Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nijn schreef:Ben wel benieuw hoe het met iedereen is vergaan die met revalidatie is begonnen, waren er toen aardig wat!
Nijn schreef:Marel ik vind het erg kort door de bocht om te zeggen dat het enkel om een psygische kwaal gaat.
Sowieso vind ik het ronduit belachelijk dat je hier het woord kwaal gebruikt, alsof het iets is wat je even weglacht verdorie!
Overigens ben ik bij meerdere psychologen geweest én maatschappelijk werkster, maar in mijn koppie zit toch echt alles goed
marel schreef:Nijn schreef:Marel ik vind het erg kort door de bocht om te zeggen dat het enkel om een psygische kwaal gaat.
Sowieso vind ik het ronduit belachelijk dat je hier het woord kwaal gebruikt, alsof het iets is wat je even weglacht verdorie!
Overigens ben ik bij meerdere psychologen geweest én maatschappelijk werkster, maar in mijn koppie zit toch echt alles goed
Mijn excuses voor het woord ''kwaal'', dat is een verschil van connotatie en daar impliceer ik niets mee. En deze reactie had ik wel verwacht, aangezien elke patiënt dit tot nu toe bestrijdt. Als iets psychisch is betekent het niet dat iets meteen drastisch mis met je moet zijn. Ik al deze discussie verder niet voortzetten, ik wilde alleen iets aandragen waar ik mij recent nog in heb verdiept.
Nijn schreef:Ik zeg niet dat het niets met elkaar te maken heeft, het wordt alleen dusdanig geformuleerd dat de pijn volledig psygisch is.
Ook al zit ik onwijs lekker in mijn vel kan ik ontiegelijk veel pijn hebben, zit ik minder lekker in mijn vel heb ik sneller pijn.
Ik geloof dat het algemeen bekend (en bewezen) is dat je gemoedstoestand invloed heeft op je lichaam.
Echter begin ik gewoon moe te worden van mensen die iets hebben gelezen/denken te weten en het er op gooien dat het volledig psygisch is, als dat zo was geweest zou ik nu wel genezen zijn
Nijn schreef:Ik zeg niet dat het niets met elkaar te maken heeft, het wordt alleen dusdanig geformuleerd dat de pijn volledig psygisch is.
Ook al zit ik onwijs lekker in mijn vel kan ik ontiegelijk veel pijn hebben, zit ik minder lekker in mijn vel heb ik sneller pijn.
Ik geloof dat het algemeen bekend (en bewezen) is dat je gemoedstoestand invloed heeft op je lichaam.
Echter begin ik gewoon moe te worden van mensen die iets hebben gelezen/denken te weten en het er op gooien dat het volledig psygisch is, als dat zo was geweest zou ik nu wel genezen zijn
Nijn schreef:Tulandro bij mij bleek ook dat ik een tekort had een B12 waar je U tegen zei, echter is dat nu weer op peil en stabiel, en jawel nog steeds alle klachten
Ik hoop voor je dat daar al jouw klachten vandaan komen, maar klamp jezelf er niet aan vast!