Net Neurologie gebeld en de wachttijd is idd 160 dagen, maar ze had even in m'n dossier gekeken en de Neuroloog heeft blijkbaar wel om sneller gevraagd, dus ze verwacht dat ik met 2 weken wel bericht heb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Fijn dat je al iets meer weet en je verder onderzocht wordt. De mate van snelheid dat je terecht kan betekend wel dat er echt iets aan de hand is en ze je gezien je klachten en gevonden afwijking zeer serieus nemen. Geen kattenpis door stress wat je hebt. Anders had je maanden kunnen wachten. Ik hoop vooral dat ze dan vervolgens ook weten hoe ze je kunnen helpen.
Petpa schreef:Hannanas schreef:Fijn dat je al iets meer weet en je verder onderzocht wordt. De mate van snelheid dat je terecht kan betekend wel dat er echt iets aan de hand is en ze je gezien je klachten en gevonden afwijking zeer serieus nemen. Geen kattenpis door stress wat je hebt. Anders had je maanden kunnen wachten. Ik hoop vooral dat ze dan vervolgens ook weten hoe ze je kunnen helpen.
Moet ik dit zo opvatten in de zin van indien een patiënt maanden op een consult moet wachten er niets aan de hand is?