Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winged schreef:Welkom!
Ik denk altijd: elk beetje beweging is iets: dus ook fietsen. Zeker als het meer dan een halfuur is.

Bellatrix schreef:Ik heb nog lang niet genoeg kracht in al mijn spieren om bepaalde dingen te doen...ik moet echt heel veel sterker worden.
Ik zie mensen dingen doen in de sportschool die ik ook wil doen maar die ik voorlopig niet kan...best frustrerend maar goed, geduld...
Maar juist doordat mijn lijf belasting gewend is kan ik ook goed herstellen en weer oppakken.

Ik heb niet suuuper goed opgelet met eten en drinken, maar het was ook geen vrijbrief om mezelf helemaal vol te stouwen. De laatste 2 weken van de reis heb ik ook volgens normaal schema getraind want er was een gym, en daarnaast ook veel gewandeld.
Toen ik wegging woog ik 70 kilo. Maandagavond kwamen we thuis, dinsdagochtend heb ik me gewoon weer gewogen en toen woog ik 73 kilo. Mijn gevoel was dat dit voornamelijk vocht was door het vliegen en de koolhydraten van de dagen ervoor. Aangezien ik vanmorgen alweer op de 70,7 zat, is mijn gevoel bevestigd en ben ik dus echt wel heel tevreden met de "schade" van 3,5 week vakantie.
Ik had echt geen zin om weer naar huis te gaan, maar ik merk dat die routine mij echt goed doet. Mijn lichaam voelt veel fijner en ik voel me daardoor mentaal ook echt goed.
.
.
!