[Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 19:25

Ik denk niet dat je er iemand mee tegen de schenen schopt hoor Lachen

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet echt origineel meer vind hoor maar wilde er desondanks toch weer eentje hebben....

Toen ik mijn eerste liet zetten (15jaar geleden) vielen piercings nog onder de categorie "ordi" Haha!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 19:32

Ja hier hetzelfde.. Ik was 14 toen ik mijn wenkbrauw liet piercen (en die was er na een half jaar uitgegroeid) en dat vond ook iedereen "ordi", vooral omdat jongens vaker een wenkbrauw piercing hebben ipv meisjes.

Nu 6 jaar later heb ik er 8 waarvan er 3 (tong, neus en helix) toch wel "on origineel" zijn.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 19:50

Ik liet 20 jaar geleden een helix schieten... had ik zomaar zelf bedacht, dus misschien ben ik wel de uitvinder van de helix?":D

Mn moeder jankte heel wat af toen.... Tong uitsteken

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 19:57

ik vind het ook niet meet orgineel.. heb er nou 1 in me tong en 1 in me navel.. maar heb ze allebei gekregen met een reden.. daarom mogen ze erin blijven zitten..
maar Barmat waarom jankte je moeder heel wat af toen? vond ze 't zo erg?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 20:19

Volgens mn moeder was ik een h*o*e*r en een ordinaire del dat ik dit had laten doen... Maar goed, we praten over de jaren '80 he....

Tegenwoordig gaat moeders gezellig mee als de dochter van 16 een clithood laat plaatsen Tong uitsteken

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 22:04

Haha ja.. denk het ook.

Mijn ma is erg tegen piercings (alhoewel ik mijn wenkbrauw en tongpiercing als verjaardagskado kreeg). Ze was ook niet blij toen ik met een clithood piercing thuiskwam (had ik in Amerika laten zetten) en toen ik thuis kwam met mijn tepelpiercings flipte ze bijna.

ouders.. haha!

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 22:08

haha ik zou ook nog wel tepelpiercing willen , maar ja , moeders is er nog niet echt blij mee,, en ik moet nog 17 worde Knipoog dus kan het wel begrijpen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 22:14

Denk dat niks meer origineel is op piercing gebied,kan niks bedenken wat nog niet door iemand ergens is gedaan.
Zelf wil ik iig nog de microdermals en ook tepels zou ik ergens willen,maar vreemd genoeg is het de angst voor helse pijnen die mij tegenhoudt...
(toch vreemd,ik heb piercings genoeg en een belachelijk hoge pijngrens...maar die tepelpiercing lijkt me echt...auw..)

enid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 09:42

Barmat schreef:
Wat ik eigenlijk niet zo snap is - bij een labret is de achterkant (dus het gedeelte in je mond) toch een plat stukje?

Ik gok maar wat hoor, want ik heb er zelf geen, maar zag ze ooit in een shop liggen, vandaar.

Hoe kan het dan dat je daar je tandvlees naar de *piep* mee krijgt?

als je praat schuurt het platte stukje langs je tandvlees..telkens op dezelfde plek dus dat gaat kapot.
ik heb zelf een labret en moet naar de plastisch chirurg omdat mijn tandvlees te erg beschadigt is. dit heelt niet meer vanzelf! geen pretje dus... Ach gut

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 11:02

Anoniem schreef:
nou,das mooi voor je.
Hopenlijk heb je over 5 jaar nog steeds geen last.
Het is ook niet gezegd dat het altijd gebeurt,maar 9 van de 10 keer helaas wel..

Ik heb hem nu al 5 jaar dus hoop dat ie niet opeens lastig gaat doen Huilen
Ben namelijk al erg blij dat ik werk heb gevonden waar ik hem in mag houden Haha!

Ik kan me nog wel herinneren dat ik toen kon kiezen tussen een 'groot' achterkantje en een kleine misschien dat dat ook nog verschil uit maakt??

Ik voel hem namelijk echt niet als ik praat zoals hier ook wordt gezegd Koe dat lijkt me sowiezo heel irritant.

Er staan nog wel wat piercings en tat's in de planning maar allemaal niet zichtbaar voor de rest, moet al blij zijn dat ik ben aangenomen met deze dus ik ga m'n baas maar niet uitdagen Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:21

Myryana schreef:
oi, als ik zie hoe veel problemen mensen hebben met een navelpiercing (en hoeveel mensen er een hebben) dan ben ik blij dat ik die niet heb laten zetten (vind het sowies ook niet echt mooi).

Dit niet verkeerd opvatten overigens maar ik merk dat bijna iedereen en hun moeder er een hebben.. dat maakt ht zo.. onorigineel en saai vind ik.

Hetzelfde nu ook met een tongpiercing.. 4 jaar geleden had bijna niemand dat en nu loopt iedereen er mee.

Let wel dit is mijn mening en ik bedoel het niet slecht. Wil ook niemand tegen de schenen schoppen.

ik snap t wel, geef je ook groot gelijk maar ik was 12 jaartjes jong bij me eerste, toen was t nog niet zo extreem! ik was de enigste in de klas (toen groep 8) en op de middelbare school ook maar weinig. in de 4de heb ik mn 2de laten zetten jammer genoeg zie ik die ook steeds meer. sinds de v&d er is lopen er steeds meer mee, vooral jongere kinderen die geen toestemming hebben gehad, ik bedoel 30 euries voor een piercing? tjah heel verleidelijk, ik betaalde voor de mijne toen toch echt 130 gulden. en zelfs de betere shops krijgen nu concurentie en maken dus ook de piercings zetten goedkoper.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:22

Duplo schreef:
Anoniem schreef:
nou,das mooi voor je.
Hopenlijk heb je over 5 jaar nog steeds geen last.
Het is ook niet gezegd dat het altijd gebeurt,maar 9 van de 10 keer helaas wel..

