Diagnose BK en verder.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Re: Diagnose BK en verder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-25 17:06

Als ik zwart betaalde schoonmakers had gewild dan komen er busladingen vol, zeker met gebrekkig NL, ik denk niet dat het snel uitsterft :=

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-25 20:27

Mer1980 schreef:
Als ik zwart betaalde schoonmakers had gewild dan komen er busladingen vol, zeker met gebrekkig NL, ik denk niet dat het snel uitsterft :=

Ja ik denk dat daar het euvel zit. De mensen waar ik werk willen een Nederlands sprekende hulp. Iemand waar ze een goed gevoel bij hebben en ze de huissleutel aan mee geven. Mensen die weg zijn en die als ze thuis komen van werk een berichtje sturen van wat is het huis lekker schoon. En die mensen die ze kunnen vertrouwen vanaf het begin die zijn wel schaars denk ik. Afgaande op de hoeveelheid reacties op mijn advertentie en de mensen die in het begin heb moeten teleurstellen is hier niet zo'n groot aanbod

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:41

Dat scheelt dan inderdaad enorm, wij hebben ook wel schoonmakers die advertenties plaatsen en als je dan een bericht stuurt over de mogelijkheden willen ze alleen cash. Pfffff ellende. Maar we hebben nu echt toppers dus je hort mij niet klagen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 17:13

Ik wil juist van die casch af want daarmee kan ik mijn vaste lasten niet betalen. Anders kon ik omkomen in het werk hier.

Ik wordt veel benaderd door mensen en bedrijven buiten mijn werkgebied heel irritant ook. Terwijl ik uitgebreid omschrijf de straal met ook nog de plaatsen waar ik werk en expliciet twee plaatsen waar niet. Omdat ik daar de vorige advertentie al veel aanvraag voor had.

Mensen lezen ook niet hoor.
Of ze denken we proberen het gewoon.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:15

Dat proberen zal het wel zijn!