Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicolientje schreef:Paardennamen schreef:Ik heb de mirena en nog geen kinderen. Plaatsen ging heel soepel, belangrijkste is gewoon te blijven ontspannen. Na het plaatsen enkele kramp gehad, alsof je stevig ongesteld bent. Sindsdien alleen maar tevreden mee geweest. Een minpuntje is dat ik minder regelmatig ben, maar ik vind dat niet opwegen tegen de voordelen
waar heb je het laten plaatsen gewoon bij de huisarts?? zonder verdoving??
ik moet namelijk donderdag
Paardennamen schreef:[naam], wanneer heb je die ingenomen dan? En hoeveel dagen moest je nog?
Uppojono schreef:Is het dan zo dat je eerder blaasontsteking krijgt als je seks hebt? Staat toch niet in verbinding..?
poes schreef:Uppojono schreef:Is het dan zo dat je eerder blaasontsteking krijgt als je seks hebt? Staat toch niet in verbinding..?
Toch wel hoor, er komen namelijk veel meer bacterien in je vagina!!! Zeker als je vriend met zijn.. eh.. ja.. eens iets lager dan je vagina wrijft en dan weer omhoog gaat!
Annemarie89 schreef:Raff schreef:De pil kan er toch ook voor zorgen, als je het lange duur gebruikt, dat de kans op makkelijk zwanger worden, moeilijker word?
Volgens mij niet hoor; ik heb er nog nooit van gehoort en mn arts er ook niet over gehoort..
Nergens op internet heb ik het zien staan, terwijl ik toch overal naar informatie heb gezocht!
Mag ik vragen waar jij het vandaan haalt?