Ik heb hem nu al 5 jaar dus hoop dat ie niet opeens lastig gaat doen Huilen
Ben namelijk al erg blij dat ik werk heb gevonden waar ik hem in mag houden Haha!

Ik kan me nog wel herinneren dat ik toen kon kiezen tussen een 'groot' achterkantje en een kleine misschien dat dat ook nog verschil uit maakt??

Ik voel hem namelijk echt niet als ik praat zoals hier ook wordt gezegd Koe dat lijkt me sowiezo heel irritant.

Er staan nog wel wat piercings en tat's in de planning maar allemaal niet zichtbaar voor de rest, moet al blij zijn dat ik ben aangenomen met deze dus ik ga m'n baas maar niet uitdagen Clown

Zie mn post, hij zat bij mij zelfs ver boven me onderste tanden (kleine tanden) heb een 1,2 mm gehad en een 1,6 mm t achterkantje maakt niet veel uit, plastic kan wel helpen maar die at ik op Nagelbijten / Gniffelen

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:57

at je die op??
haha waarom probeerde je dat, lijkt mij niet echt lekker Knipoog

Ach ik blijf duimen dat het bij mij niet gebeurd en anders wissel ik hem om voor een tongpiercing
hmmm heb ik wel een excuus om die te laten zetten Bloos

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 13:59

Anoniem schreef:
Denk dat niks meer origineel is op piercing gebied,kan niks bedenken wat nog niet door iemand ergens is gedaan.

Precies en dat is eigenlijk met alles zo. Dan kan je net zo goed ook geen spijkerbroek aan doen, want iedereen heeft die Cool

Ik laat mijn tattoo's en piercings voor mezelf zetten omdat ik het mooi vind en of daar nou heel Nederland mee loopt of niet, doet me eigenlijk errug weinig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:08

precies Marrie...ik neem ook mijn bodymods voor mezelf.
De enige zichtbare piercing die ik heb,is mijn madonna.
Tong navel en clithood ziet bijna niemand, gewenste tepels ook niet en mijn gewenste micro's zijn ook te verbergen.
En mijn tattoo ook...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:19

Duplo schreef:
at je die op??
haha waarom probeerde je dat, lijkt mij niet echt lekker Knipoog

Ach ik blijf duimen dat het bij mij niet gebeurd en anders wissel ik hem om voor een tongpiercing
hmmm heb ik wel een excuus om die te laten zetten Bloos

heb ik ook geprobeerd bij mams maar t ging niet werken, ja als ik t huis uit was Clown bovendien vind mn vriend t vies, maar ik bijt nu me wang kapot omdat ik geen piercing heb Nagelbijten / Gniffelen

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:27

Ik wou eigenlijk altijd al een lippiercing maar helaas is die ook een beetje te populair geworden. Toen dacht ik aan een halspiercing, maar daar zou ik nog heel wat moed voor moeten verzamelen. Maar ik was een beetje aan het rondzoeken op internet, en daar kom ik me toch een piercing tegen! Echt hoe kom je erop. Het is trouwens ook niet echt een fris gezicht:

http://www.bmezine.com/pierce/11-surfac ... 384784.jpg

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:29

ik vind t wel leuk eigenlijk, tongfrenum vind ik ook gaaf, misschien laat ik dat ooit eens nog doen Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:34

Tja, ik weet niet hoor.... als je huig gepierced is dan heb je toch continu het idee dat je moet kotsen of zie ik dat verkeerd??? Volgens mij is het fotosjop, het ziet er te netjes uit.....

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:35

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:43

Ah zo.... ik blijf het een rare plek vinden.... steeds het idee dat iets in mn keel steekt zeg maar.......

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:48

Anoniem schreef:
precies Marrie...ik neem ook mijn bodymods voor mezelf.
De enige zichtbare piercing die ik heb,is mijn madonna.
Tong navel en clithood ziet bijna niemand, gewenste tepels ook niet en mijn gewenste micro's zijn ook te verbergen.
En mijn tattoo ook...

Dat heb ik ook. Met uitgaan vind ik het leuk zo'n extra versiering maar voor de rest neuh ga er niet mee te koop lopen ofzo.

Tattoo kan ik makkelijk verbergen (had mijn moeder pas na een half jaartje door), tongpiercing hebben ze na 2 maanden op mijn werk ook nog niet gezien Haha! en navelpiercing ook niet.

Ze zitten er echt voor mezelf omdat ik het leuk vind en meer niet... Al loopt heel de wereld ermee, het is bij iedereen weer anders Pling

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:49

Ik ook hoor Ja Ik vind het mijn privé-versieringjes Haha!

Ik heb een hele flinke tat op mn rug (zal zo eens een foto plaatsen) maar die ziet niemand, alleen op het strand Haha!

De naam van mn man staat op mn vinger, maar ach, die is desgewenst met een ring te bedekken...

en mn navel laat ik eigenlijk ook niet aan een ander zien Haha!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:59

Hier mn tattoo (okee, tis geen piercing, maar wel gaaaafff)

Afbeelding

lekker vet van de vaseline na het zetten Tong uitsteken

Maar goed, net als mn piercing niet direct zichtbaar dus.... puur voor mezelf!

Ilona__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 15:08

Mooie tattoo Barmat! Haha!