Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
t blijft altijd nog wel wat ontsteken enzo
weet neit wat ik er ana moet doen of wat ik beter voor spul zou kunnen gebruiken
Op een gegeven moment gaat het echt wel beter!

nienke1208 schreef:ff over het alleen afspoelen met water als je navelpiercing is ontstoken, dat deed mn vriendin ook, en dr navelpiercing is er gewoon 'uitgerot', nu maakt ze schoon met unicura zeep en heeft ze nergens meer last van... (niet als aanval bedoeld hoor
mijn navelpiercing zat ook vast in het begin, dat heeft behoorlijk lang geduurd, hoort bij het genezingsproces en is dus normaal
ik zie heel erg veel vooruit gang bi jde genezing van me piercing en er bestaat een kans dat ik hem over een maand opnieuw kan zetten

) heb ik er een paar keer sterilon op gedaan en na een paar dagen was het over.

Muizje schreef:Langer...ivm met hard-zacht-warm-koudHoe lang is het staafje dat je nu hebt?
Moet er trouwens bij een tepelpiercing bij een staafje nog beetje ruimte over zijn of kan hij gewoon aangrenzend zijn?
!! nienke1208 schreef:laat de korstjes gewoon zitten, is idd net als een gewoon wondje, en draai je piercing rond onder de douche. hoop voor je dat hij snel minder gaat ontsteken!
Zo draai je die vieze korstjes dus weer terug in je wondkanaal bij het schoonmaken. Je kan beter eerst aan beide kanten de korstjes weghalen, met water en met schone gewassen handen eraf halen. En dan pas je piercing draaien.