Ik heb een tijdje hard gelopen, maar door verbouwingen thuis kwam dit niet meer uit en toen heb ik het een beetje laten schieten. Mijn conditie werd toen wel beter, maar omdat ik het niet volhield ging dat heel snel achteruit. Ik heb snel last van blessures en mijn conditie is echt waardeloos. Ik heb een pony die ik 2/3 keer in de week rijd. Ik fiets naar stal en soms naar werk, ongeveer 40 minuten fietsen per dag. Inmiddels ben ik sinds een paar weken begonnen in de sportschool. Ik probeer 2 keer in de week te gaan, en doe vaak groepslessen mee. Dit varieert van circuit training tot pump tot body workout. Heel erg leuk vind ik dat!
Ik hoop hier de motivatie een beetje te kunnen volhouden!
Ja, bewegen is bewegen. Zelfs gewoon wandelen is al goed voor je. Straks als het weer langer licht is en warmer wil ik in de avond ook nog wat lopen, op de dagen dat ik niet sport dan.
Binkie_Eline
Geplaatst: Gisteren, 14:21
Winged schreef:
Welkom!
Ik denk altijd: elk beetje beweging is iets: dus ook fietsen. Zeker als het meer dan een halfuur is.
Het is naar stal 20 minuten fietsen, dus in ieder geval 40 minuten op een dag. Naar werk is ongeveer 35 minuten, afhankelijk van de wind. En ik trap nog op eigen kracht, geen elektrische fiets!
Ik loop liever want ik kan op het moment niet goed fietsen.
gaucho
Geplaatst: Gisteren, 21:36
Ik liep altijd vooral, maar de laatste jaren fiets ik ook steeds meer. Ga ik steeds leuker vinden eigenlijk.
Ik heb net een les weight lifting gedaan bij de CrossFit, erg leuk ook. Kracht in mijn benen en core heb ik, kan wel merken dat ik nog wat kracht mis als de stang boven mijn hoofd moet. Bij 25 kilo zit ik wel aan de max. Maar eigenlijk ben ik daar al heel blij mee, van de zomer had ik mijn schouder zo geblesseerd dat ik mijn armen zonder gewicht nog niet boven mijn schouders kon krijgen.