Mijn scanresultaten waren heel goed! De bijniertumor is WEG! En de rest is weer afgenomen, klier in de hals was nog te zien maar dit is normaal, deze was van 1,8 naar 0,8 gegaan.
De leverwaardes in het bloed waren niet goed dus dat wordt vandaag nog verder onderzocht en helaas kan ik de therapie vandaag (niet helemaal) krijgen…
Maar dit kan mijn geluk niet stukmaken want voor zo’n goede resultaten zet je natuurlijk door!
Mooi nieuws! Lekker gaan vieren en even genieten van de extra tijd die je krijgt om te herstellen tussen de behandelingen. Daarnaast natuurlijk snel herstel van de lever waarde zodat je door kan met deze succesvolle behandeling.
Gogogo jij girl! Dat geeft de burger inderdaad de moed om door te gaan. Misschien dat je lever (de chemische fabriek) het gewoon erg zwaar heeft vanwege al die zware therapieën. Dus is het niet iets om je zorgen over te maken. Fijn dat ze dit goed gaan uitzoeken. Ik ben heel erg blij voor je Britt!
1 jaar geleden stapte ik het gemeentehuis binnen met “mijn vriend”, als palliatieve patiënt, ik wou zo snel mogelijk trouwen… voor ik ziek werd van de behandeling, voor ik kaal werd… ik had enorm veel pijn, zat onder de morfine, amper in staat om te wandelen, te zitten, te liggen… alles deed pijn…
We zijn nu een jaar later, mijn haar is bijna terug in model, ik heb wel wat bijwerkingen van mijn therapie maar ik ben zo goed als pijnvrij…
Ik heb een lange weg afgelegd, afgezien, fysiek en mentaal maar vandaag heb ik terug goed nieuws gekregen! De behandeling doet nog steeds zijn werk en de tumoren verkleinen en sommige zijn zelfs weg!
Elke keer heb ik wel iets nieuw, deze keer is het mijn lever/galblaas maar ook dit zal weer voorbij gaan!
Ondanks alles sta ik er nog en dit alles zou alleen maar mogelijk zijn door mijn ontzettend lieve ondersteuningsteam ❤️ met MIJN MAN op de eerste plaats! Want ja, binnen 1 maand zijn we ook effectief 1 JAAR getrouwd ❤️
Het was op het einde toch nog spannend, in eens stonden ze aan mijn bed om te zeggen dat ik moest blijven en dat mijn galblaas eruit moest!
Blijkbaar is de wand van men gal verdikt en is er een kans op galstenen… waardoor mijn lever ontregelt is dus kans op galblaasontsteking… maar na de crp te checken in het bloed en omdat ik geen koorts heb mag ik toch naar huis… wel de parameters goed opvolgen en bij twijfel direct binnen komen… anders volgende week controle.
Ik heb toch 1 product gekregen en ben toch blij met de resultaten, de paniek die even veroorzaakt werd is ook weg dus nu maar even opletten bij koorts of hevige pijn
Begrijp ik nu goed dat je jouw galblaas nog hebt en niet geopereerd bent? Inderdaad goed opletten. Mijn oma heeft een lang leven gehad zonder galblaas. Maar het is beter als je nu niet weer geopereerd hoeft te worden.