Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eske_B schreef:Wat fijn dat je er zo goed in zit Jolliegirl! Nog eventjes en dan is je kleine meid er
@Iris, de mijne is ook ingedaald, maar ik voel hem soms ook wat hoger of lager. Hij komt iig niet meer tegen m'n maag aan.
Hebben jullie speciale kleding voor de bevalling / weeën opvangen? Ik dacht misschien iets van een groot katoenen shirt of gewoon nachthemd, maar wil er ook niet veel geld aan uitgeven.
) en deze keer een voeding nachtjapon en een onderbroek. Was net gedoucht en klaar gemaakt voor de avond. Toen ik aan het persen was zat die onderbroek nog in de weg. Die hing uiteindelijk op mijn knieën in de weg en toen heb ik gevraagd of iemand die kapot kon knippen
had niet even een momentje om te gaan staan.

.
. Toen we in de auto stapten naar het zkh heb ik gewoon een joggingbroek aangetrokken. In het ziekenhuis moest ik zo'n jurk van hun vanwege de ruggenprik. Voor nu heb ik gewoon even nachtjapon en m'n man z'n trui ingepakt. Heb de dagen na m'n keizersnede gewoon in een nachthemd doorgebracht. Zo eentje met knoopjes, lekker makkelijk voor de voedingen!
.
Heb echt ontzettend geluk gehad met m'n zwangerschap dat ik zo fit was en dat ik nu ook direct weer zo fit ben. Had een klein scheurtje binnenin wat gehecht is, die voelde ik gisteren na m'n 1e keer buiten wandelen voor het eerst wat trekken, maar verder geen last.

Die heb ik aangehad tot de ruggenprik (samen met zo'n netbroekje die ik aan had gekregen na het breken van de vliezen), toen zo'n ziekenhuis ding aangekregen. Na de bevalling een hemdje aan gedaan. 

Daphx93 schreef:Hier nu officieel overtijd en nog geen signalen dat ze zich gaat melden
mijn eerste is ook gehaald met 41 weken.