.
Hoe kan het dan dat je daar je tandvlees naar de *piep* mee krijgt?
Anoniem schreef:nou,das mooi voor je.
Hopenlijk heb je over 5 jaar nog steeds geen last.
Het is ook niet gezegd dat het altijd gebeurt,maar 9 van de 10 keer helaas wel..
Myryana schreef:oi, als ik zie hoe veel problemen mensen hebben met een navelpiercing (en hoeveel mensen er een hebben) dan ben ik blij dat ik die niet heb laten zetten (vind het sowies ook niet echt mooi).
Dit niet verkeerd opvatten overigens maar ik merk dat bijna iedereen en hun moeder er een hebben.. dat maakt ht zo.. onorigineel en saai vind ik.
Hetzelfde nu ook met een tongpiercing.. 4 jaar geleden had bijna niemand dat en nu loopt iedereen er mee.
Let wel dit is mijn mening en ik bedoel het niet slecht. Wil ook niemand tegen de schenen schoppen.
Duplo schreef:Anoniem schreef:nou,das mooi voor je.
Hopenlijk heb je over 5 jaar nog steeds geen last.
Het is ook niet gezegd dat het altijd gebeurt,maar 9 van de 10 keer helaas wel..
Ik heb hem nu al 5 jaar dus hoop dat ie niet opeens lastig gaat doen![]()
Ben namelijk al erg blij dat ik werk heb gevonden waar ik hem in mag houden![]()
Ik kan me nog wel herinneren dat ik toen kon kiezen tussen een 'groot' achterkantje en een kleine misschien dat dat ook nog verschil uit maakt??
Ik voel hem namelijk echt niet als ik praat zoals hier ook wordt gezegddat lijkt me sowiezo heel irritant.
Er staan nog wel wat piercings en tat's in de planning maar allemaal niet zichtbaar voor de rest, moet al blij zijn dat ik ben aangenomen met deze dus ik ga m'n baas maar niet uitdagen
Anoniem schreef:Denk dat niks meer origineel is op piercing gebied,kan niks bedenken wat nog niet door iemand ergens is gedaan.
Duplo schreef:at je die op??
haha waarom probeerde je dat, lijkt mij niet echt lekker![]()
Ach ik blijf duimen dat het bij mij niet gebeurd en anders wissel ik hem om voor een tongpiercing
hmmm heb ik wel een excuus om die te laten zetten
Anoniem schreef:precies Marrie...ik neem ook mijn bodymods voor mezelf.
De enige zichtbare piercing die ik heb,is mijn madonna.
Tong navel en clithood ziet bijna niemand, gewenste tepels ook niet en mijn gewenste micro's zijn ook te verbergen.
En mijn tattoo ook...