Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:Myka, zo te lezen ben je heel bewust bezig met wat je doet, dat gaat vast helemaal goed komen over 4,5 week! Was dit dan al stiekem een HM afstand, of miste het nog net de 0,10?
Goof schreef:Lekker bezig Eef-bam! Leuk om die progressie te zien he.
Ik wil misschien morgenochtend naar de Posbank rijden. Iemand een tip waar ik nu het beste kan parkeren vanaf waar ook een aangegeven route van een km of 15 loopt? Heel toevallig?
Goof schreef:Lekker bezig Eef-bam! Leuk om die progressie te zien he.
Ik wil misschien morgenochtend naar de Posbank rijden. Iemand een tip waar ik nu het beste kan parkeren vanaf waar ook een aangegeven route van een km of 15 loopt? Heel toevallig?
Goof schreef:Nog een vraag over die 7H route; loopt de route ergens langs horeca onderweg?
Ik heb al aardig wat reistijd heen en terug + 15km lopen, dan heb ik wel ergens behoefte aan een toilet en misschien wel aan een koffietje.
Goof schreef:Maar echt. Er is een bom gebarsten op werk, het is chaos en naar. En ik werk maar 90 min per dag, maar ik ben kapot. Mentaal echt wel op na deze week. Dus ik wil graag lopen, maar eigenlijk wil ik noet moe worden. Zoiets.
Dus ik zie wel of ik ga of niet morgen. Misschien doe ik hier wel een rondje asfalt, hoef ik niet op mijn voeten te letten ook nog