En daarna nog 3. Km.
Ik heb het wel weer gehad.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:Sorry had mijn bericht nog aangepast.
Nog niet behandeld. Heb wel 2 x infuus gehad afgelopen week. Woensdag het laatst voor de petscan. En na die biopten had ik een blauwe beurse borst en druk op mijn borst dat zal mijn conditie geen goed gedaan hebben.
Maandag heb ik anesthesie en dan moet binnen een week de operatie anders moet er weer anesthesie dus ik Verwacht einde van de week geopereerd te worden. Ik weet even niet meer of ik hier alles al had gedeeld. Anders wil ik dat wel doen. Inmiddels weet ik natuurlijk veel meer. Maar best wel druk geweest met al die onderzoeken en dan kom je toch vermoeit thuis en heb je niet zoveel zin meer zeg maar
pien_2010 schreef:Leuk midori!
Vuursalamander zien wij regelmatig maar nooit zoveel doden gezien
BeFunny schreef:Goh ik dacht dus echt dat ik wel wat had gezegd. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
Uit de biopten is gekomen dat ik een
Invasieve Lobulaire Carcinoom her 2 negatief heb hormoongevoelig.
In de borst zelf zitten meerdere uitzaaiingen maar buiten de borst ben ik voor nu schoon. Het soort tumor is erg agressief en staat bekend om snel uit te zaaien. Je ziet de tumor of de cellen niet op scans of echo's ook niet via mammografie dus dat maakt het wel lastig om evt uitzaaiingen te zien.
Daarom heb ik voor de petscan een suikerinfuus gehad. Dan nog is het niet 100 procent zeker maar we gaan ervan uit dat ik verder schoon ben.
Daarom wordt ik nu snel geopereerd eerst was het advies te starten met chemo. Dat komt nu later.
De operatie wordt een amputatie met verwijdering poortwachter (lymfeklier) en mogelijk borstspier.
Waarschijnlijk krijg ik een twintigtal bestralingen.
En sowieso 18 tot 24 weken chemo.
Daarna volgen weer tests en als het nodig is meer chemo of gerichte therapie.
En 5 tot 10 jaar nog hormonen slikken.
A.s maandag krijg ik anesthesie en dan volgt binnen een week de operatie. Anders kloppen de waardes niet meer en moet de anesthesie overnieuw. Daarom ga ik ervan uit dat eind van de week de operatie is.